Nog tips op tricks voor deze periode 9 jun ~ 29 jun huren in Denver?DreCubeUSA schreef: ↑10 nov 2021, 19:03
Ik ben aan het kijken voor een huurauto 9 jun ~ 29 jun, ophalen Denver (luchthaven).
Ben altijd wel ‘fan’ geweest ban Hertz best vaak gehuurd daar, ben ook Gold member daar dus ken Ultmate Choice (niet langs de balie, je naam staat op een bord met gangpad erbij en kies maar een auto uit en hup zo weg rijden).
Ik ken de AMEX code (heb een amex klm kaart), ANWB code (ben ook lid) en kon altijd wel naar tevredenheid een auto boeken. Dat is nu wel anders. Prijzen van 2000usd voor 20 dagen huur slaat alles natuurlijk. In het Hertz topic vind ik niet echt andere tips of tricks.
Dacht een alternatief gevonden te hebben (UScarhire). Boeking gemaakt (1049usd voor Comfort (Corolla) bij Dollar. Boeking gemaakt maar nog geen 2 uur later een bericht dat de boeking niet verwerkt was want “We are sorry but your booking has failed to book onto the Dollar system coming back with supplier reference error”. Ik reageer terug naar de dame of er andere autos beschikbaar zijn (en waarom de auto aangeboden wordt (nu nog steeds als je opnieuw zoekt trouwens) maar weinig reactie daarop (“Unfortunately, it was letting you book as if available”), en een krijg een rate terug van 1326usd voor een full size. Tja, te overwegen, maar weer via Dollar. Na boeking weer dezelfde ‘error’ ?
Dan gekeken naar National aangezien dit nogal een hot topic is hier. Topic doorgenomen, lid geworden van de Emerald Club (zodat je ala Hertz ultimatce choice hebt) maar net als Hertz, geen fatsoenlijk tarief te vinden. FB code werkt niet meer, net als andere suggesties wel ik zie in dat topic. Ja, de corporate code van het Spaanse bedrijf werkt en aanvaardbare rates, maar daar is toch wel de conclusie dat het eigenlijk niet te bedoeling is. Ik werk daar niet.
Iemand suggesties, tips?
Of nogmaals boeken bij Dollar voor de Full Size 1329usd en dan hopen dat ie er wel door komt?
Heb bij UScarhire de fullsize erin staan voor 1329usd (35$ aanbetaald) to be sure. Maar eigenlijk is te ook wel duur. Zou graag Hertz of National boeken gezien de Ultimate Choice/Emerald service.