Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Hier komt het ook nog steeds op 2300 eur voor 19 dagen LAX naar SFO april std suv. Op uscarhire voorlopige zelfde kunnen vastelggen voor 1200 euro op hoop nog wat beter te vinden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Super, inderdaad helemaal niet gek! Reservering gemaakt(pay later) €610.32 , maar met ophalen 10e in de ochtend.
Vlucht komt in de avond aan, dus dan een uber naar een hotel dan de dag erop de auto oppikken. Misschien wel slapen in dat hotel, helemaal makkelijk dan.
@PieterSilke Is dit niks voor je?PieterSilke schreef: ↑17 nov 2021, 17:53Hier komt het ook nog steeds op 2300 eur voor 19 dagen LAX naar SFO april std suv. Op uscarhire voorlopige zelfde kunnen vastelggen voor 1200 euro op hoop nog wat beter te vinden.

-
- Amerika-ontdekker
@Aarjan
Jazeker
9 april ophalen en dienen zelf al 28 april in, dus zou nog goedkoper moeten zijn? Hoe bekom je deze prijs? Is dit met 1 of ander account statuut bij Hertz of gewoon als lid zonder recente boekingen? De FB code, welke gebruik je hier juist voor en is het dan voldoende dat we bv account hebben flying blue via airfrance?
Alvast enorm bedankt voor het meezoeken! Enorm geapprecieerd!!!
Jazeker
- bedeve
- Amerika-expert
Wat een schitterende move !
Je neemt de hotel shuttle naar het Hilton ....
Je bespaart handen vol geld ...
Top Aarjan !

De Hertz Gold sessie overslaan heeft hier voordelen
Laatst gewijzigd door bedeve op 17 nov 2021, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Gewoon op Hertz.nl, en wat spelen met de CDP codes levert een nog beter tarief opPieterSilke schreef: ↑17 nov 2021, 21:59@Aarjan
Jazeker9 april ophalen en dienen zelf al 28 april in, dus zou nog goedkoper moeten zijn? Hoe bekom je deze prijs? Is dit met 1 of ander account statuut bij Hertz of gewoon als lid zonder recente boekingen? De FB code, welke gebruik je hier juist voor en is het dan voldoende dat we bv account hebben flying blue via airfrance?

Heb nu 769269 gebruikt. Als je geen AMEX kaart hebt dan kan ik je wel een linkje sturen, dan krijg ik nog wat extra mijlen.. hahaha
Het is nog geen Hinko tarief (ken je die nog?

- bedeve
- Amerika-expert
VWB Hertz LAX Hilton is dit wel belangrijk om te weten
Openingstijden:
woensdag 07:00–16:00
donderdag 07:00–16:00
vrijdag 07:00–16:00
zaterdag 09:00–12:00
zondag Gesloten
maandag 07:00–16:00
dinsdag 07:00–16:00
Openingstijden:
woensdag 07:00–16:00
donderdag 07:00–16:00
vrijdag 07:00–16:00
zaterdag 09:00–12:00
zondag Gesloten
maandag 07:00–16:00
dinsdag 07:00–16:00
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Ideaal! Zal eens wat spelen met de codes
idd had de openingsuren ook gezien, maakt het niet super handig. Alsook zijn de reviews die je vindt van de ophaallocatie schrilwekkend. Veel mensen klagen dat ze bij het ophalen gewoon het antwoord krijgen dat er geen wagens voorradig zijn. Terwijl ze toch enkele maanden voordien hun boeking deden. Waarop ze simpel antwoorden ga maar naar de concurrentie. Zo wil ik mijn vakantie ookwel niet starten 
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Echt nog even de credits naar Aarjan.
Prijzen welke ik had voor de Denver trip (via UScarhire, bij Dollar) waren echt forser dan nu via Avis. En de Google reviews van de Dollar locatie op DEN zijn ook echt dramatisch. Zou daar met weinig vertrouwen naar toe gegaan zijn, maar heb nu dus een mooie prijs te pakken op een prima locatie niet heel ver van het vliegveld.

Prijzen welke ik had voor de Denver trip (via UScarhire, bij Dollar) waren echt forser dan nu via Avis. En de Google reviews van de Dollar locatie op DEN zijn ook echt dramatisch. Zou daar met weinig vertrouwen naar toe gegaan zijn, maar heb nu dus een mooie prijs te pakken op een prima locatie niet heel ver van het vliegveld.
- UtopiaX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben een auto nodig voor 5/7 tot en met 24/7. 2 volwassenen, 2 kleine kinderen (dus grote koffer)
Heen en terug op Washington Dulles.
Plan is wel om eerste 3 dagen in Washington te verblijven, we beginnen pas aan de roadtrip op 8/7.
Zou ik van 5/7 al een auto nemen of van 8/7? Is het makkelijk om vanuit de luchthaven naar centrum te geraken met ander vervoer?
Dit heeft natuurlijk ook een invloed op autoverhuur te nemen in de stad of luchthaven zelf.
Iemand ervaring hiermee?
Heen en terug op Washington Dulles.
Plan is wel om eerste 3 dagen in Washington te verblijven, we beginnen pas aan de roadtrip op 8/7.
Zou ik van 5/7 al een auto nemen of van 8/7? Is het makkelijk om vanuit de luchthaven naar centrum te geraken met ander vervoer?
Dit heeft natuurlijk ook een invloed op autoverhuur te nemen in de stad of luchthaven zelf.
Iemand ervaring hiermee?
PieterSilke schreef: ↑18 nov 2021, 07:09Alsook zijn de reviews die je vindt van de ophaallocatie schrilwekkend. Veel mensen klagen dat ze bij het ophalen gewoon het antwoord krijgen dat er geen wagens voorradig zijn. Terwijl ze toch enkele maanden voordien hun boeking deden. Waarop ze simpel antwoorden ga maar naar de concurrentie. Zo wil ik mijn vakantie ookwel niet starten![]()
Voor wat betreft de reviews zou ik me daar niet al te druk over maken.DreCubeUSA schreef: ↑18 nov 2021, 09:25En de Google reviews van de Dollar locatie op DEN zijn ook echt dramatisch. Zou daar met weinig vertrouwen naar toe gegaan zijn
Dit zijn allemaal gerenommeerde verhuurbedrijven, en als je niet happy bent met de auto die je mee krijgt, dan is een af en toe brandend lampje (als je begrijpt wat ik bedoel

En dan ga je gewoon naar een grote airport locatie waar normaal gesproken altijd veel aanbod is

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wat fijn om mee te lezen met alle tips!
Ik heb zelf nu accounts aangemaakt bij alamo, national, enterprise, Avis etc en zoek een goede aanbieding voor Las Vegas
2 personen - fullsize - 19 mei eind middag t/m 30 juni
Altijd gewend met sunny cars, daar staat nu 3780 voor deze periode
Andere aanbieders zie ik prijzen incl de juiste verzekeringen van rond de 5000
Àlleen via enterprise kan ik bijvoorbeeld kiezen voor locatie in Henderson, waar ik uitkom op 1500 + nog achteraf verzekeringen die ongeveer 1700 zijn volgens mijn berekeningen. dus 3200 (maar heb niet goed zicht op de verzekeringen want die kan ik niet direct toevoegen, ook niet via enterprise.nl) Zou nog bijna voor sunnycars gaan, of toch maar even wachten.. Iemand tips voor mijn trip?
Edit: sunnycars 3420 zonder extra bestuurder. Ik lees dat je je echtgenoot ter plaatse heel vaak gratis kan laten bijschrijven
Ik heb zelf nu accounts aangemaakt bij alamo, national, enterprise, Avis etc en zoek een goede aanbieding voor Las Vegas
2 personen - fullsize - 19 mei eind middag t/m 30 juni
Altijd gewend met sunny cars, daar staat nu 3780 voor deze periode
Andere aanbieders zie ik prijzen incl de juiste verzekeringen van rond de 5000

Àlleen via enterprise kan ik bijvoorbeeld kiezen voor locatie in Henderson, waar ik uitkom op 1500 + nog achteraf verzekeringen die ongeveer 1700 zijn volgens mijn berekeningen. dus 3200 (maar heb niet goed zicht op de verzekeringen want die kan ik niet direct toevoegen, ook niet via enterprise.nl) Zou nog bijna voor sunnycars gaan, of toch maar even wachten.. Iemand tips voor mijn trip?
Edit: sunnycars 3420 zonder extra bestuurder. Ik lees dat je je echtgenoot ter plaatse heel vaak gratis kan laten bijschrijven
2015 Boston - San Francisco
2017 Tampa - Keys - Smoky Mountains - New Orleans
2018 New York citytrip
2022 Vegas - Yellowstone - Seattle - SF - Vegas
2018 New York citytrip
Heb ook even meegezocht, maar kan ook geen veel betere prijs vinden.
Dus even out of the box denken

Als je op een of andere manier je auto in LA kunt ophalen en inleveren dan kun je bijvoorbeeld gebruik maken van een heel mooi tarief.
Wellicht maakt LA ook deel uit van je rondreis, of kun je je tickets nog omzetten?
Dit is met jouw data de prijs van een fullsize (sedan)
Wel vooraf betalen, maar dat is volgens mij bij Sunnycars ook het geval.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Die ophaallocatie Hilton is wel echt een groot verschil zeg, had hier al meer over gelezen in deze thread.. maar nog niet bedacht om dit zelf voor mijn route eens te bekijken
Ik ga toch maar proberen om mijn tickets om te zetten naar LA, want onze route ging toch al langs LA

Ik ga toch maar proberen om mijn tickets om te zetten naar LA, want onze route ging toch al langs LA
2015 Boston - San Francisco
2018 New York citytrip
2018 New York citytrip
Goede tip die Hertz deal
Weet iemand welke kortingscodes er allemaal zijn? Ik heb geen AMEX creditcard, maar wel flying blue. Zijn er nog meer leuke kortingen mogelijk?

Amex flying blue geeft naar mijn weten de hoogste korting.
Is overigens een prima kaart met goede verzekeringen inbegrepen. Als je hem wilt aanvragen dan kan ik je een linkje sturen zodat ik ook nog wat extra mijlen krijg

Als je ANWB lid bent kun je code 504224 gebruiken.
Top, dank je! Ik ben ANWB-lid. Dat ga ik proberen. Ik heb net een creditcard via ANWB genomen.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Net ook eens uitgebreid aan het zoeken geslagen naar een Midsize SUV (of groter), ophalen in Phoenix op 17 maart en inleveren in Los Angeles op 16 april. Uitgekomen bij Avis geboekt via Drive-usa.com voor 1500 euro, kosteloos annuleerbaar tot 48 uur voor pick-up. Vreemd genoeg geen aanbetaling nodig, zelfs geen creditcardgegevens in hoeven vullen. "A valid credit card in the main driver's name has to be presented at vehicle pick up. No Cash, Debit- or prepaid cards are accepted. The rental amount will be charged to the credit card on file when the rental vehicle is returned." Toch wel vreemd. Dat was vorige keren dat ik via Drive-usa.com boekte bij Alamo wél zo, maar dat liep dan vervolgens via FTI GmbH, en dit loopt via Avis GmbH.
Enfin, ik had binnen enkele minuten de bevestiging binnen en kan de boeking netjes terugvinden op Avis.com.
Voor een vergelijkbare prijs zou ik ook rechtstreeks bij Avis kunnen boeken, maar dan alleen via off-airport locaties met ongunstige openingstijden. Ook Hertz nog gecheckt i.c.m. diverse CDW's maar dat lijkt in de omgeving van Phoenix nog steeds erg duur te zijn. Als ik de reis zou omdraaien en in LA zou starten zou het wel iets goedkoper kunnen bij gebruik van een off-airport locatie. Maar de reis omdraaien is om diverse redenen niet handig voor ons.
Enfin, ik had binnen enkele minuten de bevestiging binnen en kan de boeking netjes terugvinden op Avis.com.
Voor een vergelijkbare prijs zou ik ook rechtstreeks bij Avis kunnen boeken, maar dan alleen via off-airport locaties met ongunstige openingstijden. Ook Hertz nog gecheckt i.c.m. diverse CDW's maar dat lijkt in de omgeving van Phoenix nog steeds erg duur te zijn. Als ik de reis zou omdraaien en in LA zou starten zou het wel iets goedkoper kunnen bij gebruik van een off-airport locatie. Maar de reis omdraaien is om diverse redenen niet handig voor ons.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19855 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties