Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De Travel Ban naar de VS wordt opgeheven per 8 november!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: De Travel Ban naar de VS wordt opgeheven per medio november!
@marc08 Kijk even op de site van het Robbert Koch instituut, (het Duitse RIVM) die hebben daar ook iets vermeld over inreisvoorwaarden. Volgens mij ook in het Engels mocht je Duits niet zo best zijn 

2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
-
- Amerika-expert
@b_talens
Dank, er ligt inderdaad verwarring op de loer:
Even voor de volledigheid en vandaar ook mijn vraag: Heeft hier iemand al ervaring met het testen voor toegang via de website testenvoortoegang.org voor een reis?
Ik heb een proefboeking gedaan op testenvoortoegang.org Ik ben gestopt met de proefboeking toen ik mijn mobiele nummer moest opgeven voor een sms.
Voor de duidelijkheid:
Als je een boeking maakt via de website spoedtest.nl ZONDER door link nvanuit testen voor toegang moet je ''gewoon'' betalen voor je test en daar krijg je een reiscertificaat. Maar hoe dat dus bij testenvoortoegang.org gaat weet ik niet. Ik kan daar wel selecteren dat de test uitgevoerd wordt door testen voor toegang, uitvoerder spoedtest.nl maar hoe het daarna verder gaat, geen idee.
Dank, er ligt inderdaad verwarring op de loer:
Even voor de volledigheid en vandaar ook mijn vraag: Heeft hier iemand al ervaring met het testen voor toegang via de website testenvoortoegang.org voor een reis?
Ik heb een proefboeking gedaan op testenvoortoegang.org Ik ben gestopt met de proefboeking toen ik mijn mobiele nummer moest opgeven voor een sms.
Voor de duidelijkheid:
Als je een boeking maakt via de website spoedtest.nl ZONDER door link nvanuit testen voor toegang moet je ''gewoon'' betalen voor je test en daar krijg je een reiscertificaat. Maar hoe dat dus bij testenvoortoegang.org gaat weet ik niet. Ik kan daar wel selecteren dat de test uitgevoerd wordt door testen voor toegang, uitvoerder spoedtest.nl maar hoe het daarna verder gaat, geen idee.
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 27 okt 2021, 14:46, 3 keer totaal gewijzigd.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
marc08 schreef: ↑27 okt 2021, 13:58Het is mij nog niet helder wat voor de terugvlucht nodig is, aangezien we dan ook via Duitsland vliegen. Ik veronderstel ook een pcr of antigeentest voor ons volwassenen en niet voor onze meiden van 3 jaar. Maar wellicht dat de regels iets anders zijn als je vanuit usa terugkomt, maar ik heb er zelf nog geen antwoord op.
COVID-19 Testing Requirement for International Travel to the United States
On October 25, 2021 CDC amended its January 25, 2021 Order, titled, “Requirement for Proof of Negative COVID-19 Test or Recovery from COVID-19 for All Air Passengers Arriving in the United States.” This amendment updates COVID-19 testing requirements for air passengers 2 years or older boarding a flight to the United States, depending on COVID-19 vaccination status.
Bron: CDC
big al je 2de bericht gaat over vluchten Naar de US en niet terug
Dat heb ik eerder in het geval van healthcheck uitgelegd aan de hand van de mail .gewoon gratis afspraak maken bij testenvoortoegang , kiezen voor test bij healthcheck .telefoonnummer kan je gewoon invullen etc, afspraak is annuleerbaar . Dan ga je testen op het moment dat je een afspraak hebt en dan krijg je de mail met negatief testresultaat. Maar hoe dat dus bij testenvoortoegang.org gaat weet ik niet
En volg je instructies uit onderstaande mail van health check
Alleen bij hun werkt het zo .
Nogmaals voor de duidelijkheid spoedtest.nl heeft op GEEN ENKELE manier een gratis reiscertificaat via gratis testen .alleen maar betaald
Via healthcheck wel !!!
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
@d_vdploeg
Thanks ga ik vanavond inlezen.
@Big Al
Thanks, maar ik had t over de retour vlucht
.
Thanks ga ik vanavond inlezen.
@Big Al
Thanks, maar ik had t over de retour vlucht

New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik meng me ook even in de test-discussie.
Op de website van de Amerikaanse ambassade in Nederland staat een lijst met goedgekeurde test-instanties. Mij lijkt dat als je jezelf laat testen bij 1 van die plaatsen, het zeker goed zit.
De volledige url is ; https://nl.usembassy.gov/covid19-testin ... 1625056172
Als je "huisartslab" kiest kom je uiteindelijk uit op de eerder in dit topic genoemde HealthCheckCenter --> testenvoortoegang.org
Op de website van de Amerikaanse ambassade in Nederland staat een lijst met goedgekeurde test-instanties. Mij lijkt dat als je jezelf laat testen bij 1 van die plaatsen, het zeker goed zit.
De volledige url is ; https://nl.usembassy.gov/covid19-testin ... 1625056172
Als je "huisartslab" kiest kom je uiteindelijk uit op de eerder in dit topic genoemde HealthCheckCenter --> testenvoortoegang.org
Even een opmerking wat betreft testen voor mensen die in Amerika wonen en terugvliegen naar de VS... toen we een paar maand geleden in NL waren en een antigeen test wilden plannen voor de terugreis maakten we een afspraak via testenvoorjereis (nu testenvoortoegang?). Daar kreeg je een "test" bevestigingscode op je Amerikaanse nummer om te checken of je Amerikaanse nummer kon worden gebruikt. Tot daar aan toe nog geen problemen (de verificatie SMS kwam gewoon binnen).
Toen een locatie uitgekozen (wij kozen voor "Spoedtest.nl") en vervolgens handig een antigeen afspraak ingepland 3 dagen voor vertrek. Alle drie (gratis) getest en na een uur een berichtje dat de resultaten binnen waren, maar daar ging het mis. We moesten ons telefoonnummer opgeven om de resultaten in te zien en we kregen maar geen verificatie code. Zonder code geen resultaten.
De klantenservice was bar en boos. Telkens een uur in de wacht en dan werd de verbinding automatisch verbroken. Terug naar de locatie maar daar konden ze ons ook niet verder helpen. Uiteindelijk de IT personen van het bedrijf die de emails uitstuurt kunnen bereiken die aangaf dat dit vaker een probleem is met buitenlandse nummers.
Uiteindelijk hebben we ons opnieuw ergens laten testen met een NLs telefoonnummer. Toen ging het wel goed!
Overigens kregen we 3 dagen later, toen we net de vlucht wilden boarden, ineens een verificatie SMS en konden we de resultaten inzien
Toen een locatie uitgekozen (wij kozen voor "Spoedtest.nl") en vervolgens handig een antigeen afspraak ingepland 3 dagen voor vertrek. Alle drie (gratis) getest en na een uur een berichtje dat de resultaten binnen waren, maar daar ging het mis. We moesten ons telefoonnummer opgeven om de resultaten in te zien en we kregen maar geen verificatie code. Zonder code geen resultaten.
De klantenservice was bar en boos. Telkens een uur in de wacht en dan werd de verbinding automatisch verbroken. Terug naar de locatie maar daar konden ze ons ook niet verder helpen. Uiteindelijk de IT personen van het bedrijf die de emails uitstuurt kunnen bereiken die aangaf dat dit vaker een probleem is met buitenlandse nummers.
Uiteindelijk hebben we ons opnieuw ergens laten testen met een NLs telefoonnummer. Toen ging het wel goed!
Overigens kregen we 3 dagen later, toen we net de vlucht wilden boarden, ineens een verificatie SMS en konden we de resultaten inzien

- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Goed om te weten!
Wellicht zal het dan het beste zijn om meteen een Nederlands telefoonnummer op te geven? Overigens, kan het niet via e-mail voor mensen (in Nederland) die geen mobiele telefoon hebben?
Wellicht zal het dan het beste zijn om meteen een Nederlands telefoonnummer op te geven? Overigens, kan het niet via e-mail voor mensen (in Nederland) die geen mobiele telefoon hebben?
Je krijgt wel een email, maar vanwege de privacy wetgeving moet je je identificeren met tweestapsverificatie en dat gebeurt via SMS.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Ons plan was om voor onze vlucht van 8 november, 2 dagen vantevoren een Antigeentest in te boeken bij HealthCheckCenter (via Testen voor Toegang).
Ik sprak net een hele vriendelijke dame van HealthCheckCenter die mij het advies gaf om een PCR test te laten afnemen voor onze reis naar de V.S. omdat een Antigeen test volgens haar altijd maar 24 uur geldig is. En daarnaast zou een test geboekt via Testen voor Toegang ook altijd maar 24 uur geldig zijn, de QR code voor de CoronaCheck app verloopt namelijk ook na 24 uur.
Ik dacht dat de voorwaarde voor reizen naar de V.S. was: Een PCR test OF een Antigeentest. Beide mogen niet ouder zijn dan 3 dagen (met reiscertificaat). Wie heeft er hier gelijk?
- Is een antigeentest altijd maar 24 uur geldig, of hangt dit af van het land waar je heen vertrekt?
- Zou het uitmaken of we de boeking direct bij HealthCheckCenter doen, of dat we hem (gratis) via Testen voor Toegang bij HealthCheckCenter inboeken?
Liefst boeken we natuurlijk een gratis Antigeen test i.p.v. een dure PCR test (waarbij je volgens mij ook nog meer risico loopt dat je positief getest wordt omdat hij nauwkeuriger is).
Ik sprak net een hele vriendelijke dame van HealthCheckCenter die mij het advies gaf om een PCR test te laten afnemen voor onze reis naar de V.S. omdat een Antigeen test volgens haar altijd maar 24 uur geldig is. En daarnaast zou een test geboekt via Testen voor Toegang ook altijd maar 24 uur geldig zijn, de QR code voor de CoronaCheck app verloopt namelijk ook na 24 uur.
Ik dacht dat de voorwaarde voor reizen naar de V.S. was: Een PCR test OF een Antigeentest. Beide mogen niet ouder zijn dan 3 dagen (met reiscertificaat). Wie heeft er hier gelijk?
- Is een antigeentest altijd maar 24 uur geldig, of hangt dit af van het land waar je heen vertrekt?
- Zou het uitmaken of we de boeking direct bij HealthCheckCenter doen, of dat we hem (gratis) via Testen voor Toegang bij HealthCheckCenter inboeken?
Liefst boeken we natuurlijk een gratis Antigeen test i.p.v. een dure PCR test (waarbij je volgens mij ook nog meer risico loopt dat je positief getest wordt omdat hij nauwkeuriger is).
Onzin natuurlijk .het reiscertificaat is een pdf met daarop datum en tijdstip van testafname .voorwaarde voor toegang voor de vs is dat er een testresultaat is max 3 dagen oud en dus voldoet het reiscertificaat daaraan .
Een antigeen test maar ook een pcr test is zolang geldig als dat het land van binnenkomst aangeeft dat hij geldig is . Dat is voor veel landen ook bv 48 uur . Er waren landen van de zomer die een pcr test eisten niet ouder dan 24 uur bv
Sowieso geen pcr laten doen , duur , onnodig en minder fijn .
Wat wel zo is dat als je reist binnen Europa met hun gratis test de QR code internationaal 24 uur actief blijft . Die verloopt inderdaad na 1 dag . Maar dat is voor een reis naar de VS niet van toepassing.
En nee het maakt dus niet uit of je hun gratis of betaalde antigeen test doet .het reiscertificaat zal het zelfde zijn .er staat namelijk geen geldigheidsduur op een reiscertificaat .
Voor mij een verkooppraatje of jou onzeker laten worden of het zelf niet snappen .voor de gratis test krijgen ze 12 euro , een pcr kost algauw 70.
Ik heb inmiddels binnen ons gezin een stuk of 8 reiscertificaten als pdf ontvangen van verschillende aanbieders en er staat alleen een testdatum en tijdstip op , verder persoonsgegevens en welke test is afgenomen, hoe nauwkeurig hij is plus handtekening arts
Een antigeen test maar ook een pcr test is zolang geldig als dat het land van binnenkomst aangeeft dat hij geldig is . Dat is voor veel landen ook bv 48 uur . Er waren landen van de zomer die een pcr test eisten niet ouder dan 24 uur bv
Sowieso geen pcr laten doen , duur , onnodig en minder fijn .
Wat wel zo is dat als je reist binnen Europa met hun gratis test de QR code internationaal 24 uur actief blijft . Die verloopt inderdaad na 1 dag . Maar dat is voor een reis naar de VS niet van toepassing.
En nee het maakt dus niet uit of je hun gratis of betaalde antigeen test doet .het reiscertificaat zal het zelfde zijn .er staat namelijk geen geldigheidsduur op een reiscertificaat .
Voor mij een verkooppraatje of jou onzeker laten worden of het zelf niet snappen .voor de gratis test krijgen ze 12 euro , een pcr kost algauw 70.
Ik heb inmiddels binnen ons gezin een stuk of 8 reiscertificaten als pdf ontvangen van verschillende aanbieders en er staat alleen een testdatum en tijdstip op , verder persoonsgegevens en welke test is afgenomen, hoe nauwkeurig hij is plus handtekening arts
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Bedankt, dat leek mij ook inderdaad. Ik denk overigens niet dat ze me wat probeerde te verkopen, maar informatie voorziening is natuurlijk ook heel onduidelijk en vaak achterhaald.
-
- Amerika-expert
Dat dus, ik denk dat deze mevrouw van health check centre niet goed geïnformeerd is. Net nogmaals even gekeken op de website van het CDC en er staat toch echt, 3 dagen voor vertrek vlucht en viral test, verderop staan dan wat ze daaronder verstaan en het mag echt een anitgen snel test zijn. Het staat zelfs in de FAQ.
Wat @b_talens aangeeft, ik zou zeker geen PCR test doen, niet alleen duur, onnodig en minder fijn, maar ook minder snel de uitslag dan een sneltest.
Het geeft je eerder een fijn gevoel dat je negatief getest bent (vaak al binnen een uur). Het geeft je ook mogelijkheden om, mocht je test onverhoopt positief zijn, je wellicht nog tijdig dingen kunt annuleren/omboeken.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Jij als ervaringsdeskundige!
Ik heb hier een maatje zitten die redelijk panisch is omtrent dat hele testen en de eventuele positieve uitslag. Mij maakt het weinig uit. Ik ga naar Schiphol. Die stok in mn snavel. Uitslag naar mij. Rekening naar mn baas. Test negatief dan stap ik het vliegtuig in. Test positief. Dan stap ik weer in de auto en rij ik naar huis...
Maar als je jarenlang hebt gespaard. De reis twee keer hebt uitgesteld snap ik dat je iets anders in de wedstrijd zit. Daarom een paar vragen:
- Ze vliegen op een maandag eind november naar Seattle. Dan kan je volgens mij op de vrijdag ervoor al laten testen. Correct?? Mocht je positief testen kan je op zaterdag of zondag nog een keer kijken of je meer geluk hebt...
- PCR is niet nodig. Een antigeen is afdoende. Correct?
- Alle papieren handel die je krijgt uitprinten en meenemen. Correct??
- Heb jij nog goeie tips waar ze zich het beste kunnen laten testen??
Dank je wel!
@Almere vak V Nou ervaringsdeskundige
valt wel mee .
Qua tijdstip van testen heb je 2 overwegingen mee te nemen . 1 gaan ze vrijdag testen heb je in principe inderdaad tijd om te hertesten . Bij een positieve test wordt de GGD wel geïnformeerd en zou je een telefoontje moeten krijgen van de GGD voor bco . Let bij vrijdag testen wel op tijdstip van test . Ondanks dat VS 3 dagen zegt zou ik persoonlijk 72 uur aanhouden want je hebt geen zin in discussie met de medewerker van de vliegtuigmaatschappij die je ondanks dat je gelijk hebt kan weigeren aan boord . Ga niet uit van de kennis van de betreffende medewerker .
2e overweging is test op zaterdag , 2 dagen van te voren ..stel dat er vertraging is en ze vertrekken een dag later heb je nog steeds een geldige test binnen 3 dagen (bij die van vrijdag niet ) . Ook hier geld dat er regels zijn mbt tot de vertraging en testdagen maar ook hier kan je medewerkers van de vliegtuigmaatschappij tegenkomen die dat niet weten en daar sta je dan of je moet opnieuw testen bv . Dat wil je dus ook niet
Ik heb zelf gekozen voor 2 dagen van te voren maar dat is puur puur een persoonlijke overweging . Ik test trouwens thuis altijd even voor met een zelftest voor ik geld uitgeef aan een reistest
test ik thuis negatief ga ik vol vertrouwen de echte reistest in . Ze gebruiken namelijk dezelfde testen als die je overal kan kopen . een test kan je vaak nog binnen een uur daarna inboeken .ga ook op een rustig moment dus niet zatermiddag om 3 uur aangezien zaterdag uitgaansavond is .dan is het een stuk drukker als ze gaan voor de gratis test via healthcheck
is er een annuleringsverzekering die het dekt ? De verzekeraar wil meestal een positieve GGD test als bewijs . Anwb dekt in ieder geval als je positief bent voor reis naar oranje land dat geeft hier een heel stuk rust al snap ik dat ze na 2 x cancellen heel graag willen gaan .Ik beperk zelf ook mijn contacten in de week voor vertrek om geen extra risico te lopen (zeker bij de aantallen waar we nu weer op zitten )
Antigeen test voldoet inderdaad .
Ik print alles inderdaad uit voor als de techniek je per ongeluk in de steek laat want je zal maar net je telefoon laten vallen en scherm stuk Dus print van vavcinatiestatus uit de app , voor de zekerheid printje mee wat je krijgt bij de GGD en reiscertificaat . Ik heb mijn reiscertificaat ook gescreenshot (en aan mijn tienerdochter geappt zodat zij het ook op haar telefoon heeft ) en ook wel eens gewoon het screenshot laten zien op mijn telefoon .dat voldeed toen ook . Ik ben alleenstaande ouder dus gewend om wat extra zekerheid in te bouwen mbt documentatie omdat ik de enige was die ze had
Qua testers .....ik heb geen slechte meegemaakt .verliep steeds soepel en easy en snel .wij hebben gebruik gemaakt van
oa alegria, ecocare, spoedtest ,csn testen voor zowel reis als toegangvoortesten . Ze bieden niet allemaal reistesten aan geloof ik of opereren dan weer onder een andere naam . De reis en tvt testen zijn vaak een stuk minder diep en meer oppervlakkig dan de GGD .
Wij vonden het testen voor de terugreis spannender
in Bulgarije deed de dokter in het hotel bij mijn Zoon . Gewoon een strijk over de binnenkant van zijn wang (geen neus of keel ) omdat hij nog onder de 18 was
de laatste keer voor het reizen naar het buitenland ging het stokje zo ondiep dat je vinger verder je neus in gaat mam zei mijn jongste 

Qua tijdstip van testen heb je 2 overwegingen mee te nemen . 1 gaan ze vrijdag testen heb je in principe inderdaad tijd om te hertesten . Bij een positieve test wordt de GGD wel geïnformeerd en zou je een telefoontje moeten krijgen van de GGD voor bco . Let bij vrijdag testen wel op tijdstip van test . Ondanks dat VS 3 dagen zegt zou ik persoonlijk 72 uur aanhouden want je hebt geen zin in discussie met de medewerker van de vliegtuigmaatschappij die je ondanks dat je gelijk hebt kan weigeren aan boord . Ga niet uit van de kennis van de betreffende medewerker .
2e overweging is test op zaterdag , 2 dagen van te voren ..stel dat er vertraging is en ze vertrekken een dag later heb je nog steeds een geldige test binnen 3 dagen (bij die van vrijdag niet ) . Ook hier geld dat er regels zijn mbt tot de vertraging en testdagen maar ook hier kan je medewerkers van de vliegtuigmaatschappij tegenkomen die dat niet weten en daar sta je dan of je moet opnieuw testen bv . Dat wil je dus ook niet
Ik heb zelf gekozen voor 2 dagen van te voren maar dat is puur puur een persoonlijke overweging . Ik test trouwens thuis altijd even voor met een zelftest voor ik geld uitgeef aan een reistest
is er een annuleringsverzekering die het dekt ? De verzekeraar wil meestal een positieve GGD test als bewijs . Anwb dekt in ieder geval als je positief bent voor reis naar oranje land dat geeft hier een heel stuk rust al snap ik dat ze na 2 x cancellen heel graag willen gaan .Ik beperk zelf ook mijn contacten in de week voor vertrek om geen extra risico te lopen (zeker bij de aantallen waar we nu weer op zitten )
Antigeen test voldoet inderdaad .
Ik print alles inderdaad uit voor als de techniek je per ongeluk in de steek laat want je zal maar net je telefoon laten vallen en scherm stuk Dus print van vavcinatiestatus uit de app , voor de zekerheid printje mee wat je krijgt bij de GGD en reiscertificaat . Ik heb mijn reiscertificaat ook gescreenshot (en aan mijn tienerdochter geappt zodat zij het ook op haar telefoon heeft ) en ook wel eens gewoon het screenshot laten zien op mijn telefoon .dat voldeed toen ook . Ik ben alleenstaande ouder dus gewend om wat extra zekerheid in te bouwen mbt documentatie omdat ik de enige was die ze had
Qua testers .....ik heb geen slechte meegemaakt .verliep steeds soepel en easy en snel .wij hebben gebruik gemaakt van
oa alegria, ecocare, spoedtest ,csn testen voor zowel reis als toegangvoortesten . Ze bieden niet allemaal reistesten aan geloof ik of opereren dan weer onder een andere naam . De reis en tvt testen zijn vaak een stuk minder diep en meer oppervlakkig dan de GGD .
Wij vonden het testen voor de terugreis spannender
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerika-expert
@b_talens 

-
- Amerika-expert
Overigens, even op het staartje van de testcentra gekeken van de Ambassade, via KLM health services kun je alleen een PCR test doen. Staat op de pagina bij veelgestelde vragen.
Neem aan dat we niet gebonden zijn aan die vijf genoemde aanbieders.
Neem aan dat we niet gebonden zijn aan die vijf genoemde aanbieders.
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 28 okt 2021, 20:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Uit ervaring weet ik dat de Nederlandse QR code voor een antigeentest idd maar 24 uur geldig (en zichtbaar) blijft, maar de Internationale QR code voor dezelfde antigeentest blijft weken zichtbaar (omdat internationale eisen zo verschillen - voor de VS is 3 dagen de eis dus ongeacht de zichtbaarheid van de QR code). Dus waarschijnlijk was die medewerker niet helemaal helder over welke geldigheid het ging.
Verder ben ik het helemaal eens dat het verstandig is om vaccinatiebewijs en testresultaten te printen.
Verder ben ik het helemaal eens dat het verstandig is om vaccinatiebewijs en testresultaten te printen.
Laatst gewijzigd door Dutchess op 28 okt 2021, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Je bent inderdaad niet gebonden aan die 5 . (Gelukkig niet) . De vliegtuigmaatschappij /douane kijkt er ook niet echt uitvoerig naar .daar is ook gewoon geen tijd voor .ze checken snel of het reiscertificaat negatief aangeeft . Of persoonsgegevens overeenkomen met paspoort , of het binnen de 72 uur valt en soort test (antigeen /pcr) .en dan door
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida