(sorry voor mijn late antwoord maar ik zag dit een beetje laat..)
2 augustus heen heen en 20 augustus terug. Wij boeken altijd direct via british airways vanwege de combi korting met auto. Kan geen enkele broker of airline prijstechnisch tegenaan
Klopt, alleen is geen van die vakanties meer dan 3 weken dus geen optie. Het is zoals het is hoor, vindt het al netjes dat je vrijwillig mag annuleren voor een voucher enkel omdat je niet wilt gaan dus we klagen niet te veel. Neemt niet weg dat ik het wel een lokkertje vindt om iets te stimuleren en daar dan vervolgens 1-2 weken later een beperking aan te geven die voor veel mensen tegen zal vallen.
Als ze er een vlucht uithalen heb je recht op een volledige refund.
Er is nog geen datum geprikt voor de aankondiging per wanneer dit zou ingaan en om welke landen het gaat.President Trump indicated the Europe travel restrictions will soon ease. At least for some arrivals. Travelers coming from countries with low Covid-19 risk profiles will be given the green light first he hinted.
Nouja niet een heel boeiend bericht maar "hij" is er wel mee bezig. Zal me niets verbazen als het om en nabij 15 juni zou zijn( net zoals Europa), en dat hij dit best last-minute kan regelen. Heeft hij tenslotte ook zeer kort van tevoren voor de Brazil-ban gedaan.Division schreef: ↑01 jun 2020, 13:01https://www.forbes.com/sites/tamarathie ... 759371690f
Er is nog geen datum geprikt voor de aankondiging per wanneer dit zou ingaan en om welke landen het gaat.President Trump indicated the Europe travel restrictions will soon ease. At least for some arrivals. Travelers coming from countries with low Covid-19 risk profiles will be given the green light first he hinted.