Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke / bijzondere restaurants vakantie 2022
Leuke / bijzondere restaurants vakantie 2022
Wij gaan volgend jaar zomer ( 2022 ) met ons gezin ( 4 personen, kinderen van 14 en 16 jaar ) naar Amerika.
We hebben er veel zin in. Wat ik leuk zou vinden is om op een aantal plekken tijdens onze vakantie op originele, lekkere plekken te eten. Dit hoeft niet te duur te zijn. Heeft iemand van jullie een leuk adresje bij onderstaande plaatsen? Ik hoor graag van jullie..
We slapen in de volgende hotels / plaatsen:
New York / Tryp by Wyndham Times Square South
San Fransisco / Galleria Park Hotel
Yosemite / Yosemite Valley Lodge
Mammoth Lakes/ ?
Death Valley/ The Ranch at Death Valley
Las Vegas / Planet Holleywood
Bryce Canyon / The Lodge at Bryce Canyon
Page / Lake Powell Resorts & Marinas
Monument Valley / Goulding's Lodge
Grand Canyon / Yavapai Lodge West
Lake Havasu City/ Hampton Inn Lake Havasu City
Huntington Beach / Pasea Hotel & Spa
We hebben er veel zin in. Wat ik leuk zou vinden is om op een aantal plekken tijdens onze vakantie op originele, lekkere plekken te eten. Dit hoeft niet te duur te zijn. Heeft iemand van jullie een leuk adresje bij onderstaande plaatsen? Ik hoor graag van jullie..
We slapen in de volgende hotels / plaatsen:
New York / Tryp by Wyndham Times Square South
San Fransisco / Galleria Park Hotel
Yosemite / Yosemite Valley Lodge
Mammoth Lakes/ ?
Death Valley/ The Ranch at Death Valley
Las Vegas / Planet Holleywood
Bryce Canyon / The Lodge at Bryce Canyon
Page / Lake Powell Resorts & Marinas
Monument Valley / Goulding's Lodge
Grand Canyon / Yavapai Lodge West
Lake Havasu City/ Hampton Inn Lake Havasu City
Huntington Beach / Pasea Hotel & Spa
Re: Leuke / bijzondere restaurants vakantie 2022
Ben wel benieuwd naar jullie route trouwens. NY en ook SF in dezelfde reis.
Voor NY is een rooftop restaurant erg leuk. Veel keuze, wij zijn er uiteindelijk niet aan toe gekomen helaas.
Voor NY is een rooftop restaurant erg leuk. Veel keuze, wij zijn er uiteindelijk niet aan toe gekomen helaas.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Misschien doe je hier al ideeën uit op, kijk eens hier: Restaurant-tips gerangschikt per staat.
Beste Bonny,
We starten eerst met 5 dagen in New York, dan vliegen we door naar San Francisco. Hier hebben we 3 dagen voordat we de huurauto ophalen en aan de rondreis beginnen. Twee overnachtingen hebben we in Las Vegas, Page en Grand Canyon. We sluiten af met 4 overnachtingen in Huntington Beach. Op de andere plekken hebben we 1 overnachting.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo, welkom op het forum!
Wij vinden het altijd leuk om in elk geval één keer in een ketenrestaurant als Denny's te eten. In jullie route zou dat bijvoorbeeld kunnen in SF of Page. Iets origineels kan ik niet zo snel bedenken. Misschien is er in Bryce de mogelijkheid voor een chuckwagon dinner. Het restaurant bij de lodge is trouwens prima, maar wel prijzig (zie hier voor het menu), en misschien is het met kinderen wel zo leuk om bij Ruby's (met buiten het park) te eten.
Ik denk dat jullie route helemaal vast ligt? Heb je maar 1 nacht in Yosemite? Dat is wel heel weinig. Het eten daar is niet bijzonder. Bij de Lodge heb je onder meer een cafetaria, net als in Curry Village. Misschien is buiten pizza eten bij Curry Village nog wel het leukste om te doen. Zie voor alle mogelijkheden hier. Onze ervaring is dat de kwaliteit sterk wisselt elk jaar. Het leukste hebben we gegeten bij White Wolf en bij Tuolumne Meadows (beide familiy style dinner) maar die liggen buiten de vallei. Eventueel is Tuolumne Meadows voor jullie wel een optie, dat kun je dan doen als je naar Mammoth Lakes rijdt. Je hebt dan de hele dag nog voor Yosemite, inclusief de Tioga Road. Zie hier voor onze ervaring bij TM.
