Ik heb een apotheek gezocht die me zaterdag 11 december kan testen (en ja, ik snap dat 1 dag op voorhand geen 24 uur is, maar ik ben een angsthaas dus ik hou me lekker aan de 24u regel voor mezelf om elke kans op discussie met een slaperige check-in agent te vermijden). Afspraak 15u.
Ik vlieg zondag 12 december om 8u05 van BRU naar AMS en dan om 12u35 van AMS naar LAS.
- Ik heb een sneltest bij de apotheek (antigeen) gepland, gezien deze nog altijd aanvaard worden naar ik begrijp
--> stel dat er iets mis is met de test, dan heb ik nog een route B: zondagochtend kan je vanaf 3u30 's ochtends testen op Brussels Airport ook, antigeen, resultaat op 50 minuten. Ik zal het resultaat digitaal kunnen tonen + afgedrukt op papier.
- Ik heb mijn vaccinatiebewijs digitaal én op papier
- Ik heb het CDC-formulier, ingevuld en terug ingescand + ik neem ook het papieren exemplaar mee
- Ik heb mijn ESTA met authorisation afgeprint en zal deze nog eens checken de ochtend voor vertrek online (ik weet dat dit niet moet, maar: angsthaas)
- Ik heb 2 gezondheidsverklaringen afgeprint en ingevuld voor NL (eentje voor overstap heenreis, eentje voor overstap terugreis)
- Ik heb een quarantaineverklaring mee voor NL bij terugreis (STEL dat USA een zeerhoogrisicoland zou worden, dan is dit nodig, momenteel niet voor alle duidelijkheid maar: angsthaas)
- Ik heb een (digitale en afgedrukte) PLF voor België mee (enkel nodig bij terugkeer, zou in theorie ook gewoon nog de dag van vertrek kunnen uit USA)
- Onder de categorie angsthaas vallen verder: twee reisverzekeringen (één jaarcontract, een extra contract van 10 dagen vooral omdat er geen limiet staat op dekking qua € in de USA op medisch gebied). Beiden zijn afgecheckt op dekking in de USA en ik heb ook een bewijs van verzekering afgedrukt. Verder neem ik 3 creditcards, 1 prepaid credit card en 2 debitcards mee

Ik DENK dat ik good to go ben. Vergeet ik nog iets? Behalve dat ik nog 9 keer moet gaan slapen, en dat slaapjes overdag op de zetel niet meetellen?