Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
@harryh
Wat is mis met CDG Harry ?
Wat is mis met CDG Harry ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
De checkin ervaring vonden wij below zero op CDG @bedeve. En dat heb ik daar al vaker gehad.
Laatste keer kwamen wij met de TGV dus moesten de koffers daar droppen. Naast dat het eerst een uur in de rij staan was, bleek het echte probleem het niet willen respecteren van de Flyingblue silver benefits op een AirFrance vlucht. Manager erbij maar geen oplossing. Daardoor in de laatste minuut voor sluiten van de deur pas in het vliegtuig.
Achteraf klacht ingediend en gegrond verklaard, compensatie ontvangen. Maar dat soort gedoe hoeft voor mij niet.
Laatste keer kwamen wij met de TGV dus moesten de koffers daar droppen. Naast dat het eerst een uur in de rij staan was, bleek het echte probleem het niet willen respecteren van de Flyingblue silver benefits op een AirFrance vlucht. Manager erbij maar geen oplossing. Daardoor in de laatste minuut voor sluiten van de deur pas in het vliegtuig.
Achteraf klacht ingediend en gegrond verklaard, compensatie ontvangen. Maar dat soort gedoe hoeft voor mij niet.
Laatst gewijzigd door harryh op 08 jan 2022, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Zojuist geboekt:
BRU-LAX op 28/5 tussenstop LHR
LAX-BRU op 18/6 tussenstop LHR
€364 pp (zonder koffer).
Aankomsttijd in LA is 13:05 wat voor ons een fijne tijd is, dan kunnen we namelijk meteen LA verlaten en 2 uurtjes rijden naar hotel in Barstow. En de volgende dag richting Las Vegas.
BRU-LAX op 28/5 tussenstop LHR
LAX-BRU op 18/6 tussenstop LHR
€364 pp (zonder koffer).
Aankomsttijd in LA is 13:05 wat voor ons een fijne tijd is, dan kunnen we namelijk meteen LA verlaten en 2 uurtjes rijden naar hotel in Barstow. En de volgende dag richting Las Vegas.
- bedeve
- Amerika-expert
Ai ; heb ik traumatische belevenissen bij je wakker geroepen...?
Mijn laatste keer overstap CDG was in oct.2019 terugkomend van LAX
Vrees dat het mijn laatste vlucht met die heerlijke A380 was....
Ik zit opnieuw naar CDG te kijken voor mijn retourvlucht uit LAS eind deze maand.
Geen A380 deze keer, maar wel het voorkomen van quarantaine gezeur bij aankomst op Schiphol
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Vraagje over Southwest, ik probeer een vlucht te boeken maar blijkbaar worden NL creditcards niet geaccepteerd. 2 verschillende geprobeerd zonder resultaat. Iemand ervaring mee?
BTW nog bedankt voor de VPN tip! BRU - LAS geboekt 29/6 - 22/7 met KLM/Delta voor 510 Euro incl. bagage. Geen werelddeal maar nette prijs voor hoogseizoen.
BTW nog bedankt voor de VPN tip! BRU - LAS geboekt 29/6 - 22/7 met KLM/Delta voor 510 Euro incl. bagage. Geen werelddeal maar nette prijs voor hoogseizoen.
Zou dus geen probleem moeten zijn. Al een andere browser geprobeerd?Accepted at all Ticketing LocationsCredit Cards: Southwest Airlines® accepts American Express, Optima, MasterCard, Visa, Carte Blanche, Diners Club, Discover Card/NOVUS, Access, Japan Credit Bureau, China Union Pay, and Air Travel Card. Credit Cards may be used at Southwest.com®, through Southwest Airlines Reservations, and at Southwest Airlines Ticket Counter locations.
- bedeve
- Amerika-expert

Niet vastprikken op die twee uur he !!
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Safari en Chrome, PayPal, via de Southwest app geprobeerd. Kom er niet doorheen.Trom schreef: ↑08 jan 2022, 23:22Zou dus geen probleem moeten zijn. Al een andere browser geprobeerd?Accepted at all Ticketing LocationsCredit Cards: Southwest Airlines® accepts American Express, Optima, MasterCard, Visa, Carte Blanche, Diners Club, Discover Card/NOVUS, Access, Japan Credit Bureau, China Union Pay, and Air Travel Card. Credit Cards may be used at Southwest.com®, through Southwest Airlines Reservations, and at Southwest Airlines Ticket Counter locations.
Je zou kunnen proberen de CC maatschappij te bellen. Soms zijn bepaalde betalingen via websites
geblokkeerd. Ze geven die dan gericht vrij en mogelijk dat dan wel lukt.
of dat er een 2 staps verificatie nodig is via bv. de app ?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik heb vorige week ook een vlucht bij Southwest geboekt. Geen probleem gehad met mastercard.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Nee

