Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door BigJesper »

@Terpies ik hoop het ook! Directe vluchten bij KLM geboekt met goede voorwaarden en te wijzigen. Veel accommodaties geboekt met de corporate code's (o.a. ABNSave) gemeld op dit forum. Nu een prima prijs voor autohuur. Begin er steeds meer zin in te krijgen en ik heb goede hoop dat ik in juni zonder al te veel problemen kan vliegen. ;)

@harryh dank voor het melden! Ik hou het in de gaten. :thumbup: :thumbup:
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

harryh schreef:
09 jan 2022, 12:31
Dat je meerdere boekingen voor dezelfde locatie/tijd hebt gemaakt, "welke wil je houden" oid wordt er gevraagd
Ok maar er wordt er geen geannuleerd? Vervalt bij hertz ook kosteloos een reservering als je de auto niet ophaalt?
Droopy4u
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Droopy4u »

@BigJesper ik kan me vanuit het verleden wel herinneren dat ik het via Hertz ook zo kon boeken en dat ik dan een mail kreeg net als jij (die 2e boeking werdt bij mij ook automatisch door Hertz geannuleerd toen net als bij harryh). Ik kreeg toen ik boekte direct al de melding op hertz.nl (rode foutmelding tekst nadat je de creditcard validatie hebt gedaan) dat er al een reservering gevonden is.
Boek jij ook via hertz.nl?

@Terpies Ik las overigens nog dat je vroeg wat voor full-size ik bedoelde met of er een gegarandeerde klasse is. Ik bedoelde een full-size sedan. Bij National "beloven" ze minimaal een full-size sedan namelijk maar bij Hertz is dat mij niet duidelijk. Alles onder een full-size sedan zou namelijk wel spannend worden met 4 koffers en 4 inzittenden. Liefst heb ik een SUV tot nu toe is me dat bij Alamo/National altijd gelukt.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

ONYX666 schreef:
09 jan 2022, 14:45
Ok maar er wordt er geen geannuleerd? Vervalt bij hertz ook kosteloos een reservering als je de auto niet ophaalt?
Er wordt er wel een geannuleerd, je mag zelf kiezen welke en als je het niet doet kiest Hertz er een die ze annuleren. Maar via CS kun je die ook weer terugkrijgen. Maar bottom-line heb je er niets aan als je een 2e back-up boeking wilt hebben voor als er niets in een van der rijen staat, ik had mijn back-up boekingen daarom bij National gemaakt.

En ja, reservering vervalt zonder kosten als je de auto niet ophaalt.
BigJesper
Amerikafan

Bericht door BigJesper »

Droopy4u schreef:
09 jan 2022, 14:49
@BigJesper ik kan me vanuit het verleden wel herinneren dat ik het via Hertz ook zo kon boeken en dat ik dan een mail kreeg net als jij (die 2e boeking werdt bij mij ook automatisch door Hertz geannuleerd toen net als bij harryh). Ik kreeg toen ik boekte direct al de melding op hertz.nl (rode foutmelding tekst nadat je de creditcard validatie hebt gedaan) dat er al een reservering gevonden is.
Boek jij ook via hertz.nl?
Geboekt via hertz.nl (alleen co.uk, .com e.d. gaven andere, duurdere prijzen. De overige sites binnen de EU gaven dezelfde prijzen)

Ik heb met dezelfde gegevens, maar met een andere voertuigklasse, zonder problemen een tweede back-up boeking kunnen doen. Dit heb ik gedaan via de Safari-browser op MacOS en zonder VPN, mocht dat een verschil uitmaken.
Gast

Bericht door Gast »

BigJesper schreef:
07 jan 2022, 10:17
Ik heb de hoogste status bij Hertz en na het lezen van de laatste berichten heb ik maar eens een proefboeking geprobeerd. 510000 als CDP en 192021 als PC. Betreft ophalen en inleveren in IAH van 19 juni tot en met 9 juli.

Ik krijg een betere prijs voor een minivan te zien. Dus zeer positief. Een fullsize sedan is minder dan 1000 dollar! Nu wordt met deze combo de Mazda 3 niet aangeboden, dus ik probeer de Ultimate Choice te krijgen met de fullsize boeking. Ik krijg deze echter nergens te zien na het volgen van de stappen van de openingspost. Kijk ik ergens overheen?
De 192021 geeft vaak geen beschikbaarheid voor een groep c auto. Probeer deze eens weg te halen en kijk wat er gebeurt met de prijs.
Je kunt ook PC 204866 proberen :thumbup:
Laatst gewijzigd door Gast op 09 jan 2022, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
BigJesper
Amerikafan

Bericht door BigJesper »

Het is al helemaal gelukt @Terpies. De PC die je tevens noemt had ik al uit de openings post, maar die werkt niet op mijn data en/of locatie :thumbup:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Terpies schreef:
09 jan 2022, 17:59

Je kunt ook PC 204866 proberen :thumbup:
Is die ABN Save PC nog wel in leven ??
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Bericht door Gast »

@bedeve net even getest en werkt idd niet meer :geek:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Heeft iemand al met CDP 510000 en PC 192021 geboekt en deze na de boeking gewijzigd? Zo ja, lukte dat en bleven de kosten gelijk?

Zit eraan te denken alvast een boeking te maken voor 3 weken in juni aangezien je nu een mooi tarief met 'betaal later' voor een IFAR krijgt. Nog steeds een flinke prijs maar gezien de Covid-prijzen overal vind ik het heel redelijk. Ik heb nog geen ticket geboekt maar heb een bepaalde datum in gedachten die hopelijk door kan gaan, alleen voor ik dat definitief weet kunnen we wel een maand of anderhalve maand verder zijn. Daarom dacht ik, als ik de auto nu alvast vastleg vanwege het mooie tarief, zou het dan later nog mogelijk zijn als ik nog wat met de dagen ga schuiven? :think: Totale tijdsduur en locatie blijft gelijk.

En ik heb het toch goed begrepen dat we bovenstaande CDP zonder problemen kunnen gebruiken?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Ik had een super prijs voor april 2022 staan vorig jaar geboekt ($430 voor 2 weken pickup truck), die wilde ik aanpassen ivm net geboekte tickets, andere data alleen, maar de prijzen worden dan letterlijk 10x hoger per dag.
Hertz moet je alleen boeken als er niets meer wijzigt, of zorgen dat je ergens anders een backup boeking hebt.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Aha, bedankt voor de info.

Ik heb toch maar een boeking gemaakt. :wink: Mocht wijzigen (indien noodzakelijk) niet lonen dan kan ik 'm altijd nog annuleren. 8)

Voor USD 1.079,47 vond ik dit wel een mooie prijs voor 3 weken IFAR met 'betaal later' optie.

Roland

ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

zojuist ook een boeking gemaakt voor een c klasse met 510000 code (ik heb PC status)
1050 usd voor 4 weken las vegas in zomer

alleen nu staat in mijn mail :
Ga direct naar de zone die in uw 'carfirmation'-mail of op het Gold-ledenbord staat vermeld.
Kies een willekeurige auto in die zone en ga op weg.

ik kan dus nergens vinden welke zone ik nu mag ophalen.

Ik heb nog nooit bij hertz gehuurd dus had verwacht dat er zou staan dat ik lang balie moet voor rijbewijs maar dat staat er ook nergens in.
Waar kan ik nu vinden welke zone ik mag halen ?

En nog een vraag er staat verlaagd eigen risico, maar deze is dus niet 0 ?
Gast

Bericht door Gast »

Coyote schreef:
09 jan 2022, 23:52
Voor USD 1.079,47 vond ik dit wel een mooie prijs voor 3 weken IFAR met 'betaal later' optie.
Waarom boek je niet (ook) groep c?
Overigens: als je member bent betaal je altijd later....
Gast

Bericht door Gast »

ONYX666 schreef:
10 jan 2022, 11:15
zojuist ook een boeking gemaakt voor een c klasse met 510000 code (ik heb PC status)
1050 usd voor 4 weken las vegas in zomer

alleen nu staat in mijn mail :
Ga direct naar de zone die in uw 'carfirmation'-mail of op het Gold-ledenbord staat vermeld.
Kies een willekeurige auto in die zone en ga op weg.

ik kan dus nergens vinden welke zone ik nu mag ophalen.

Ik heb nog nooit bij hertz gehuurd dus had verwacht dat er zou staan dat ik lang balie moet voor rijbewijs maar dat staat er ook nergens in.
Waar kan ik nu vinden welke zone ik mag halen ?

En nog een vraag er staat verlaagd eigen risico, maar deze is dus niet 0 ?
Omdat je nog nooit bij Hertz hebt gehuurd, krijg je deze bevestiging :)
Als je in de garage aankomt kun je even langs de balie, maar zelfs dat zou niet hoeven.
Met PC status kun je met jouw reservering gewoon een auto uit 1 van de 3 aisles (gold, Five star en PC) meenemen en naar de exit booth rijden, net zoals bij National laat je daar je reservering, rijbewijs en creditcard zien en kun je op pad.

Voor personen met EU rijbewijs geldt geen eigen risico op autohuur in de US.
robinthart
Amerikafan

Bericht door robinthart »

Hoe kan je zo’n status krijgen? PC of gold? Kun je bij Hertz altijd zelf een auto kiezen zonder dat je langs de balie gaat?
Laatst gewijzigd door markro op 10 jan 2022, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Terpies schreef:
10 jan 2022, 13:10
Waarom boek je niet (ook) groep c?
Groep C?? :?: :think:

Ik heb dat nergens voorbij zien komen. :dontknow:

Roland

harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Hoelang duurt het status-matchen van National naar PC normaal gesproken ?
Ik heb het 3/1/2022 aangevraagd per email.
jastsali
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75
Contacteer:

Bericht door jastsali »

Kan wel even duren. Ik heb toen ik het een paar jaar geleden aanvroeg wel een week of 5 à 6 moeten wachten.
Laatst gewijzigd door jastsali op 10 jan 2022, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"The way to get started is to quit talking and start doing" (W.E. Disney)
Tot 2020 jarenlang eigenaar van een vakantievilla in Clermont FL. Nu fanatieke camperaars. Binnenkort met een eigen RV prachtige roadtrips en overwintering in de VS
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer