Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Dank jullie wel allemaal. Liever zou ik inderdaad rechtstreeks boeken bij een gerenommeerde partij, maar de prijzen liggen voor juli-aug heel hoog. Die €810 is echt heel veel lager. Anders zou ik het nooit overwegen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@BiaD Ik zie dat @harryh al de nodige uitleg heeft gegeven.
Wel heb ik zelf even gekeken of ik dezelfde boeking kon maken via Economybookings.com. En dat lukte, zelfs nog goedkoper als je voor een Ford Edge (of gelijkwaardig) zou gaan.
Alles lijkt gedekt te zijn dus dan is dit een mooie prijs. Die prijs kan omdat je de auto niet bij een vliegveld ophaalt. Het is hier wel vaker genoemd voor bijv. San Francisco om de auto in de stad zelf op te pikken. Dat kan aanzienlijk schelen qua huurprijs in vergelijking met het vliegveld. Wel is het zo dat je op zo'n stadslocatie geen tot weinig keuze hebt. Grote kans dat de auto die je huurt de enige in z'n klasse is en voor je klaarstaat. Je moet het dus doen met wat ze je aanbieden. Waar Avis in West Hollywood precies zit weet ik niet. Ik krijg 2 locaties als ik zoek in google op 'avis west hollywood'. Ze zitten wel dicht bij elkaar dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik neem aan dat jullie ander vervoer hebben om in Hollywood zelf te komen? Waar komen jullie vandaan voordat je naar de B&B gaat? Dat je geen Los Angeles ziet staan klopt. Je zit nl. in Hollywood en niet in Los Angeles. Hollywood wordt als aparte stad aangeduid.
Het enige waar ik wat moeite mee heb is de zogn. 'Volledige dekking'. In mijn optiek is alles al via CDW/LIS gedekt en heb je deze dan ook niet nodig. Dan kun je voor ruim € 730 klaar zijn met een Ford Edge (mijn voorbeeld, jouw voorbeeld is € 5 duurder per dag). Wel moet je direct betalen en geldt tot 48 uur van te voren een fee van € 75 als je annuleert. Daarna een hoger bedrag of de volledige huurprijs. Annuleren is dus niet gratis!
Geen dropoff kosten. Dat was niet duidelijk maar staat er als je een auto kiest, daarna komt het niet meer terug. Zou ik dus even printscreen van maken. Een 2e bestuurder is altijd gratis in Californië, al moet die wel geregistreerd worden bij het ophalen.
Het lijkt dus een leuke deal te zijn als je 'm in Hollywood kunt ophalen.
Roland
Wel heb ik zelf even gekeken of ik dezelfde boeking kon maken via Economybookings.com. En dat lukte, zelfs nog goedkoper als je voor een Ford Edge (of gelijkwaardig) zou gaan.

Alles lijkt gedekt te zijn dus dan is dit een mooie prijs. Die prijs kan omdat je de auto niet bij een vliegveld ophaalt. Het is hier wel vaker genoemd voor bijv. San Francisco om de auto in de stad zelf op te pikken. Dat kan aanzienlijk schelen qua huurprijs in vergelijking met het vliegveld. Wel is het zo dat je op zo'n stadslocatie geen tot weinig keuze hebt. Grote kans dat de auto die je huurt de enige in z'n klasse is en voor je klaarstaat. Je moet het dus doen met wat ze je aanbieden. Waar Avis in West Hollywood precies zit weet ik niet. Ik krijg 2 locaties als ik zoek in google op 'avis west hollywood'. Ze zitten wel dicht bij elkaar dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik neem aan dat jullie ander vervoer hebben om in Hollywood zelf te komen? Waar komen jullie vandaan voordat je naar de B&B gaat? Dat je geen Los Angeles ziet staan klopt. Je zit nl. in Hollywood en niet in Los Angeles. Hollywood wordt als aparte stad aangeduid.

Het enige waar ik wat moeite mee heb is de zogn. 'Volledige dekking'. In mijn optiek is alles al via CDW/LIS gedekt en heb je deze dan ook niet nodig. Dan kun je voor ruim € 730 klaar zijn met een Ford Edge (mijn voorbeeld, jouw voorbeeld is € 5 duurder per dag). Wel moet je direct betalen en geldt tot 48 uur van te voren een fee van € 75 als je annuleert. Daarna een hoger bedrag of de volledige huurprijs. Annuleren is dus niet gratis!
Geen dropoff kosten. Dat was niet duidelijk maar staat er als je een auto kiest, daarna komt het niet meer terug. Zou ik dus even printscreen van maken. Een 2e bestuurder is altijd gratis in Californië, al moet die wel geregistreerd worden bij het ophalen.
Het lijkt dus een leuke deal te zijn als je 'm in Hollywood kunt ophalen.
Roland
Dank je wel Roland. We komen van het vliegveld en ik dacht er aan dan een Uber te nemen naar de B&B. Als ik nu bij Uber kijk zou dat rond de $45 moeten zijn voor een UberXL.
De kosten voor annulering had ik nog niet gezien, goed om te weten. Verder las ik in de voorwaarden dat een tweede bestuurder $65 kost, maar dat mag eigenlijk dus helemaal niet in Californië.
We zijn met 5 personen en koffers, daarom dacht ik aan een 7-persoons people carrier. Het maakt me niet uit dat er niet veel keus is bij een stadslocatie, als we er maar in passen.
De kosten voor annulering had ik nog niet gezien, goed om te weten. Verder las ik in de voorwaarden dat een tweede bestuurder $65 kost, maar dat mag eigenlijk dus helemaal niet in Californië.
We zijn met 5 personen en koffers, daarom dacht ik aan een 7-persoons people carrier. Het maakt me niet uit dat er niet veel keus is bij een stadslocatie, als we er maar in passen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@BiaD Ja, voor 5 personen en 5 koffers wil je een ruime auto hebben. Kunt nog zien wat een grote SUV kost. Ben zelf niet bekend met het model dat jij gekozen hebt qua kofferruimte.
Als je voor dat bedrag een Uber vanaf het vliegveld naar Hollywood kunt krijgen is dat niet gek. Die kosten wegen dan niet op tegen het prijsverschil van de huurauto in vergelijking met het vliegveld.
Ik heb de voorwaarden vluchtig doorgelezen maar zou dat nog even goed doornemen.
Roland
Als je voor dat bedrag een Uber vanaf het vliegveld naar Hollywood kunt krijgen is dat niet gek. Die kosten wegen dan niet op tegen het prijsverschil van de huurauto in vergelijking met het vliegveld.
Ik heb de voorwaarden vluchtig doorgelezen maar zou dat nog even goed doornemen.
Roland
10 a 15 jaar geleden wel een aantal keer gehuurd bij Budget op in Hollywood, was daar toen ook amper ruimte maar werd elke keer meegenomen naar een veel grotere parkeerplaats iets verderop. Wie weet wel dezelfde als of gedeeld met Avis… De tweede Avis locatie die ik in Hollywood zie is een hotel toch, neem aan dat dat er dan bij zou staan.
Een Chrysler Pacifica is best een fijne minivan, qua ruimte denk ik vergelijkbaar met zijn minivan voorgangers Town and Country en Dodge Caravan. Moet kunnen met 5 personen, hebben wij in 2019 wel gedaan. Nadeel is misschien wel 4 stoelen, 2 voor 2 midden en dan de keuze voor achterin de bank helemaal of maar gedeeltelijk op te zetten…
Een Chrysler Pacifica is best een fijne minivan, qua ruimte denk ik vergelijkbaar met zijn minivan voorgangers Town and Country en Dodge Caravan. Moet kunnen met 5 personen, hebben wij in 2019 wel gedaan. Nadeel is misschien wel 4 stoelen, 2 voor 2 midden en dan de keuze voor achterin de bank helemaal of maar gedeeltelijk op te zetten…
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Dank jullie wel allemaal voor het meekijken. Ik twijfel toch nog heel erg, omdat de Google Reviews voor deze locatie over het algemeen slecht zijn: niet de juiste auto op voorraad hebben, je laten tekenen voor extra kosten die je niet wilt en niet bereikbaar zijn bij calamiteiten. Ik zit er niet op te wachten dat straks ons hele schema in de war raakt doordat zij de auto niet hebben staan of dat de kosten veel hoger worden. Lastig hoor. Waren de prijsverschillen maar niet zo gigantisch groot.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@Coyote
hier het hele scherm.
Wat voor ons belangrijk is is dat we kunnen annuleren maar dat kan volgens mij in de bovenste
ik ga me altijd afvragen hoe kan het dat het zoveel verschilt en wat is het addertje maar misschien is dit addertje er niet
CANCELLATIONS / No Show's
You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car. Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund.
Booking Amendments
No admin charge is made for amendments to bookings. In the event you amend your booking and the rental price therefore changes, we will either charge the the difference if greater, or refund the difference if a lesser amount. Note, we can not guarantee to be able to make an amendment within 2 business days of your pick-up date although we will endeavor to do so.
hier het hele scherm.
Wat voor ons belangrijk is is dat we kunnen annuleren maar dat kan volgens mij in de bovenste
ik ga me altijd afvragen hoe kan het dat het zoveel verschilt en wat is het addertje maar misschien is dit addertje er niet
CANCELLATIONS / No Show's
You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car. Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund.
Booking Amendments
No admin charge is made for amendments to bookings. In the event you amend your booking and the rental price therefore changes, we will either charge the the difference if greater, or refund the difference if a lesser amount. Note, we can not guarantee to be able to make an amendment within 2 business days of your pick-up date although we will endeavor to do so.
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2012 New York !!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Sibi Aan de dropoff kosten te zien bij Dollar lever je de auto in een ander plaats/staat in dan waar je 'm ophaalt?
Het kan zijn dat Alamo hogere dropoff kosten rekent en dat dit in de prijs verrekend is. Bij Dollar betaal je terplekke nog $ 50.
USCarhire is een betrouwbare broker waar je gerust kunt huren. Ik heb er meermalen gehuurd. Addertjes onder het gras heb ik bij hen nog nooit ontdekt.
De prijs die je ziet, is de prijs je moet betalen. Toen ik mijn laatste boeking bij hen moest annuleren afgelopen september stuurde ik 's avonds om 17:30 u een mail. Om 22:30 u een persoonlijke mail terug en de andere dag stond mijn aanbetaling alweer op de creditcard.
Ik weet niet voor hoeveel dagen je een Cabrio wilt huren? Maar je kunt er altijd voor kiezen om voor Dollar te gaan en eerst enkel een aanbetaling te doen van $ 35 / € 35. Het restant hoef je dan pas 8 weken van te voren te betalen (als je een account bij ze aanmaakt kun je later altijd eenvoudig je boeking erbij zoeken en het restant betalen). Kom je later al een betere prijs tegen dan kun je deze eenvoudig annuleren middels een mailtje naar ze.
Roland
Het kan zijn dat Alamo hogere dropoff kosten rekent en dat dit in de prijs verrekend is. Bij Dollar betaal je terplekke nog $ 50.
USCarhire is een betrouwbare broker waar je gerust kunt huren. Ik heb er meermalen gehuurd. Addertjes onder het gras heb ik bij hen nog nooit ontdekt.

Ik weet niet voor hoeveel dagen je een Cabrio wilt huren? Maar je kunt er altijd voor kiezen om voor Dollar te gaan en eerst enkel een aanbetaling te doen van $ 35 / € 35. Het restant hoef je dan pas 8 weken van te voren te betalen (als je een account bij ze aanmaakt kun je later altijd eenvoudig je boeking erbij zoeken en het restant betalen). Kom je later al een betere prijs tegen dan kun je deze eenvoudig annuleren middels een mailtje naar ze.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tekenen voor (onnodige) kosten doet men zelf.BiaD schreef: ↑10 nov 2021, 07:37niet de juiste auto op voorraad hebben, je laten tekenen voor extra kosten die je niet wilt en niet bereikbaar zijn bij calamiteiten. Ik zit er niet op te wachten dat straks ons hele schema in de war raakt doordat zij de auto niet hebben staan of dat de kosten veel hoger worden.

Tja, of de juiste auto op zo'n kleine vestiging aanwezig is, zou ook mijn grootste zorg zijn. Aan de ander kant, voor hetzelfde geld hebben ze juist een hele mooie auto voor jullie in de aanbieding. Sowieso zou ik nooit genoegen nemen met een kleiner model, dan moeten ze maar zorgen dat er vanaf LAX een gelijkwaardige auto beschikbaar gesteld wordt, toch?
Bij calamiteiten kun je vast een centraal noodnummer van Avis bellen, daar zou ik mij niet zo druk om maken. Mocht je de auto onderweg al moeten inruilen voor een andere auto omdat er wat mee aan de hand is, dan kan dat in de regel zonder problemen (heb zelf in het verleden ook wel eens een huurauto in een hele andere plaats ingeruild voor een ander huurauto dan waar ik 'm uiteindelijk inleverde).
Het prijsverschil met LAX is in deze wel heel erg groot en het zou zonde zijn als je wel een duurdere aanbieding moet nemen.
Maar ja, het blijft een gok.

Roland
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hier hebben wij wel ervaring mee ja. Bijna elke vakantie wel iets... een autogordel die blijft hangen, een auto die in veilige modus schiet, een lampje wat blijft branden en wij dan weer niet kunnen negeren... Maar het wordt eigenlijk altijd keurig opgelost, en altijd zonder enig probleem een auto 'ergens' kunnen omwisselen. Zowel met vooraf een telefoontje (naar een algemeen, gratis, nummer) als onverwachts naar een verhuurlocatie rijden. Wij zien dus wel eens een extra vliegveldCoyote schreef: ↑10 nov 2021, 16:45Bij calamiteiten kun je vast een centraal noodnummer van Avis bellen, daar zou ik mij niet zo druk om maken. Mocht je de auto onderweg al moeten inruilen voor een andere auto omdat er wat mee aan de hand is, dan kan dat in de regel zonder problemen (heb zelf in het verleden ook wel eens een huurauto in een hele andere plaats ingeruild voor een ander huurauto dan waar ik 'm uiteindelijk inleverde).

Vorig jaar in Florida zelfs wegens die autogordel auto omgewisseld en een gratis tank gekregen wegens het 'ongemak'.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Dacht toch echt al een account te hebben op dit forum, maar inloggen lukt niet en ww vergeten komt er geen herstelbericht binnen op de twee mailadressen die ik in gebruik heb. Dus dan maar een new account.
Ik ben aan het kijken voor een huurauto 9 jun ~ 29 jun, ophalen Denver (luchthaven).
Ben altijd wel ‘fan’ geweest ban Hertz best vaak gehuurd daar, ben ook Gold member daar dus ken Ultmate Choice (niet langs de balie, je naam staat op een bord met gangpad erbij en kies maar een auto uit en hup zo weg rijden).
Ik ken de AMEX code (heb een amex klm kaart), ANWB code (ben ook lid) en kon altijd wel naar tevredenheid een auto boeken. Dat is nu wel anders. Prijzen van 2000usd voor 20 dagen huur slaat alles natuurlijk. In het Hertz topic vind ik niet echt andere tips of tricks.
Dacht een alternatief gevonden te hebben (UScarhire). Boeking gemaakt (1049usd voor Comfort (Corolla) bij Dollar. Boeking gemaakt maar nog geen 2 uur later een bericht dat de boeking niet verwerkt was want “We are sorry but your booking has failed to book onto the Dollar system coming back with supplier reference error”. Ik reageer terug naar de dame of er andere autos beschikbaar zijn (en waarom de auto aangeboden wordt (nu nog steeds als je opnieuw zoekt trouwens) maar weinig reactie daarop (“Unfortunately, it was letting you book as if available”), en een krijg een rate terug van 1326usd voor een full size. Tja, te overwegen, maar weer via Dollar. Na boeking weer dezelfde ‘error’ ?
Dan gekeken naar National aangezien dit nogal een hot topic is hier. Topic doorgenomen, lid geworden van de Emerald Club (zodat je ala Hertz ultimatce choice hebt) maar net als Hertz, geen fatsoenlijk tarief te vinden. FB code werkt niet meer, net als andere suggesties wel ik zie in dat topic. Ja, de corporate code van het Spaanse bedrijf werkt en aanvaardbare rates, maar daar is toch wel de conclusie dat het eigenlijk niet te bedoeling is. Ik werk daar niet.
Iemand suggesties, tips?
Of nogmaals boeken bij Dollar voor de Full Size 1329usd en dan hopen dat ie er wel door komt?
Ik ben aan het kijken voor een huurauto 9 jun ~ 29 jun, ophalen Denver (luchthaven).
Ben altijd wel ‘fan’ geweest ban Hertz best vaak gehuurd daar, ben ook Gold member daar dus ken Ultmate Choice (niet langs de balie, je naam staat op een bord met gangpad erbij en kies maar een auto uit en hup zo weg rijden).
Ik ken de AMEX code (heb een amex klm kaart), ANWB code (ben ook lid) en kon altijd wel naar tevredenheid een auto boeken. Dat is nu wel anders. Prijzen van 2000usd voor 20 dagen huur slaat alles natuurlijk. In het Hertz topic vind ik niet echt andere tips of tricks.
Dacht een alternatief gevonden te hebben (UScarhire). Boeking gemaakt (1049usd voor Comfort (Corolla) bij Dollar. Boeking gemaakt maar nog geen 2 uur later een bericht dat de boeking niet verwerkt was want “We are sorry but your booking has failed to book onto the Dollar system coming back with supplier reference error”. Ik reageer terug naar de dame of er andere autos beschikbaar zijn (en waarom de auto aangeboden wordt (nu nog steeds als je opnieuw zoekt trouwens) maar weinig reactie daarop (“Unfortunately, it was letting you book as if available”), en een krijg een rate terug van 1326usd voor een full size. Tja, te overwegen, maar weer via Dollar. Na boeking weer dezelfde ‘error’ ?
Dan gekeken naar National aangezien dit nogal een hot topic is hier. Topic doorgenomen, lid geworden van de Emerald Club (zodat je ala Hertz ultimatce choice hebt) maar net als Hertz, geen fatsoenlijk tarief te vinden. FB code werkt niet meer, net als andere suggesties wel ik zie in dat topic. Ja, de corporate code van het Spaanse bedrijf werkt en aanvaardbare rates, maar daar is toch wel de conclusie dat het eigenlijk niet te bedoeling is. Ik werk daar niet.
Iemand suggesties, tips?
Of nogmaals boeken bij Dollar voor de Full Size 1329usd en dan hopen dat ie er wel door komt?
-
- Amerikafan
Bedankt @Coyote inderdaad halen in Orlando, terug in Tampa.
Wet jij of tegenwoordig alle auto's die pay-by-plate hebben voor de tol ? Voorheen moest je weleens extra betalen maar dat is nergens meer toch?
Wet jij of tegenwoordig alle auto's die pay-by-plate hebben voor de tol ? Voorheen moest je weleens extra betalen maar dat is nergens meer toch?
2012 New York !!
2012 New York !!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Het heet toll-by-plate
en dat is op basis van het kenteken, hoef je niets voor te doen, alle verhuurders hebben dit geactiveerd.
Er komen wel kosten bij vanuit de verhuurder, zie dit handige overzicht (naar onder scrollen) https://www.sunpass.com/en/tolls/rentalvehicles.shtml
Bij aankomst op Orlando kun je beter een tollpass regelen zie https://visitortollpass.com/

Er komen wel kosten bij vanuit de verhuurder, zie dit handige overzicht (naar onder scrollen) https://www.sunpass.com/en/tolls/rentalvehicles.shtml
Bij aankomst op Orlando kun je beter een tollpass regelen zie https://visitortollpass.com/
-
- Amerikafan
dank!
2012 New York !!
2012 New York !!
Over de visitor toll pass: ik pik m'n auto op nabij disney en terug naar MCO. Ik neem aan dat ik dan geen gebruik kan maken van de visitor toll pass? (omdat ik niet onder de activatiebakens op MCO rij?). Moet ik dan de dure kosten betalen van de transponder of kan ik dan telkens kiezen voor de lane waar je cash kan betalen? (of zijn die er niet altijd)
Ik blijf vooral in de Disney area en 1 keer richting Clearwater beach.
Ik blijf vooral in de Disney area en 1 keer richting Clearwater beach.
-
- Amerika-expert
Klopt mbt ophalen, activeren moet op MCO.
Je kunt cash betalen op de meeste plekken maar toll-by-plate is ook een optie, kijk even in dat overzicht voor de kosten. Bij de meeste verhuurders is het grofweg pas vanaf 5 dagen tol gebruiken (want je betaalt alleen kosten op de dagen dat je ook door een tolpoortje rijdt) interessant om naar een transponder te kijken, of als je vaker naar Florida gaat.
Rond Orlando kun je de meeste tolwegen wel opzeilen, maar kost meer tijd.
Je kunt cash betalen op de meeste plekken maar toll-by-plate is ook een optie, kijk even in dat overzicht voor de kosten. Bij de meeste verhuurders is het grofweg pas vanaf 5 dagen tol gebruiken (want je betaalt alleen kosten op de dagen dat je ook door een tolpoortje rijdt) interessant om naar een transponder te kijken, of als je vaker naar Florida gaat.
Rond Orlando kun je de meeste tolwegen wel opzeilen, maar kost meer tijd.
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
Vraagje aan de forumleden die de afgelopen week naar Amerika zijn vertrokken.
Hoe was het met de beschikbaarheid van de auto's op de verhuurstations?
Stonden er voldoende auto's of was het door de vraag/prijs zeer beperkt?
Hoe was het met de beschikbaarheid van de auto's op de verhuurstations?
Stonden er voldoende auto's of was het door de vraag/prijs zeer beperkt?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dat is inderdaad goed om te vernemen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
- Amerika-expert
Goeie vraag, ben ook benieuwd.
Overigens is er op Flyertalk is er ook wel wat te vinden per vliegveld en verhuurder.
Overigens is er op Flyertalk is er ook wel wat te vinden per vliegveld en verhuurder.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik ben ook benieuwd. Wordt zo langzamerhand ook tijd om topic viewtopic.php?f=30&t=27599&p=1244176&hi ... e#p1244176 weer nieuw leven in te blazen.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19823 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties