Hallo,
wij zijn begin augustus in San Diego voor 2 dagen, mijn vrouw, mijn drie dochters en ikzelf. Weet iemand een leuk en betaalbaar hotel. Het zijn onze laatste dagen dus een zwembad of de zee vlakbij zou wel leuk zijn.
Doei
Marco
Ik heb het Handlery als een zeer goed hotel ervaren. Goed bereikbaar, goede ligging tov stad en attracties en een superzwembad. Verder gewoon luxe!
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
Het Armada Inn aan de Rosecrans blvd is ook een leuk en goed betaalbaar motel met zwembad. En dichtbij eventueel Seaworld! Het zit dicht bij de haven waar je heerlijk bootjes enzo kunt kijken!
Ik ben zeker benieuwd want San Diego is qua hotels een dure stad. Met veel pijn en moeite kan ik 3 nachten (wel in het weekend, 27 t/m 30 juli) terecht in een Best Westernhotel voor 79 USD per nacht. Je kan wel iets goedkoper uitkomen, maar dan zit je wel héél ver buiten het centrum.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Ik ken het Handlery en dat is een prettig hotel, goed bereikbaar. De kans dat je in een ronduit slecht hotel terecht komt, is overigens vrij klein in san diego denk ik.
Als je hier zo goedkoop mogelijk wilt zitten, zul je voor een youth hostel moeten gaan (sommige hebben individuele kamers), of voor een motel. In youth hostels heb je goede kans dat je in de herrie van dronken tieners komt te zitten, maar motels zijn over het algemeen prima. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden hier in san diego, is motel 6 op clairmont mesa blvd. De kamers zijn prima, de wijk is niet veel bijzonders. Je moet iets verder rijden, maar snelweg is vlakbij dus als je een huurauto hebt, rijd je zo overal naartoe...
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.