Dat is juist het gekke, ik heb "gewoon" de standaard Emerald Club code (5007125) gebruikt (zoals die ook op de 1e pagina staat in dit topic).
Bij het wijzigen van de reservering staat er ook "ContractID: EMERALD CLUB MEMBERS Contract IDs cannot be modified on existing reservations..."
Maar bij wijzigen zie ik toch echt "AMEX EE" staan bij de prijspagina. Als ik een losse nieuwe boeking wil maken met de Emerald Club code (5007125) dan werkt dit gewoon nog prijs is dan iets vriendelijker, maar nog steeds meer dan 2x zo duur dan mijn bestaande reservering. met "AMEX EE" wordt het dus nog duurder.
is er een manier om die "AMEX EE" te ontkoppelen van je profiel zonder de Executive status te verliezen?
Update: Blijkbaar is de LDW en EP ook niet langer inclusief bij de Emerald Club code (5007125) wellicht dat dat voor de problemen met schuiven van de reservering zorgt. De prijs gaat met die inclusief zelfs x4

in mijn originele reservering staan ze wel gewoon nog. Gek genoeg staat er een bedrag bij (circa $ 300 totaal) die 2 posten, maar die wordt er onder aan de reservering niet bijgeteld.