Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Ik krijg nu op Hertz.fr niet ingelogd met good old CDP 633306 zonder PC 22,83/dag voor de managers special, cat. A6 in april in Florida :)
Op hertz.nl $65,40/d.
Even gezocht en meestal krijg je een 4-deurs mid/full size, maar soms ook Minivan of SUV :)
Dus geboekt, heb een backup bij National staan voor $35/d, ga wel kijken wat ik krijg.
BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door BigJesper »

Ik krijg met die CDP voor drie weken in juni/juli op IAH een prijs van 2396,61 dollar te zien. Een group c is 2400 dollar. Voor mij helaas flink duurder.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Jammer. Heb je wel op hertz.fr gekeken? Andere Hertz sites zijn veel duurder.
Met 510000 krijg ik op hertz.fr $26/d voor die managers special en $44/d voor cat C.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Bij mij lukt dat niet op Hertz.fr. Heb gekeken voor 22 April-12 Mei(MCO), komt op $1752 voor de managers special.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Mijn huur begint 31 maart vanuit TPA.
BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door BigJesper »

@harryh oui.

Prijzen verschillen met 510000 niet met mijn eerdere boekingen via .nl. Kan wellicht per locatie verschillen.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Merci @BigJesper ;)
Viel me trouwens nog op dat er tegenwoordig een tekst in de bevestiging staat over No Show fees, maar als je die goed leest geldt dat niet voor huren in de VS, alleen in Europa.
Gast

Bericht door Gast »

harryh schreef:
11 jan 2022, 11:27
Mijn huur begint 31 maart vanuit TPA.
Ik ga toch ook maar eens kijken voor Tampa als alternatieve bestemming voor MCO. Hoe is de beschikbaarheid daar qua rentals bij National en Hertz? Ze hebben van beide canopy services toch (EC en PC aisles)?
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Wij zijn in 2018 ook op Tampa gevlogen omdat de prijzen hier wat gunstiger lagen ( en een retourtje voor 370 all in was ook niet verkeerd )
Destijds bij National gehuurd en echt nog nooit zo ontzettend veel keuze gehad. Ik denk wel 50 wagens om uit te kiezen. SUV's, Cabrio's, Trucks, Minivans, echt alles stond er tussen. Maar ja, dit is een moment opname maar volgens mij zijn er meerdere forumleden met deze ervaring
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MartijnVP »

Ik geraak toch niet lager dan $1485 voor Group C vanuit Miami op 19/4 - 10/5 met CDP 51000
Heb gekeken op hertz.be/nl/fr

Ik heb Hertz Five Star. Veronderstel met die Group C boeking dat ik wel via de aisle eventueel een SUV zal kunnen kiezen, mits die er zijn.
Een gelijkaardige boeking heb ik bij National Emerald Executive.
Zal het de komende weken nog in de gaten houden mochten prijzen dalen, maar dan heb ik in ieder geval die twee toch al staan.
Zou wel heel erg moeten zijn dat er op een dinsdag in Miami zowel bij National als Hertz amper keuze is :)
NY, CA, NV, UT, AZ, FL, GA, SC, NC, TN, AL
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Terpies schreef:
11 jan 2022, 13:13
Hoe is de beschikbaarheid daar qua rentals bij National en Hertz? Ze hebben van beide canopy services toch (EC en PC aisles)?
Ja EC en PC aisles. Vlakbij elkaar in het nieuwe rental gebouw wat 2 jaar terug is geopend, dat ligt wat verder weg van de bagage claim area maar er is een prima treintje wat elke 3 minuten op en neer gaat.
Beschikbaarheid was pre-covid "okay-ish" vond ik (heb er al een keer of 10 gehuurd), meestal weinig Standard SUVs maar ze zijn er wel, ff vragen. Ook bijna altijd MiniVans, ik vind een Toyota Sienna bv ook een prima huurauto (296pk V6, full options :)). En soms pick-up trucks.
In november bij National in de EC nog nooit zoveel keus gehad, alles wat je maar wilde. Maar geen full size SUVs, nog nooit gezien, anders dan met het harryh tarief in 2016 :)
Laatst gewijzigd door harryh op 11 jan 2022, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Zover ik nu heb gezien is het alleen vanaf Tampa Airport zo goedkoop.
Als ik kijk voor Okt is het al weer iets duurder(32 euro pd)

