Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen routekaartjes 2007
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Patricia en Kevin (WHOOPI),
Jullie routekaartje is nu ook klaar inclusief afstanden en (zuivere) reistijden. De dagtochtjes zijn hierin niet opgenomen.
Veel plezier ermee!!
Groetjes Marjan
Jullie routekaartje is nu ook klaar inclusief afstanden en (zuivere) reistijden. De dagtochtjes zijn hierin niet opgenomen.
Veel plezier ermee!!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Eefje,
Ik heb jouw routekaartje nu ook geplaatst. De afstanden zijn in mijlen met (zuivere) reistijden.
De route naar Yosemite is berekend via de Tiogapas.
Veel plezier met je kaartje.
Gr. Marjan
Ik heb jouw routekaartje nu ook geplaatst. De afstanden zijn in mijlen met (zuivere) reistijden.
De route naar Yosemite is berekend via de Tiogapas.
Veel plezier met je kaartje.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Rob (robdrika),
Jouw routekaartje heb ik nu ook geplaatst.
Veel plezier ermee!
Aanbevelingen voor je route kun je vragen in het Zuidwestenforum. Je zult genoeg tips krijgen denk ik.
Gr. Marjan
Jouw routekaartje heb ik nu ook geplaatst.
Veel plezier ermee!
.zoals je ziet hebben we nog ruimte in dit schema en zijn aanbevelingen welkom
Aanbevelingen voor je route kun je vragen in het Zuidwestenforum. Je zult genoeg tips krijgen denk ik.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Esther (ess),
Jullie routekaartje is ook klaar en inmiddels geplaatst.
De eerste week in Orlando heb ik uiteraard niet opgenomen. Het is een prachtige route, maar ik miste al een routekaartje op jullie weblog.....
Veel plezier ermee!
Groetjes Marjan
Jullie routekaartje is ook klaar en inmiddels geplaatst.
De eerste week in Orlando heb ik uiteraard niet opgenomen. Het is een prachtige route, maar ik miste al een routekaartje op jullie weblog.....

Veel plezier ermee!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Reny,
ik heb jouw routekaartje voor Canada ook geplaatst.
Veel plezier ermee!
Even een algemene opmerking: In principe maken we geen routekaartjes die enkel door Canada gaan. Omdat het nu "rustig" is met de aanvragen heb ik 'm wel gemaakt. Aanvragen van routekaartjes voor Amerika (en event. deels door Canada) zullen daarom altijd voorrang krijgen.
Roland
ik heb jouw routekaartje voor Canada ook geplaatst.
Veel plezier ermee!
Even een algemene opmerking: In principe maken we geen routekaartjes die enkel door Canada gaan. Omdat het nu "rustig" is met de aanvragen heb ik 'm wel gemaakt. Aanvragen van routekaartjes voor Amerika (en event. deels door Canada) zullen daarom altijd voorrang krijgen.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Claudine (tompie),
Ik heb jouw routekaartje aangepast zoals je het graag wilde.
De totale afstand is nu ook iets veranderd.
Groetjes Marjan
Ik heb jouw routekaartje aangepast zoals je het graag wilde.
De totale afstand is nu ook iets veranderd.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pascal,
Ik heb jouw routekaartje geplaatst.
Omdat niet helemaal duidelijk aangegeven stond hoe je rijdt, heb ik sommige stukken naar eigen inzicht gedaan. Die gedeeltes worden veelal zo gereden. Bijv. Palm Springs - Laughlin heb ik via 29 Palms, Joshua Tree NP gedaan. Williams - Page via Grand Canyon NP en San Francisco - Santa Maria via de kustweg. Hierdoor heb ik enkele extra punten ingebracht om de route zo te laten gaan.
Hoewel een opgave voor een routekaartje niet te gedetailleerd moet zijn, kan het handig zijn als er "via" plaatsen worden opgegeven.
Mocht het heel anders moeten, laat het maar even weten.
Veel plezier ermee!
Roland
Omdat niet helemaal duidelijk aangegeven stond hoe je rijdt, heb ik sommige stukken naar eigen inzicht gedaan. Die gedeeltes worden veelal zo gereden. Bijv. Palm Springs - Laughlin heb ik via 29 Palms, Joshua Tree NP gedaan. Williams - Page via Grand Canyon NP en San Francisco - Santa Maria via de kustweg. Hierdoor heb ik enkele extra punten ingebracht om de route zo te laten gaan.
Hoewel een opgave voor een routekaartje niet te gedetailleerd moet zijn, kan het handig zijn als er "via" plaatsen worden opgegeven.
Veel plezier ermee!
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Dank je wel.Coyote schreef:Pascal,
Veel plezier ermee!
Roland
Ja stom van mij om die punten niet te vernoemen, maar je hebt het goed ingeschat. Enkel van Las Vegas naar Visalia gaan we via Death Valley NP.
Pascal
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pascal,Pascal schreef:Dank je wel.
Ja stom van mij om die punten niet te vernoemen, maar je hebt het goed ingeschat. Enkel van Las Vegas naar Visalia gaan we via Death Valley NP.
Ik heb het routekaartje nog even voor je aangepast omdat de route dan toch aardig anders loopt. De rit Las Vegas - Visalia (via Death Valley NP) is behoorlijk lang. Je zou kunnen overwegen om in Ridgecrest te overnachten en de volgende dag verder te gaan. E.e.a. is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van wat je op de rit Visalia - Modesto van plan bent.
Het oude routekaartje is overigens nog op te roepen via deze link.
Succes ermee!
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Reny,Reny schreef:Dank je Roland![]()
Sorry, dat wist ik nietEven een algemene opmerking: In principe maken we geen routekaartjes die enkel door Canada gaan. Omdat het nu "rustig" is met de aanvragen heb ik 'm wel gemaakt. Aanvragen van routekaartjes voor Amerika (en event. deels door Canada) zullen daarom altijd voorrang krijgen.![]()
Groetjes,
Reny
Ik heb bovenstaand bericht uit het routekaartjes-topic verwijderd. Die willen we enkel voor routekaartjes gebruiken. Vragen en opmerkingen kunnen in dit topic gesteld worden.

Roland
Roland,
Heel erg bedankt voor het routekaartje.
Groet Milan
Heel erg bedankt voor het routekaartje.
Groet Milan
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht