8573379. Ik werk bij Service afdeling van HPS, vroeger dus onderdeel van ACS (de contractcode). Als je niet-Honeywell bent zou ik deze overigens inderdaad niet gebruiken, Honeywell is daar vrij strikt in. Voor "personal use" mogen we de codes gebruiken, maar dan moet je zelf voor de verzekeringen zorgen. Maar mijn platinum AMEX kaart dekt dat gedeelte af.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
Door de Corona-jaren bleek ik opeens uit de EmeraldClub gegooid te zijn (zonder enig bericht hiervan ontvangen te hebben). Dus opnieuw aangemeld. daarbij kreeg ik de keuze uit 4 (extra?) opties die je standaard aan kon vinken (zie kopie hieronder).
De 2e en de 4e lijken mij absoluut niet noodzakelijk maar de 1e en 3e zijn misschien wel nodig of verstandig?
De 2e en de 4e lijken mij absoluut niet noodzakelijk maar de 1e en 3e zijn misschien wel nodig of verstandig?
Ik heb die punten nog nooit gezien, maar zo te zien zit je op een NL site. Ga eens naar .com en log daar eens in. Misschien dat het dan wel duidelijk is. Voor huur in de US moet je SLI en CDW/LDW aan staan, geen idee hoe dat hier op de NL site heet.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Yep helaas mis je SLI/EP bij je boeking en dat heb je nodig.
EP (Extended Protection), SLI (Supplemental Liability Insurance) and ALI (Additional Liability Insurance), are insurance packages for any damage to third parties, with extended coverage over a million dollars.
EP (Extended Protection), SLI (Supplemental Liability Insurance) and ALI (Additional Liability Insurance), are insurance packages for any damage to third parties, with extended coverage over a million dollars.
-
- Amerikakenner
-
- Amerika-expert
PAI heb je niet nodig meestal, andere 2 klopt
-
- Amerikakenner
Heb mijn preferences gewijzigd in profile maar hoe krijg ik dit in mijn bestaande boeking gewijzigd?
-
- Amerika-expert
Ik heb dit zelf nooit geprobeerd. Wat gebeurt er als probeert je boeking te wijzigen, bv uurtje eerder inleveren? Niet verder gaan als het tarief hoger wordt 
Denk dat je dan alleen een nieuwe boeking kunt maken, maar die prijzen zijn momenteel erg hoog.

Denk dat je dan alleen een nieuwe boeking kunt maken, maar die prijzen zijn momenteel erg hoog.
Laatst gewijzigd door harryh op 04 jan 2022, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Niet, bij mijn weten dien je dan nieuwe boeking met de juiste verzekeringen te maken. Immers, die huidige boeking heb je gemaakt zonder SLI/LIS/EP. Aangezien je daar extra voor betaalt kun je dat niet zomaar aan een bestaande boeking toevoegen.
Roland
Roland
-
- Amerikakenner
Ik kan wel nog een hoop extra's toevoegen zoals gps,kinderzitje enz... Dan zou een extra verzekering toch ook moeten mogelijk zijn.
-
- Amerikakenner
-
- Amerika-expert
Maar ik zie geen SLI/EP in je laatste screenshot, dat heb je nodig, PAI/PEC niet
-
- Amerikakenner
Heb geprobeerd nieuwe boeking te maken maar vind nergens waar ik SLI zou kunnen kiezen.
Er staat buiten LDW ook nog Supplemental Liability Protection* aangevinkt bij mijn rental preferences maar ook dit vind ik later niet terug op de boeking.
Er staat buiten LDW ook nog Supplemental Liability Protection* aangevinkt bij mijn rental preferences maar ook dit vind ik later niet terug op de boeking.
- jastsali
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 75
- Contacteer:
Dan heb jij waarschijnlijk gereserveerd met een corporate code waar de SLP is afgekocht en dan wordt SLP niet vanuit je profiel toegevoegd en is het ook niet mogelijk deze als optie bij te boeken.
Ik zou deze reservering annuleren en een nieuwe boeken met een code waar de SLP wel mogelijk is. Zoek even een paar pagina's terug de code die Terpies heeft gedeeld over TQ3 Nederland. Die is wel wat schraal, want max 100 mijl per dag. Er is ook nog een andere TQ3code in omloop, zie paar blz terug. Deze is wel met onbeperkte miles. Beide codes hebben standaard LDW en vanuit je profiel, mits je die hebt aangevinkt, wordt SLP ook toegevoegd.
Ik zou deze reservering annuleren en een nieuwe boeken met een code waar de SLP wel mogelijk is. Zoek even een paar pagina's terug de code die Terpies heeft gedeeld over TQ3 Nederland. Die is wel wat schraal, want max 100 mijl per dag. Er is ook nog een andere TQ3code in omloop, zie paar blz terug. Deze is wel met onbeperkte miles. Beide codes hebben standaard LDW en vanuit je profiel, mits je die hebt aangevinkt, wordt SLP ook toegevoegd.
"The way to get started is to quit talking and start doing" (W.E. Disney)
Tot 2020 jarenlang eigenaar van een vakantievilla in Clermont FL. Nu fanatieke camperaars. Binnenkort met een eigen RV prachtige roadtrips en overwintering in de VS
Tot 2020 jarenlang eigenaar van een vakantievilla in Clermont FL. Nu fanatieke camperaars. Binnenkort met een eigen RV prachtige roadtrips en overwintering in de VS
-
- Amerikakenner
Had daar ook al aan zitten denken,heb code 8573150 gebruikt.Volgens google maps is mijn trip ongeveer 2500 miles.op 21 dagen,ga eens opzoeken wat dan de opleg is misschien valt het mee.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Tja, het is maar wat je wilt. Ik zou nooit voor een huurcontract kiezen waarbij ik gebonden ben aan een max. aantal mijlen met een gemiddelde van 100 mijl per dag. Ik zit soms nl. wel op 2x zoveel op een dag. Moet er niet aan denken beperkt te worden door de te rijden mijlen. Zou voor mij tevens een beperking van vrijheid zijn in Amerika. Immers, je blijft de hele dag rekenen of je niet of de max. aantal mijlen komt. Nee, mij niet gezien voor zo'n contract.
Mag hopen dat dit een incident is bij National voor bepaalde contracten en andere verhuurders niet gaan volgen.
Roland
Mag hopen dat dit een incident is bij National voor bepaalde contracten en andere verhuurders niet gaan volgen.

Roland
Vergeet niet dat ik (ja, ik heb ook 100 Mijl vrij per dag met 0,30 dollarcent per extra Mijl) slechts 700 USD betaal bij National voor 24 dagen. Het "Next best alternative" was Avis met een Midsize SUV voor 1500 USD (Charleston naar Albuquerque). Dat haal ik er dus makkelijk uit. Daar kan ik bijna 3000 EXTRA Mijlen voor rijden - het zullen er 1000-1500 worden. En dus kiezen uit de Executive rij, en bevalt de auto niet ruil ik hem onderweg om.
Mijn punt: als de autohuur maar goedkoop genoeg is wordt het vanzelf interessant - ook als je na 100 Mijl per dag wat meer rijdt....
Mijn punt: als de autohuur maar goedkoop genoeg is wordt het vanzelf interessant - ook als je na 100 Mijl per dag wat meer rijdt....
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hou er wel rekening mee dat als LDW included is dat dit kan betekenen dat het bedrijf van de corporate code deze schade via een eigen verzekering heeft afgedekt. Ben je geen medewerker dan kun je hier dus risico op lopen.
Enige weken terug ben ik er eens ingedoken en kwam toch verhalen tegen op internet van mensen die door een ongeval duizenden dollars zelf moesten bijleggen omdat ze oneigenlijk gebruik hadden gemaakt van een corporate code.
Maar goed, ieder moet zijn persoonlijke afweging in dit soort dingen maken.
Enige weken terug ben ik er eens ingedoken en kwam toch verhalen tegen op internet van mensen die door een ongeval duizenden dollars zelf moesten bijleggen omdat ze oneigenlijk gebruik hadden gemaakt van een corporate code.
Maar goed, ieder moet zijn persoonlijke afweging in dit soort dingen maken.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Zie vorige pagina: ik werk bij Honeywell en gebruik Honeywell corporate code. Had ik er nog even bij moeten zeggen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20270 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties