Wij zouden er, zodra het mogelijk zou zijn, voorlopig nog niet graag naar toe gaan Elke, alles nog veel te onzeker daar. Vrienden van ons die daar wonen raden het ons echt nog af om te komen. Voorlopig slaan wij maar een jaar over.
gr Ineke
Wij zouden er, zodra het mogelijk zou zijn, voorlopig nog niet graag naar toe gaan Elke, alles nog veel te onzeker daar. Vrienden van ons die daar wonen raden het ons echt nog af om te komen. Voorlopig slaan wij maar een jaar over.
Er is door de verzekeringsmaatschappijen al ruimschoots gecommuniceerd dat zij het risico ivm Covid-19 pandemie, op annuleringsverzekeringen niet (meer) niet dekken. Als het niets wordt zal je meer aan een rechtsbijstandverzekering hebben. Zo'n vaart zal het vast niet lopen, het duurt allemaal tergend lang, maar ik heb nog niet gehoord/gelezen dat iemand die voor een refund in aanmerking kwam, zijn geld niet heeft teruggekregen.
Dat is niet helemaal juist, ik heb de helft van de betaling voor m'n boeking voor vertrek afgelopen april nooit meer teruggekregen van KLM vanwege belachelijke bureaucratie over een bij betaling in december gebruikt AirFrance voucher uit 2019... Dat heeft m'n Rechtbijstand inderdaad overgenomen en mij terugbetaald, maar KLM heeft niets meer laten horen.
Echt belachelijk dit...Hans B schreef: ↑28 sep 2020, 10:33TIX
Wat is jullie ervaring, wat het beste te doen om contact te krijgen.
Ik zit al sinds half maart op een bericht van Tix te wachten.
In het begin stuurde ik 1x per maand een contactformulier in, met de vraag wat te doen. Nooit een reactie.
In augustus heb ik via het contactformulier de voorbeeldbrief geld terug gestuurd. Tot op heden nog steeds geen enkel respons.
Hans
Dat is mooi. Zoon lief heeft zo'n ticket/situatie. Hoe/waar zet je dit in werking?JVDP78 schreef: ↑28 sep 2020, 10:35Ik had onze geplande juli vluchten zelf geannuleerd bij KLM en hiervoor non refundable vouchers gekregen.
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis toch geprobeerd deze in te wisselen voor geld.
Vrijdag mail ontvangen dat het overgemaakt zou worden, vandaag op de rekening![]()
Ik weet niet of het een foutje is of dat de regels tussentijds weer veranderd zijn of omdat de vlucht toch sowieso niet door is gegaan maar ik ben er blij mee. Mocht je ook dergelijke vouchers hebben en toch ook liever je geld terug willen zou je het ook kunnen proberen.