Ik weet niet of jullie een ontbijt bij het hotel hebben in Mammoth Lakes. Is dat niet het geval en je vindt het niet erg om eerst een stuk te rijden, dan is de Alabama Hilla Cafe & Bakery in Lone Pine een aanrader. Daar kun je ook lunchen, maar daar hebben wij geen ervaring mee. Maak sowieso een stop daar, ze hebben heerlijke cookies. En vergeet ook niet om naar de Alabama Hills te rijden.
In Death Valley heb je maar twee mogelijkheden denk ik. Wij vonden het eten daar altijd wel prima, maar wel prijzig.
Bij Monument Valley is het restaurant bij Gouldings niet gek. Je hebt daar ook een mooi uitzicht. Bij The view is het uitzicht echter beter. Als je toch het park bezoekt (je moet wel entree betalen) is dat zeker een optie. Let wel op de tijden, als je niet bij The View zelf overnacht is er minder keuze. Zie hier voor ons bezoek aan Goulding's en hier voor het uitzicht bij The View.
Bij de Grand Canyon is eten bij een van de restaurants bij de Bright Angel Lodge een aanrader, je hebt daar uitzicht op de rim.
Ik mis Zion, gaan jullie daar niet naar toe?
Marianne
Wij vinden het altijd leuk om in elk geval één keer in een ketenrestaurant als Denny's te eten. In jullie route zou dat bijvoorbeeld kunnen in SF of Page. Iets origineels kan ik niet zo snel bedenken. Misschien is er in Bryce de mogelijkheid voor een chuckwagon dinner. Het restaurant bij de lodge is trouwens prima, maar wel prijzig (zie hier voor het menu), en misschien is het met kinderen wel zo leuk om bij Ruby's (met buiten het park) te eten.
Ik denk dat jullie route helemaal vast ligt? Heb je maar 1 nacht in Yosemite? Dat is wel heel weinig. Het eten daar is niet bijzonder. Bij de Lodge heb je onder meer een cafetaria, net als in Curry Village. Misschien is buiten pizza eten bij Curry Village nog wel het leukste om te doen. Zie voor alle mogelijkheden hier. Onze ervaring is dat de kwaliteit sterk wisselt elk jaar. Het leukste hebben we gegeten bij White Wolf en bij Tuolumne Meadows (beide familiy style dinner) maar die liggen buiten de vallei. Eventueel is Tuolumne Meadows voor jullie wel een optie, dat kun je dan doen als je naar Mammoth Lakes rijdt. Je hebt dan de hele dag nog voor Yosemite, inclusief de Tioga Road. Zie hier voor onze ervaring bij TM.
Ik weet niet of jullie een ontbijt bij het hotel hebben in Mammoth Lakes. Is dat niet het geval en je vindt het niet erg om eerst een stuk te rijden, dan is de Alabama Hilla Cafe & Bakery in Lone Pine een aanrader. Daar kun je ook lunchen, maar daar hebben wij geen ervaring mee. Maak sowieso een stop daar, ze hebben heerlijke cookies. En vergeet ook niet om naar de Alabama Hills te rijden.
In Death Valley heb je maar twee mogelijkheden denk ik. Wij vonden het eten daar altijd wel prima, maar wel prijzig.
Bij Monument Valley is het restaurant bij Gouldings niet gek. Je hebt daar ook een mooi uitzicht. Bij The view is het uitzicht echter beter. Als je toch het park bezoekt (je moet wel entree betalen) is dat zeker een optie. Let wel op de tijden, als je niet bij The View zelf overnacht is er minder keuze. Zie hier voor ons bezoek aan Goulding's en hier voor het uitzicht bij The View.
Bij de Grand Canyon is eten bij een van de restaurants bij de Bright Angel Lodge een aanrader, je hebt daar uitzicht op de rim.
Marianne
Bij Bryce zit ook Ebenezers Barn & Grill. Met country live-muziek.
Heb je meteen een avondje vermaak.
https://ebenezersbarnandgrill.com/
Coby
Camperreis Canada 2010 (British Columbia, Vancouver Island)
Camperreis USA: 2014, 2016, 2018, 2022, 2024
Camperreis Canada 2010 (British Columbia, Vancouver Island)
Camperreis USA: 2014, 2016, 2018, 2022, 2024
Yes, zoiets bedoel ik. DankjewelCobert schreef: ↑19 dec 2021, 16:28Bij Bryce zit ook Ebenezers Barn & Grill. Met country live-muziek.
Hoi MarianneMartin & Marianne schreef: ↑19 dec 2021, 12:13Hallo, welkom op het forum!
Marianne
Dankjewel voor je reactie. Er staan een paar interessante ideeën bij.
We hebben inderdaad maar 1 nacht in Yosemite. We tweede dag kunnen we wel langer blijven. Naar Mammoth Lakes is niet zo super ver rijden. Zion ( i know ) slaan we over. We moeten ergens keuzes maken. We willen op een paar plekken iets langer blijven. De indrukken zullen enorm zijn. Op sommige dagen rust pakken is dan wel handig. Zion hebben mijn vrouw en ik al eens bezocht in 2001.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zion is voor de kinderen wel leuk, denk maar eens aan de wandeling door de Narrows. En de Canyon Overlook Trail is ook leuk om te doen. Misschien kun je die laatste doen op weg naar Bryce. Ondanks dat je zo hier en daar een extra nacht hebt is het niet echt rustig vind ik. Voor de grand Canyon is de tijd dan wel weer ruim.
Quote liever geen volledige berichten, dat voegt immers niets toe.
Marianne
Quote liever geen volledige berichten, dat voegt immers niets toe.
Marianne
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
De Swinging Steak in Mexican Hat was wel een leuke belevenis!
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
In 2019 verbleven we twee nachten in Stovewell Pipes /DV en tweemaal in het bijbehorend Toll Road restaurant gegeten.
Steeds met een goed stukje vlees en supervriendelijke bediening.
Na een dagje in 50grc rondgetjoold te hebben, hoef ik nu geen fancy bistro of sterren-resto,
een douche en een goed bord will do.
Tip M&M toen genoteerd: Alabama Hills Cafe & Bakery, een klein anderhalf uur rijden van SP zonder stops (bv op de190: Joshua Tree van U2en …).
Soms je moet even wachten, het zit gewoon eivol, super en verder hebben ze lekker brood.
Let op de muurdecoratie indien je verder de Albama Hills opgaat en doe een praatje met je tafelbuur.
De verrassing was het kleine Midway Café in Ridgecrest, twee uur rijden ex SP via de Panamit Valley Road en per toeval gevonden.
Met een echte ‘Flo’ (rechtuit de Pixar-film ‘Cars’), een ’50-tig sfeertje en een oldskool breakfast , de max!
Page: Big John Texas BBQ en Bonkers (Italiaans).
Flagstaff, zeker een ommetje waard: Black Barts Steakhouse in het Black Barts RV Park. Een aparte, plezierige belevenis!
Steeds met een goed stukje vlees en supervriendelijke bediening.
Na een dagje in 50grc rondgetjoold te hebben, hoef ik nu geen fancy bistro of sterren-resto,
een douche en een goed bord will do.
Tip M&M toen genoteerd: Alabama Hills Cafe & Bakery, een klein anderhalf uur rijden van SP zonder stops (bv op de190: Joshua Tree van U2en …).
Soms je moet even wachten, het zit gewoon eivol, super en verder hebben ze lekker brood.
Let op de muurdecoratie indien je verder de Albama Hills opgaat en doe een praatje met je tafelbuur.
De verrassing was het kleine Midway Café in Ridgecrest, twee uur rijden ex SP via de Panamit Valley Road en per toeval gevonden.
Met een echte ‘Flo’ (rechtuit de Pixar-film ‘Cars’), een ’50-tig sfeertje en een oldskool breakfast , de max!
Page: Big John Texas BBQ en Bonkers (Italiaans).
Flagstaff, zeker een ommetje waard: Black Barts Steakhouse in het Black Barts RV Park. Een aparte, plezierige belevenis!
Groeten,
Martin
Martin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 5306 Weergaves
-