Dus maar het hele National aanmeld traject doorlopen en de status match naar Execitive elite gedaan en nu een auto uit de execitive ailse geboekt voor $ 506, dat vind ik wel een mooie prijs.

Iedereen bedankt voor de goede uitleg.

Zou afhalen op LAS ook duurder zijn. Op MCO betaal ik $35 pd.
Ja, met die code krijg ik dus $44 pd(voor5 dagen) Zoals ik op mijn eerdere bericht op de vorige pagina schreef.
Dat zou nog een paar dollar goedkoper zijn, maar ik heb geen rekening bij die bank en wel al sinds jaar en dag Flying Blue. Er zal geen controle op zijn en waarschijnlijk geen enkele consequentie hebben, maar ik voel me daar niet lekker bij. Ik ben zeer tevreden met de prijs die ik nu heb.
Da's een hele stap Roland....Coyote schreef: ↑06 jun 2021, 10:09Waar ik wel benieuwd naar ben, welke types kun je in de Emerald Aisle verwachten? Het mag bekend zijn dat ik een fervent huurder ben van cabrio's). Kom je die ook tegen in de Emerald Aisle? Voor zover ik kan nagaan niet.
Opmerkelijk: het aanmeldproces ging prima maar op de één of andere manier was ik al bekend bij National op basis van mijn naam en rijbewijsnummer. ? Of het moet komen omdat ik de laatste keer bij Alamo een auto van National meekreeg?
Roland
Ik heb EC membership. Dus, tenzij ik in de gelegenheid kom te upgraden naar EC Executive, heeft het voor mij nu niet zoveel zin een auto bij National te boeken. Maar wie weet in de toekomst. Zal het in de gaten houden of upgrade een keer mogelijk is.Terpies schreef: ↑06 jun 2021, 11:45Heb je EC membership of EC Executive (of Executive Elite)? Als je alleen de eerste hebt, zal jet aanbod tegenvallen: de grotere/luxere auto’s staan in de Executive aisle. Er zal binnenkort ongetwijfeld weer een gratis upgrade actie komen, dus forum in de gaten houden en dan opnieuw reservering doen voor keus uit beide aisles![]()
Hoe bedoel je dit?
Aansluitend op jouw opmerking over rijbewijsnummer herkenning..