Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Voor Miami bij hertz een locatie met redelijk normale prijzen , wel off airport bij Kendall toyota . 14 dagen medium SUV voor 460 euro in november .alle andere locaties kom je op 2500 euro voor dezelfde auto . Avis.be kwam op iets hogere maar nog wel te doen tarieven. En lees op Engelse sites dat autoeurope hertz met ophaal bij Disney normale tarieven voortbrengt .die laatste dan bij mij weer niet. Helaas mis mijn executive elite aisle dit keer 
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Had ook een hertz off airport boeking staan, deze sluiten vaak om 18:00 wat met onze aankomst van 17:00 niet haalbaar is. Op Expedia.ie nu een premium crossover gehuurd voor 932 euro voor 10 dagen (27-12 tm 6-01) en hopen dat we een goedkopere vinden voordat we weg gaan.
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Helaas laten deze suggesties momenteel ook flinke prijzen zien voor de auto's, wordt afwachten of ze nog gaan dalen komende tijd.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
@Terpies Bedankt voor je tip omtrent de Visitor Toll pass app. Ga ik zeker gebruik van maken voor onze rondreis in Florida van 3 weken in april 2022. Wij halen de huurauto op in Orlando (MCO) dus dat komt perfect uit voor deze app.
Daarnaast ook een gelukje dat ik onze huurauto (7 Seats SUV) al enige tijd geleden heb vastgelegd voor 1100 piek via avis.be.
De prijzen die nu worden gevraagd bij de diverse aanbieders gaat echt nergens meer over.
Daarnaast ook een gelukje dat ik onze huurauto (7 Seats SUV) al enige tijd geleden heb vastgelegd voor 1100 piek via avis.be.
De prijzen die nu worden gevraagd bij de diverse aanbieders gaat echt nergens meer over.
Ik duim mee . Wij landen om 14.30 met alleen handbage dus op zich moet dat te doen zijn .heb nog een back up boeking voor de dag erna mochten we te laat zijn . Ik kom nergens anders maar in de buurt van deze prijsmblokland schreef: ↑21 okt 2021, 22:55Had ook een hertz off airport boeking staan, deze sluiten vaak om 18:00 wat met onze aankomst van 17:00 niet haalbaar is. Op Expedia.ie nu een premium crossover gehuurd voor 932 euro voor 10 dagen (27-12 tm 6-01) en hopen dat we een goedkopere vinden voordat we weg gaan.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Okee, dit lijkt interessant…. Maar hoe werkt dat dan? Wordt dat pasje dan gescand als je door een tolpoortje rijdt, en betaal je dan via creditcard ofzo? Je hoeft dan niets af te rekenen bij het verhuurbedrijf?Terpies schreef: ↑21 okt 2021, 10:00Wellicht even een oude post naar boven brengen:
https://visitortollpass.com/
Gratis aan te vragen voor arrivals op Orlando International Airport (vendingmachine die de kaarten uitgeeft staat in terminal A op MCO). LET OP: je moet de pas voor vertrek wel weer inleveren anders wordt er $10 extra afgerekend.Save Up to 80% on Tolls with Visitor Toll Pass™
Completely free to use*
Guarantees you always pay the lowest toll rate throughout Florida
Works on all toll roads and most bridges in Florida and with most rental car companies
No hidden or extra fees
Available for pick-up and return at Orlando International Airport
*You must return your Visitor Toll Pass™ hangtag at the conclusion of your trip or a $10 fee will be charged.
@josea Heb je al op de website gekeken?
- josea
- Amerikakenner
@Terpies Uiteraard, waarom denk je van niet? Maar ben niet heel “technisch” wat dat betreft, dus vond het fijn om even bevestiging te vragen aan iemand met ervaring, die hier vast wel zit?
Edit: ik had nog niet op de FAQ pagina gekeken…. Daar staat vast het antwoord tussen, dus vergeet mijn vraag…
Edit: ik had nog niet op de FAQ pagina gekeken…. Daar staat vast het antwoord tussen, dus vergeet mijn vraag…

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Overigens staat Fox niet op het lijstje van verhuurders om Visitor Toll Pass te gebruiken, zie de FAQ, alle andere bekende verhuurders wel. Ik deel dat maar even vanwege recente vragen over Fox.
Trouwens best handig: Bij het uitrijden op MCO wordt je kenteken automatisch gescand en toegevoegd in je account en dus in de app.
Ik heb een Sunpass transponder en moet dat zelf in de app toevoegen voor ik weg rij.
Trouwens best handig: Bij het uitrijden op MCO wordt je kenteken automatisch gescand en toegevoegd in je account en dus in de app.
Ik heb een Sunpass transponder en moet dat zelf in de app toevoegen voor ik weg rij.
