Hallo,
Ik moet binnenkort voor een week naar Nederland. Weet iemand hier door ervaring oid of dit kan? Ik zou me dan niet aan de 2 weken quarantainte richlijnen houden, dus ben benieuwed of ze me naar die week gewoon terug naar Amerika laten vliegen of niet.
Ik weet dat de regels hier (USA (Sommige deden)) waar quarantaine voor 2 weken verplicht is, dit ook korter kan aangezien je een terugvlucht eerder hebt.
Zolang je maar in quarantaine bent de tijd dat je aanwezig bent. Dit is dan misschien minder dan 2 weken, maar dat maakt niet uit.
Korte opsomming:
2 weken in quarantaine, daarna vrij bewegen. Minder dan 2 weken aanwezig? Dan niet vrij bewegen en gewoon weer terug wanneer je terugvlucht is.
Als ik het goed begrijp dan is die twee weken quarantaine een dringend advies, zo lees ik op de website van Buitenlandse Zaken. En bij vertrek uit Amerika dien je een gezondheidsverklaring bij je te hebben.
Hi Willem, bedankt voor het delen van dit bericht! Fijn om te lezen dat het allemaal zo soepel is gegaan. Het enige verschil is dat ik nog geen greencard heb. Ik ontvang deze hopelijk dit jaar nog, maar heb tot die tijd een travel permit. Maar ik hoop dat omdat mijn man gewoon Amerikaan is en hier woont ik alsnog terug Amerika naar binnen mag, als directe familie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.