@Allard Dankjewel voor je uitgebreide antwoord! Ben ik altijd heel blij mee om hier geholpen te worden!

We zitten ondertussen al in Isenfluh (Lauterbrunnen).

We zijn uiteindelijk via Metz/Nancy/langs de route des Crêtes naar een eerste overnachtingsplaats kort bij Colmar gereden. Van daaruit verdergereden naar onze bestemming (Isenfluh). Onderweg de Reinfahl waterval bezocht en met een bootje ernaartoe gevaren (supermooi en leuk!)

Het weer hier in Lauterbrunnen is niet al te best, maar we proberen er het beste van te maken en dat lukt al aardig goed

Gisteren een mooie wandeling gemaakt met 2x een práchtige waterval onderweg en in de late namiddag de Trummelbachwaterval bezocht. Deze waterval was boven mijnverwachting mooi! Echt spectaculair om gezien te hebben. Zondag rijden we door naar een tweede verblijfplaats in Wallis (Staldenreid) en dan wordt er ook mooier weer voorspeld

Vandaag of morgen willen we graag naar Schynige Platte en rodelen/wandelen in de omgeving van Oechinsee. We proberen er de mooiste dag qua weer voor uit te kiezen, want mij lijkt dat je er voor de trein naar Schynige Platte best wel mooie dag uitkiest. Of is dit met bewolkt weer ook de moeite om te doen? Andere tips blijven ook nog altijd heel erg welkom!

De Aletschgletsjer staat sowieso op ons programma om te doen, lijkt me heel mooi om gezien te hebben (is de wandeling ernaartoe gemakkelijk te doen?) We houden wel van wandelen maar hebben 2 pubers bij die niet zo héél graag wandelen (jammer genoeg)

Je blog ga ik zodadelijk ook nog eens goed bekijken en zien of ik er leuke tips kan uithalen
Frouke