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
@harryh Je mag hem ook de volgende dag toevoegen aan je sunpass account en dan de datum en tijd even aanpassen naar de vorige dag, je hoeft dat niet voordat je wegrijdt bij de rental al geregeld te hebben.
@b_talens Inmiddels nog redelijk geprijsde auto's gevonden ook voor december via Exit reizen. Helaas niet annuleerbaar als je een beter tarief tegen komt maar stukken beter dan wat je elders ziet momenteel. Nu kon ik mijn reservering bij national met de FB code doorzetten naar de 6 weken die ik er in de zomer ben en heb dan een heel mooi tarief voor 6 weken en ben nu voor december voor 14 dagen Euro 679,- kwijt maar bespaar enorm op mijn boeking voor zomer 2022.
@b_talens Inmiddels nog redelijk geprijsde auto's gevonden ook voor december via Exit reizen. Helaas niet annuleerbaar als je een beter tarief tegen komt maar stukken beter dan wat je elders ziet momenteel. Nu kon ik mijn reservering bij national met de FB code doorzetten naar de 6 weken die ik er in de zomer ben en heb dan een heel mooi tarief voor 6 weken en ben nu voor december voor 14 dagen Euro 679,- kwijt maar bespaar enorm op mijn boeking voor zomer 2022.
-
- Amerika-expert
@JeroenB Dat wist ik niet, dank. Staat nergens in de FAQ dat het een dag later ook nog kan, heb je dit ergens gelezen of is het uit eigen ervaring?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Sterker nog, ik pas dat eigenlijk nooit aan. Gaat altijd goed; SunPass transponder achter je raam, en rijden maar
! Alleen zorgen dat er genoeg geld op je account staat (maar staat bij mij op automatisch aanvullen) 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
@harryh Ik doe dat zelf altijd zo en af en toe vergeet ik het wel eens dan wordt het een dagje later.
@MattRob Oooh die is nieuw voor mij
@MattRob Oooh die is nieuw voor mij

-
- Amerika-expert
@MattRob voor het geval ik ook een toll charge van de rental company op het kenteken via Toll-by-Plate zou krijgen, wat nooit gebeurd is trouwens, ben ik die discussie liever voor en voer ik daarom altijd mijn rental kenteken in. Dan kun je niet 2x de rekening krijgen.
Ik doe het ook altijd 1 dag later maar zet dan wel een datum en tijdstip erin waaneer deze moet stoppen.
Mocht ik de sunpass vergeten of een bekende van mij
Volgens mij is het wel zo dat ze aanraden of verplichten om het kenteken
erin te zetten voor als er eventuele discussie momenten zijn.
Inderdaad wat Harryh hier ook aangeeft.
Mocht ik de sunpass vergeten of een bekende van mij

Volgens mij is het wel zo dat ze aanraden of verplichten om het kenteken
erin te zetten voor als er eventuele discussie momenten zijn.
Inderdaad wat Harryh hier ook aangeeft.
- josea
- Amerikakenner
Ik lees nu een paar keer dat de toll charge bij Fox te duur zou zijn. Maar als ik daar heel goedkoop een auto kan huren, dan is het toch niet erg als die toll charge €150 extra erbij komt…?
En betaal je die toll per dag dat je op een tolweg rijdt? Of betaal je 14 X het dagbedrag als je voor 14 dagen huurt. Dat is me ook nog niet duidelijk.
https://www.wisecars.com/en-gb/details? ... 61_43168_0
Ik vind het maar lastig in Florida…. Ben zuidwesten gewend
En betaal je die toll per dag dat je op een tolweg rijdt? Of betaal je 14 X het dagbedrag als je voor 14 dagen huurt. Dat is me ook nog niet duidelijk.
https://www.wisecars.com/en-gb/details? ... 61_43168_0
Ik vind het maar lastig in Florida…. Ben zuidwesten gewend

-
- Amerika-expert
Dat zou ik wel een probleem vinden maar da's persoonlijk, ik heb boekingen bij National staan voor prima prijzen.
Maar wat belangrijker is, kijk goed naar je route en zet die in Google maps. Kijk dan of ie veel langer wordt als je "vermijdt tolwegen" in Google maps aanzet. Want vrijwel alle tolwegen zijn in Florida sowieso te vermijden. Maar hangt ook van tijdstip af, Orlando en Miami in de spits wil je wel via tolwegen doen.
Als je toch tolwegen wilt gaan gebruiken, dan zou ik kijken hoeveel dagen dat betreft. Het kost je $8,99/dag extra bij Fox. Als je 3 dagen of meer tol gaat gebruiken zou ik een transponder aanschaffen, aangezien je dus niet van een Visitor Toll Pass op MCO gebruik kunt maken en een transponder iets van $19,99 kost.
Maar het is je eigen keuze @josea.
Maar wat belangrijker is, kijk goed naar je route en zet die in Google maps. Kijk dan of ie veel langer wordt als je "vermijdt tolwegen" in Google maps aanzet. Want vrijwel alle tolwegen zijn in Florida sowieso te vermijden. Maar hangt ook van tijdstip af, Orlando en Miami in de spits wil je wel via tolwegen doen.
Als je toch tolwegen wilt gaan gebruiken, dan zou ik kijken hoeveel dagen dat betreft. Het kost je $8,99/dag extra bij Fox. Als je 3 dagen of meer tol gaat gebruiken zou ik een transponder aanschaffen, aangezien je dus niet van een Visitor Toll Pass op MCO gebruik kunt maken en een transponder iets van $19,99 kost.
Maar het is je eigen keuze @josea.
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
@josea Fox rental zit allereerst niet op de airport (als het om MCO gaat) en de maatschappij zie je niet vaak voorbij komen op forums. Als ik naar reviews kijk dan zijn ze vooral negatief en voor mij zelf reden om het niet te gaan uitproberen.
Kijk eens bij Exit reizen voor de autoverhuur, daar zijn voor deze tijd met hoge prijzen nog redelijke prijzen te vinden.
Kijk eens bij Exit reizen voor de autoverhuur, daar zijn voor deze tijd met hoge prijzen nog redelijke prijzen te vinden.
En Exit reizen (een gewoon reisbureau?!) is wel betrouwbaar? Voor zover ik op de website zie moet je eerst boeken en dan gaan zij kijken waar ze je boeking onder kunnen brengen. Als de auto niet beschikbaar is geven ze een ander gelijkwaardig alternatief of een restitutie.
Prijzen voor mijn periode beginnen op €52 per dag voor een midsize SUV....
Dan ben je pas echt overgeleverd. Nou dan zou ik nog liever bij Fox boeken....op MCO zijn zo veel verhuurders te vinden, kun je niets betaalbaars vonden bij de verhuurders direct @josea ??
Prijzen voor mijn periode beginnen op €52 per dag voor een midsize SUV....
Dan ben je pas echt overgeleverd. Nou dan zou ik nog liever bij Fox boeken....op MCO zijn zo veel verhuurders te vinden, kun je niets betaalbaars vonden bij de verhuurders direct @josea ??
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja voor mij niet gebruikelijk om bij een reisbureau te boeken maar in dit geval waren ze de enige die nu voor zo'n tarief auto's aanbieden (als ik fox rental even vergeet) en afhalen bij Alamo op de luchthaven. En gezien ik in de zomer voor 6 weken een auto nodig heb en daar met het doorschuiven van een national boeking nog geen Euro 1400,- voor betaal heb ik nu gekozen voor 2 weken een wat duurdere autohuur t.o.v. het 'oude' normaal. En ik kreeg vrij snel de bevestiging van de huur voor de prijs op de website.
Andere optie voor mij zou zijn om een eigen auto aan te schaffen aangezien ik er zo regelmatig ben, heb ik ook overwogen want ik heb plek zat in de garage. Alléén is het nu nog goedkoper om te huren en mochten de prijzen wel zo hoog blijven toekomstig dan wordt het een eigen auto in Florida.
En het staat een ieder vrij om bij Fox te boeken, ik waarschuw alleen voor de negatieve reviews en geef aan dat IK daar niet zal gaan boeken, ook omdat je met een shuttle naar de locatie moet waar de auto's staan en dan weer afhankelijk bent van zo'n shuttle en op drukke momenten wil ik niet gepropt in zo'n busje stappen. En het laatste waar je op wacht na zo'n lange reis is wel een lange rij of problemen bij de car rental.
Geheel eigen keuze voor iedereen en als jij een betere optie hebt voor de auto verhuur dan ziet josea deze vast graag.
Andere optie voor mij zou zijn om een eigen auto aan te schaffen aangezien ik er zo regelmatig ben, heb ik ook overwogen want ik heb plek zat in de garage. Alléén is het nu nog goedkoper om te huren en mochten de prijzen wel zo hoog blijven toekomstig dan wordt het een eigen auto in Florida.
En het staat een ieder vrij om bij Fox te boeken, ik waarschuw alleen voor de negatieve reviews en geef aan dat IK daar niet zal gaan boeken, ook omdat je met een shuttle naar de locatie moet waar de auto's staan en dan weer afhankelijk bent van zo'n shuttle en op drukke momenten wil ik niet gepropt in zo'n busje stappen. En het laatste waar je op wacht na zo'n lange reis is wel een lange rij of problemen bij de car rental.
Geheel eigen keuze voor iedereen en als jij een betere optie hebt voor de auto verhuur dan ziet josea deze vast graag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19855 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-