Vrouwen, voordat jullie massaal naar de Westkust trekken: hoeveel mannen aan de Westkust houden alleen van andere mannen? Om maar eens een stereotyp open te trekken.
Als ik zo op campus rondloop klopt die map niet Vooral als ik de art en psych classes bekijk, dan klopt al helemaal niet. Maarja, dit is ook maar op micro schaal
En wat Bennogr zegt, rondom San Franciso dan kan de map verkeerde indrukken wekken.
Als je buitenlander bent, kun je voor jonge huwbare Amerikaanse vrouwen het beste zijn in streken met weinig werkgelegenheid, zoals het Appalachen-gebied. Jongeren trekken massaal weg uit die gebieden en van degenen die achterblijven zou een groot deel eigenlijk ook wel weg willen, maar dat is niet altijd even gemakkelijk. Vele vrouwen die dienst nemen in het leger komen uit dergelijke gebieden, omdat er in hun geboortestreek nauwelijks werkgelegenheid is. Ik denk dat je in West Virginia e.d. wel een degelijke Amerikaanse jongedame kunt vinden.
antonia schreef:Ik kwam vorig jaar alleen maar van die stereotypes tegen in Alaska.
Ja, daar was ik al bang voor Volgend jaar dan maar weer naar Noorwegen, proberen een mooie Noor (die zijn er in overvloed, maar ja, of ze ook vrijgezel zijn is een tweede..) aan de haak te slaan.
JohnNJ schreef:Als je buitenlander bent, kun je voor jonge huwbare Amerikaanse vrouwen het beste zijn in streken met weinig werkgelegenheid, zoals het Appalachen-gebied. Jongeren trekken massaal weg uit die gebieden en van degenen die achterblijven zou een groot deel eigenlijk ook wel weg willen, maar dat is niet altijd even gemakkelijk.
Jamaar, het is wel de bedoeling dat ONZE vrijgezelling in Amerika kunnen gaan wonen, niet dat die Amerikanen naar Be/Ne verhuizen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
antonia schreef:Ik kwam vorig jaar alleen maar van die stereotypes tegen in Alaska.
Flanellen geruiten overhemd, Lee Towers-bril, baseballpetje, baard en snor...
LOL het type Al Borland van Home Improvement? ... alleen dan zonder Lee Towers bril
Flanellen geruiten overhemd, Lee Towers-bril, baseballpetje, baard en snor...
LOL het type Al Borland van Home Improvement? ... alleen dan zonder Lee Towers bril
HAHA!! Ja, dat... en nog erger...
En het ergste is, sommigen pruimen tabak :yuk:
Sandy schreef:Ik vind overigens een bepaalde type Amerikaanse vrouwen heel mooi.
Het is een bepaalde uitstraling .. moeilijk uitleggen ....
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Op werkdagen ben ik doorgaans in het gebied rond Wall Street, en daar zie je erg veel van dat soort vrouwen. Het is een kwestie van kleding en verzorging, houding, de manier waarop ze zich bewegen, en hun manieren en omgangsvormen. Het is een soort vrouwelijke elegantie die je in Nederland niet zo vaak tegenkomt.
Als je in sommige Amerikaanse supermarkten in suburbia rondkijkt, zul je zien dat het zeker lang niet altijd het geval is. Vooral die roze jogging suits zijn verschrikkelijk Echter, die vrouwen waarop ik doelde kun je in Parijs en Rome ook overal zien. Ik weet niet wat het is, maar om de een of andere reden past dat Nederlandse vrouwen wat minder.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.