Ik boekte tickets via Iberia met AA voor onze reis in April. Achteraf wat spijt van want website Iberia laat niets toe van bijboeken baggage enz. Zou liever KLM/Delta vliegen. Nu krijg ik net een mail van Iberia dat the flight schedule gewijzigd is en dat ik dit kan aanvaarden, een andere vlucht kiezen of een voucher. De wijziging is erg klein (we komen 5 min eerder aan in Philadelphia). Zou dit reden genoeg zijn om toch een cash refund te krijgen?
Ik kan op website van Iberia zien dat een voucher niet uitbetaalbaar is. Dus de voucher aanvaarden heeft geen zin. Zijn er regels hieromtrent dat een airline toch zou verplicht worden om terug te betalen in cash? (ook al gaat het maar een paar minuten)
Ik kan op website van Iberia zien dat een voucher niet uitbetaalbaar is. Dus de voucher aanvaarden heeft geen zin. Zijn er regels hieromtrent dat een airline toch zou verplicht worden om terug te betalen in cash? (ook al gaat het maar een paar minuten)
-
- Amerika-expert
Nee helaas zijn hier geen regels voor. EU261/2004 die een vergoeding regelt is alleen van toepassing bij meer dan drie uur vertraging of annulatie van de vlucht kort voor vertrek en dat is hier niet het geval helaas 

Ik merk nu dat men ons ook vergat te vermelden dat onze aansluitende vlucht vanuit Philadelphia naar Orlando verlaat is waardoor we nu pas om 19u35 aankomen ipv 18u05. Ik zoch specifiek naar een vlucht die niet te laat in MCO aankwam gezien we reizen met kinderen. Dat vind ik dus helemaal niet leuk! En bizar dat ze ons dan wel mailen voor een schedule change van 5 minuten maar niet voor een vluchtwijziging van meer dan een uur?!
-
- Amerika-expert
@deebee7 Je kunt kijken of er een beter vluchtschema is bij een van de Iberia partners (AA, BA), daar zullen ze wel mee helpen verwacht ik vanwege deze wijzigingen. Zo ja, even bellen en vragen of ze je willen omboeken.
Dankjewel. Kan dus niets doen m.a.w.
Bovendien staat deze vlucht momenteel ook nog eens 400 euro goedkoper in totaal. Zou dus toch de voucher kunnen nemen en opnieuw boeken. Maar ja, wat kan je met openstaande saldo van 400 euro doen want wellicht voucher van Iberia waar je dan toch weer geen bagage bij AA kan mee betalen.
Bij boeking al meer dan 2 uur aan de lijn met Iberia voor stoelreservering en koffers. Om op het einde te horen dat het hen toch niet lukte en ik naar AA moest bellen. Dit dan gedaan en na bijna 1 uur wel stoelreservering voor 1 vlucht in orde gekregen maar koffers konden ze ook niet mee helpen. Moest ik maar op de luchthaven regelen! Online 'manage my booking'-systeem van Iberia trekt op niets.
Geen Iberia fan dus....kwam ik achter nadat ik had geboekt

Bij boeking al meer dan 2 uur aan de lijn met Iberia voor stoelreservering en koffers. Om op het einde te horen dat het hen toch niet lukte en ik naar AA moest bellen. Dit dan gedaan en na bijna 1 uur wel stoelreservering voor 1 vlucht in orde gekregen maar koffers konden ze ook niet mee helpen. Moest ik maar op de luchthaven regelen! Online 'manage my booking'-systeem van Iberia trekt op niets.
Geen Iberia fan dus....kwam ik achter nadat ik had geboekt

Bekeken maar kan enkel met vlucht met 2 overstappen (via Madrid en dan Miami). Ik zoek nog wat verder. Misschien mis ik nog iets. Toch bedankt voor het meedenken!

-
- Amerika-expert
Super prijzen naar Florida bij KLM/Delta feb-mei vandaag! Vertrekken vanaf BRU of ZWE (Antwerpen trein), AMS doet niet mee. Meeste vluchten uitgevoerd door Delta dus overstappen in de VS
. Gratis annuleerbaar, geboekt voor 1 feb en vertrek voor 1 juli.
Ik heb voor 339,- ex bagage geboekt retour naar Tampa. Zie KLM website, Google Flights, enz. Promo prijs.

Ik heb voor 339,- ex bagage geboekt retour naar Tampa. Zie KLM website, Google Flights, enz. Promo prijs.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19866 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties