Zijn er hier meer mensen die vorig jaar bij Tioga Tours een camper geboekt hebben, en de reis hebben laten omboeken naar dit jaar?
Tioga gaf vorig jaar geen geld terug dus wij hebben omgeboekt naar september dit jaar. Ik dacht dat het dan al lang wel weer oke zou zijn.
Nou zijn we tegen die tijd als het goed is ook al een tijdje gevaccineerd, maar ik heb nog nergens echt duidelijk hoe Canada er nou voor staat qua grenzen openen e.d.
Ik kreeg wel van BC Parks een mailtje dat buitenlanders pas campings mogen reserveren vanaf 1 juli zodat alle BC residents voorrang hebben.
Dat is sowieso wel balen. Ik hoop niet dat Parks Canada dat ook gaat doen, want als wij nergens een plekje in de grote NP's kunnen reserveren maar straks opeens wél mogen gaan, vraag ik me af of je dan nog een beetje leuk kunt kamperen.
Campings die jou verbieden te boeken, maar het land wel gewoon op code geel straks: tsja...dat is voor je reisverzekering geen reden tot uitkeren, maar jij hebt wel mooi een probleem met je camper.
het zou me overigens niet verbazen als Canada ons ook dit jaar niet naar binnen laat
Irritant genoeg....gevaccineerd is gevaccineerd toch. Wat wil men nog meer? De wereld op slot houden totdat het virus is uitgestorven ofzo...
Maar ik baal wel want ik had liever vorig jaar al mn geld terug gehad. Ik heb eigenlijk weinig zin om weer het hele jaar in spanning te moeten zitten "Mogen we wel, mogen we niet?" Dan ga ik nu liever gewoon mn pijlen ergens anders op richten en komt Canada wel weer ooit. Alleen dat is natuurlijk voor Tioga (en andere organisaties) geen reden om nu al jouw annulering te accepteren. Dus moet je het toch maar weer uitzitten tot begin augustus.