Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@babarage met die reservering heb je geen toegang tot de EC aisles, je moet dan wel een "Taille moyenne" boeken, en die is met code 8572154 en ND2218DDR $687.76
peterz84
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door peterz84 »

Ik wilde de boeking nabootsen en heb inderdaad geen codes gebruikt.
Zelf zoek ik van 16 okt - 5 nov op MCO. Welke codes zijn vrij te gebruiken?
En is dat gewoon op nationalcar.com?
Gast

Bericht door Gast »

@peterz84 die codes die ik gebruikt heb, bijvoorbeeld. lees ook even hier viewtopic.php?p=1012586#p1012586 of eerdere posts hier dan vind je die vanzelf terug. Het heeft geen zin om te vragen om antwoorden die net een paar posts eerder zijn gegeven :thumbup:
peterz84
Amerikafan

Bericht door peterz84 »

@Terpies Thanks, had een hoop doorgelezen, maar heb duidelijk iets gemist. Prijzen worden inderdaad een stuk fijner zo, en verzekeringen inclusief.
peterz84
Amerikafan

Bericht door peterz84 »

Overigens lijkt bij mij het stappenplan uit de startpost niet meer te werken. Op het moment dat je bij review en reserve zit en het contract id wilt weghalen, veranderen ook de prijzen weer.
Gast

Bericht door Gast »

je hoeft prijzen niet meer weg te halen. De truc met VISA Canada werkt niet meer, maar mijn codes geven de laagste prijs.
marc08
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door marc08 »

Wij hebben wel alvast iets geboekt via autoeurope. 910 euro voor een minivan voor 3 weken en 3 dagen naar orlando eind oktober met budget. Met al mijn codes en loyalty statussen bij hertz en national kwam ik niet eens in de buurt van dit bedrag.

Ondertussen kijken we wel gewoon verder tot aan de laatste weken van vertrek. Normaal boeken we altijd via hertz, omdat tegen de herfst vakantie vaak betere deals komen bij hun.

Hebben al een keer eerder geboekt met autoeurope en ook voortijdig geannuleerd via hun en dat ging prima.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Gast

Bericht door Gast »

@marc08 Bij National kom ik op voor een minivan op $1237 (€1015), vind ik toch wel redelijk in de buurt komen, zeker omdat het postpaid is.
Ik zou zeker overwegen, als je EC Executive membership hebt, toch ook (postpaid, kosteloos en automatisch vervallende reservering) een EC boeking maken voor $831/€683 maken. Grote kans dat je daar ook een Minivan meekrijgt (en anders via greeter). Lukt het niet dan kun je alsnog naar Budget.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

Ik heb voor mijn boeking bij Alamo met Skip de counter een prijs voor 23 dagen in sept/okt staan met ophalen in LAX en wegbrengen in LAS staat voor $1128. (prijs van oktober 20). Gewoon zo laten of zijn er wellicht nog mogelijkheden om te besparen?
Gast

Bericht door Gast »

Geldt voor meer mensen: als je wilt dat iemand je helpt zoeken moet je wel even de exacte data aangeven, ipv te zeggen “eind oktober” of “sept/okt”….
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@Terpies. We komen aan op LAX op 11/9 en leveren in op 4/10 in LAS.
Gast

Bericht door Gast »

Ophalen in LAX en inleveren in LAS levert bij National een dropfee op van $399. Weet niet of die bij autoeurope in de kleine lettertjes staat (via alamo site staat er expliciet vermeld dat de drop off fee $0 is), maar weet niet hoe dat bij auto Europe is…goed nakijken dus op je reservering.
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

Thx. Ik heb een directe boeking via Alamo staan waarin alles is inbegrepen. Dus gewoon zo laten en duimen dat Amerika weer open gaat?
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

National is bij ons afgevallen vanwege die drop fee. Op zich zou ik rechtstreeks bij National iets goedkoper uit zijn dan bij Alamo via een Europese broker, maar door die $400 drop fee komt National onder de streep toch duurder uit, zelf als ik alle tips uit het National-topic toepas.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

National is bij ons juist als beste optie uit de bus gekomen voor onze geplande trip naar Hawaii, eind dit jaar.
Er waren opties die soms net wat goedkoper waren maar dat was dan zonder extra's zoals een extra bestuurder en ( in een paar gevallen ) aisle keuze. Niet dat ik mij daar heel veel van voorstel op Hawaii maar het gaat mij er bij mij meer om dat we niet langs de counter hoeven.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Krijg een vraag waar ik het antwoord eigenlijk niet op weet. Simpelweg omdat ik nooit een cabrio huur. Maar zit er bij een cabrio een dak of de mogelijkheid om deze af te sluiten?? Ik heb echt echt geen flauw idee. Logischerwijs zeg ik ja, maar zeker weten...
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@Almere vak V Zit er altijd in...De meesten staan bij de verhuurder ook met gesloten kap.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ja, hoor. Het dak krijg je erbij. :wink:

Zoals gezegd, de auto's staan vrijwel altijd met gesloten dak bij de verhuurder.

Bij de Ford Mustang (en de andere merken ook vermoed ik) gaat het dak in enkele seconden automatisch open en zit je heerlijk buiten! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Martine1979
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Martine1979 »

Hallo allen,

ik heb zojuist toch ook maar alvast gereserveerd voor de zekerheid (met annuleringen) voor een midsize suv voor 2 weken in oktober van Denver naar Las vegas. Wat een prijzen! :o
Voor 2 weken zag ik diverse keren rond de 2000 euro. Bizar.

Ik kon me herinneren dat we in het verleden met een leuke korting bij Alamo hadden geboekt via:
https://americanvacation.nl/autoverhuur-amerika/

Ook nu bleek dit het goedkoopst. Uiteindelijke deal is voor 2 weken 1078 euro voor een alamo gold pakket( wegens 250 euro one way fee duurder). Via alamo zelf kwam ik op bijna 1500 euro exclusief verzekering en 2e bestuurder. Ik vind het nog steeds bizar veel geld ten opzichte van eerdere reizen maar vergeleken met andere schrikbarende prijzen die ik voorbij zag komen ben ik er toch redelijk blij mee.

Ik blijf kijken voor betere opties en als ik iets zie of de reis toch niet door kan gaan kan ik altijd annuleren.
Groet, Martine
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

bedeve schreef:
24 mei 2021, 15:58
De meesten staan bij de verhuurder ook met gesloten kap.
Heel stom. Maar als er bij ons iets gehuurd moet worden dan is het altijd een SUV. Daar ligt dan blijkbaar altijd de focus. Ik heb er echt nog nooit op gelet. Het klonk heel logisch in mijn oren. Maar gelukkig hebben de mensen hier er wel ervaring mee!!
Martine1979 schreef:
24 mei 2021, 22:26
ik heb zojuist toch ook maar alvast gereserveerd voor de zekerheid (met annuleringen) voor een midsize suv voor 2 weken in oktober van Denver naar Las vegas. Wat een prijzen!
Ik had het er over vorige week met mijn werkgever. Die maken in Amerika van verschillende bedrijven gebruik om mij van punt a naar punt b te vervoeren. Alles met een auto is nu ongeveer 5 keer duurder dan anderhalf, 2 jaar geleden. Alles door de lucht is stukken goedkoper. Of bestaat inmiddels niet meer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer