Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laatste dag in LA, wat te doen?
Laatste dag in LA, wat te doen?
De laatste dag van onze vakantie moeten we smorgens om 9.00 uur de camper inleveren in LA. Ons vliegtuig vertrekt om 17.00 uur in LAX.
Heeft iemand een tip wat we (2 volwassenen en twee kinderen 3 en 1 jaar) in die paar uurtjes kunnen doen?
Heeft iemand een tip wat we (2 volwassenen en twee kinderen 3 en 1 jaar) in die paar uurtjes kunnen doen?
Tja Annelies. Je moet om 9 am de RV inleveren dan ben je misschien om 10 am bij het vliegveld waar je toch al 3 uur van te voren moet zijn. Dus ik zou die 4 uur maar op de luchthaven doorbrengen. Zoek een internet lokatie op en schrijf vast je verslag op dit forum of naar huis of neem de kaart en ga je volgende reis vast plannen.Ik zou niet weten wat je zonder auto gedurende die 4 uur zou kunnen doen. Misschien hebben andere forumleden betere voorstellen.
YH
YH
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb het nagekeken en je hebt gelijk: tussen 9.00 en 11.00 uur inleveren. Dat scheelt weer twee uur. En dus de paar uur ertussen dan maar op het vliegveld doorbrengen, helaas.nieuwenoord schreef:Om 9 uur inleveren is wel vroeg zeg. Meestal is dat voor 10 of 11 uur.
Bedankt voor jullie reactie.
Annelies
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1347 Weergaves
-
Laatste bericht door roberttiel