Verder ben je erg afhankelijk van de franchisenemer die de boel in beheer heeft. Ken bij ons in de buurt een paar enorm goeie A&W’s. Maar die bij ons in het dorp of in Clackamas zijn echt niet te doen.
Burgerville ga ik alleen al naar toe voor de altijd fantastisch goeie patat. En de geweldige toetjes die ze hebben.
Als je je eigen burger wilt doen zou je een Fuddruckers moeten proberen. Je kan zelf de maat van je hamburger bepalen. En dat eindigt bij maatje reservewiel zeg maar. Je krijgt dan alleen een hamburger. Je kunt kiezen hoe je die gebakken wilt hebben. En daarna staat er midden in de zaak een enorme hoeveelheid mogelijkheden die je onder, tussen of bovenop je hamburger/broodje kunt stoppen.
Ohja, de milkshakes kan je hier met een vork eten.
Goed eten kan makkelijk. Ik vind de Cheese Cake Factory verrassend goed als je ziet wat ze allemaal op het menu hebben staan. Bij de Red Lobster zit je altijd goed. Niet alleen voor vis, maar ook steaks. Al moet ik zeggen dat ik de gepofte lobster daar geweldig vind.
En er zijn natuurlijk legio BBQ restaurants waar je meer dan goed kunt eten. Famous Dave, Claimjumper en Outback is helemaal niks mis mee.
Okay, 1 tip dan. Mocht je op een zaterdag in de buurt zijn van Lexington Texas (zo’n beetje in het midden van de driehoek San Antonio, Houston, Dallas op de hoogte van Austin) rij dan langs bij Snows BBQ. Echt beter dan dit wordt het niet op BBQ gebied.
Zijn alleen op zaterdag open. En kijk niet raar op als er om 8 uur in de ochtend 100 man in de rij staan. De pitmaster is een dame van dik in de 80. Maar wat die allemaal van de BBQ tovert is echt fantastisch!
2 keer geweest. 2 keer buikpijn. Lag 2 keer niet aan het eten...