BiaD schreef: ↑13 nov 2021, 11:14
Ik weet dat niemand kan voorspellen wat de prijsontwikkelingen zullen zijn, maar wat zouden jullie doen in mijn geval? Nog wachten of het maar doen voor deze prijs?
Lastige afweging. Open deur misschien maar het kan twee kanten op. De prijzen dalen weer, of de prijzen stijgen verder. Dat is, zoals je zelf al aangeeft lastig te zeggen.
Leg je het nu vast en de prijzen dalen dan baal je, stijgen de prijzen verder dan ben je blij dat je het hebt vastgelegd.
Ik denk dat je ook voor jezelf moet bepalen, kan en wil ik dit ervoor betalen. Of kan ik daar naar toe sparen zodat ik het kan betalen? Ja en dan loop je het risico dat de prijs straks daalt. En dan heb je ''teveel'' betaald. Dat is helaas wel een beetje de onzekere tijd waarin we nog steeds zitten.
Wat boeken bij KLM betreft. Wellicht is wel verstandig om nog even te wachten tot er meer bekend over het coronabeleid bij KLM. Nu kun je vluchten met een vertrekdatum tot en met 30 juni 2022 zelf gratis annuleren dmv een restitueerbare voucher. Vluchten vanaf 1 juli 2022 kun je vooralsnog alleen wijzigen (datum en/of bestemming) Wat na 1 juli gaat gebeuren is nog onzeker. Kan mij overigens niet voorstellen dat als we er nog steeds inzitten dat die datum niet opschuift.
Als je dan toch bij KLM boekt zou ik dat zeker meewegen, anders kun je net zo goed ook naar andere airlines kijken.