Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Icecold699 meldt zich aan

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Icecold699
Amerika-newbie

Icecold699 meldt zich aan

Bericht door Icecold699 »

Hoi allemaal!

Mijn echte naam is Andre en we (vriendin en zoontje) wonen helaas nog in Nederland.
Ben al geruime tijd te vinden op dit forum, maar vooral als lezer. Ik verslind zeg maar alle verhalen die hier de ronde doen en probeer op deze manier zoveel mogelijk kennis te vergaren voor de eventuele overstap. Vond het echter de hoogste tijd om me aan te melden als forum lid.
We doen al geruime tijd mee aan de loterij en we zoeken (passief) naar mogelijkheden buiten de loterij om.

motto: kennis is macht en waar en wil is, is een weg!

groetjes
Andre de Boer
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi Andre,

:welcome: op het forum!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, Andre!
Waar haal je je nickname? Verkies je de koude van Ijsland, of wil je liever zo'n koud ijsklontje in je drankje terwijl je ligt te genieten van +30°C?

Laat je hier ook even je gegevens achter? Dan neem ik je mee op in het lijstje, wie weet krijg je over een paar weken wel een NL!
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=6319
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Icecold699
Amerika-newbie

@Kastelleke:
Jaren geleden sprak ik een Amerikaan in London. We raakten aan de praat in een cafe. Hij vroeg waar ik vandaan kwam, op mijn antwoord reageerde hij van " Holland?, must be freezing over there". Daar is het dus min of meer van afgeleid.

Ja, vul gelijk ff de gegevens in.
Icecold699
Amerika-newbie

oeps: kastelke :oops: :oops: :oops:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Icecold699 schreef:oeps: kastelke :oops: :oops: :oops:
Ach, een paar zakjes 'schoolkrijtjes', en het is je vergeven. ;-)
(zie mijn blog van zondag over beschuit met muisjes, glasscherven en schoolkrijtjes / ik kan de juiste link hier niet zetten, momenteel is er een technische storing)

Leuke verklaring voor je nickname. En die Amerikaan woont zeker niet in één van de noordelijke staten!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

:welcome:

Het gezegde is inderdaad waar een wil is is een weg. Ik hoop dat jullie die weg weten te vinden! Succes in ieder geval!
onze blog - Bouwmanfamily
Florien
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Florien »

Mooi motto,succes met je lotto :lol:
Liefs,Florien
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer