Na vorige zomer ons hart verloren te zijn aan Amerika (toen een rondreis in het zuidwesten gemaakt), maar ook waar we ons vorig jaar hebben verloofd, is het tijd om onze huwelijksreis te plannen. Hopelijk kan alles volgend jaar door gaan, ook al zal het hier en daar nog wel aangepast zijn door corona.
We hebben ook al onze New York trip moeten uitstellen, dus hopelijk deze niet.
Ik zit vast aan de onderwijsvakantie's, maar heb 1 extra weekje weten vrij te krijgen door te ruilen van dagen met collega's.
We gaan van 2 mei tot 22 mei. We zouden graag nog tips willen over hoe we onze reis nu gepland hebben, maar ook over er ergens nog verborgen parels zijn. De pretparkendagen blijven sowieso staan, grote droom is om naar disneyworld te gaan en universal studios (voor het harry potter gedeelte en ja, die hebben we ook al in het zuidwesten gehad

1 mei - woonplaats naar Amsterdam (als we een vroege vlucht hebben, pakken we een hotel op Schiphol)
2 mei Amsterdam - Orlando (tot nu toe is er 1 directe vlucht op deze datum)
3 mei Orlando > Universal studio's
4 mei Orlando - Via Tampa - Clearwater beach
5 mei Clearwater beach - via St. Petersburg - Sarasota
6 mei Sarasota - Fort Myers
7 mei Fort Myers - Naples
8 mei Naples - Marco Island
9 mei Marco Island (strand/relax dag, mocht er een beter strand zijn graag tips!)
10 mei Marco Island - Everglades airboat tour doen - naar Marathon (is dit haalbaar?)
11 mei Marathon - Key West (ochtend zwemmen bij Bahia Hoda state park (als ik dat zo goed schrijf)
12 mei Key west dagtocht naar Dry Tortuga
13 mei Key West - Miami
14 mei Miami
15 mei Miami - Fort Lauderdale - Cocoa beach
16 mei Cocoa beach (bezoek Space Center) - St. Augustine
17 mei St. Augustine dagtrip naar Jacksonville (bezoek Kingsley Plantation)
18 mei St. Augustine - Daytona beach - Orlando
19 mei Disneyworld
20 mei Disneyworld
21 mei Disneyworld
22 mei Orlando - Amsterdam
Mochten jullie nog meer info willen hebben dan voeg ik die toe (we huren een auto, zijn met 2 personen).