Er staat ook dit bij: Discounts:
You may be required to provide proof that you qualify for the discount code (CDP) when you collect the vehicle. Please refer to the terms of the offer for further information.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Terpies Bedankt voor de uitleg! :thumbup:

Ik ga er eens mee aan de slag. Ik was denk ik in de war omdat ik dacht dat je bij de C klasse enkel sedans had en ik liever een SUV rijdt.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

ONYX666 schreef:
11 jan 2022, 00:20
Dit had ik dus ook
Reservering is dan niet aan je account gekoppeld.
Als je uitlogt en reservering met achternaam invult vind je hem wel
Klopt, exact hetzelfde.
Ik zal eens contact opnemen met de klantendienst.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Apologies. We are unable to merge existing reservations with your loyalty number at this time. Be sure to book all future reservations while logged in as a member. You can also add this number at the counter to receive points for this rental. -
Werkt de truuk met 2 schermen voor andere wel nog?
Moet ik gewoon nog eens opnieuw proberen?
robinthart
Amerikafan

Bericht door robinthart »

Stan.Gobien schreef:
11 jan 2022, 22:57
Apologies. We are unable to merge existing reservations with your loyalty number at this time. Be sure to book all future reservations while logged in as a member. You can also add this number at the counter to receive points for this rental. -
Ik heb net pas een gold member aangemaakt, maar ik snap niet zo goed waarom dit zou moeten? Ook zie ik bij Miami AirPort bijvoorbeeld helemaal niks staan over een president circle. Doe ik iets verkeerd? Ook vraagt hertz of ik mijn voorkeur wil aangeven van auto in mij gold member account. Moet ik daar de verzekeringen accepteren of juist afwijzen?

Bedankt voor jullie hulp
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Nogmaals mijn ervaring

Ik krijg in mijn geval dezelfde prijzen te zien als ik mij wel inlog. Dus dan hoef ik de truc met het 2e scherm ook niet te doen. Check dit vooraf even. Scheelt je weer wat gedoe.

@robinthart Miami heeft een president circle. Op je reservering staat als het goed is Gold Canopy OF , als dit je 1e keer is, kan het zijn dat er staat Standard counter. In dat laatste geval kan je gewoon doorlopen naar de garage en fixen ze het bij de exitbooth.
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Stan.Gobien schreef:
11 jan 2022, 22:57
ik had contact met nederlandse chat en die hebben mijn boeking opnieuw gedaan met mijn goldmember, daarna contact met amerikaanse site via email gehad en die hebben mijn standard counter service omgezet in gold canopy
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

dejong89 schreef:
12 jan 2022, 09:08

@robinthart Miami heeft een president circle. Op je reservering staat als het goed is Gold Canopy OF , als dit je 1e keer is, kan het zijn dat er staat Standard counter. In dat laatste geval kan je gewoon doorlopen naar de garage en fixen ze het bij de exitbooth.

Jij hebt het over "Gold Canopy OF" bij mij staat er alleen Gold Canopy is dit nog eenv erschil ?

Ik lees ook dat je naam op een bord staat, als je aankomt, wat betekend dit ? Ik nam aan dat ik met PC status een auto kan uitkiezen uit een bepaalde rij ?
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@ONYX666
Ik heb het over Gold Canopy OF standard counter. Dat laatste komt op je reservering te staan als het je 1e keer is dat je als gold member boekt. In dat geval kan je dus gewoon doorlopen naar de garage en een auto uitzoeken. Bij de Exit booth ( het hokje waar je je rijbewijs en cc afgeeft ) maken ze het verder in orde.

Hertz heeft bij de ultimate choice locaties een groot digitaal scherm staan met daarop de naam van de huurder met daarachter de zone waar je je auto mag uitkiezen ( Gold,Five star of President cirlce(PC). Aan de hand van je status mag je kiezen uit een van deze rijen of, als je PC member bent, uit alle 3 de rijen. Ben je Five star, dan kun je dus kiezen uit de Gold en Five star rijen. Ben je alleen gold dan kun je alleen kiezen uit de rij met Gold. Er kan ook een plek of rij staan waar je auto staat, mocht je een specifiek model hebben gereserveerd .

Onderstaand filmpje geeft je een goed beeld van wat je zou kunnen verwachten.
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer