Garanties heb je ook niet bij spoedtest.nl.
Maar mij is het risico te groot dat ik bij de incheck een baliemedewerker tref die bijdehand gaat lopen doen, in lijn met de discussie die we hier in dit staartje gehad hebben. Van ja daar is testen voor toegang niet bedoeld bla bla bla, dat kan bij spoedtest.nl of een andere betaalde aanbieder ook wel maar die kans lijkt mij kleiner. Dat is denk ik ook wat
@Almere vak V bedoeld.
Bovendien moet ik een extra handeling doen om dat certificaat te krijgen. Het gaat waarschijnlijk gewoon goed, maar wel een extra handeling.
Ze zijn ook de enige aanbieder waar het op deze manier nog mee kan.Via testen voor toegang en dan een aanbieder zoals spoedtest selecteren die geven GEEN certificaat af. Alleen als je je betaald laat testen via spoedtest.nl (of een andere aanbieder) Waarom doet health check centre dat dan wel?
Een medewerker van health check centre die roept dat je beter een pcr test kan laten doen omdat een sneltest maar 24 uur geldig zou zijn, onzin natuurlijk. En zal een momentopname zijn. Maar dat wekt bij mij argwaan. Waarschijnlijk onterecht, dat hoop ik oprecht. Maar dat maakt dat ik een andere keuze maak.
Gelukkig gaan er nog een aantal mensen voor mij

en echt ik hoop dat het gewoon werkt. No hard feelings verder.