Direct aansluitend door naar Ierland, en dan na 5 dagen door naar Spanje….het is goed dat ik puzzelen wel leuk vind…..

Ik ken de Belgische regels niet zo heel goed, maar als ik deze pagina er op na sla heb je (mits gevaccineerd) helemaal geen last van de oranje code van Canada en rode code van Nederland?IngridUSA schreef: ↑04 sep 2021, 08:13Als ik het goed zie (correct me if I’m wrong) is Canada voor de Belgen oranje en Nederland zelfs rood…![]()
https://www.info-coronavirus.be/nl/kleurcodes-per-land/
In de meeste delen van Canada is het tegen dan al redelijk koud en kom je zeker geen 18-20 graden meer tegen. Het is wel zachter in het westen van Canada zoals Vancouver, Vancouver Island en de Sunshine Coast, maar eerder met temperaturen rond de 10 graden en soms ook wel wat warmer of frisser. Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen want elk jaar is niet hetzelfde. Vergelijk het weer in die streken met het weer in NL/BE rond dezelfde periode, het kan mooi en zacht weer zijn, maar het kan ook nat en fris zijn. Sneeuw kom je tegen die tijd nog niet tegen (enkel in de bergen in de omgeving van Vancouver).An_Willems schreef: ↑05 sep 2021, 22:56Ik heb 28 oktober een 14-daagse reis naar Savannah gepland. Indien de grenzen niet op tijd open gaan, zou Canada eventueel een plan B zijn. Alleen hou ik niet van koud weer![]()
Is er iemand die Canada goed kent? Zijn er regio's in Canada waar eind oktober, begin november het weer nog redelijk gematigd is (laten we zeggen minstens 18-20°) of is zo laat in het jaar het overal in Canada al vrij koud?
Precies dat dus! Nog een paar weken wachten en we krijgen weer een besmettingspiek. Of zoals we dat een paar jaar geleden de griep noemden. Maar waarschijnlijk nu weer in blinde paniek zullen raken. Met andere woorden, ik geloof niet dat we voor het voorjaar iets gaan zien wat op vliegen lijkt. Dan zal er ongetwijfeld een slimmerik zijn die niet al te veel toeristen het land wil inhebben tijdens het voorjaar/zomerperiode. En voordat je het weet is het september 2022.
En als er nou 1 land in de wereld is waarvan ik 100% overtuigd ben dat ze die 70% niet gaan halen dan is dat de US wel.ricktachtig schreef: ↑06 sep 2021, 10:59Het kan nog maanden duren voordat de meeste landen een vaccinatiegraad van 70% gaan halen ben ik bang.