volgens mij zijn niet alle tarieven gelijk hoor, ik had voor kerst via airfrance.us geboekt deze tarieven waren zowel niet bij klm als airfrance.fr te boeken
Dat vind ik wat anders; AF biedt dezelfde condities mbt voucher refund als KLM. Maar Delta biedt die niet. Dan moet het wel heel veel schelen wil ik bij Delta boeken want in deze corona tijden kan er zoveel veranderen tussen boeken en vertrekken .
Ik hou het al lang in de gaten en bijna alle voor mij goede prijzen zie ik dan ook bij KLM. Soms moet je wel even zoeken op Google Flights en op de link klikken naar KLM, op de KLM site zelf vind ik ze soms niet.
Comfort class tijdens het boeken vastleggen of upgraden na het boeken?
Ik zou na boeken upgraden. Heb ook al goede deals via de Delta app gekregen. En de laatste keer stond ik op de standby lijst voor first class, terwijl ik het laagste tarief Economy had geboekt. Net te weinig stoelen over helaas.
@harryh ; even van jouw wijsheid profiteren...Ik heb volgende week vrijdag een reward vlucht naar SLC en vervolgens met een vol vol toestel naar Las Vegas met Delta...
Moet ik me in de App op standby list voor andere klasse zetten ?
Heb ik met Delta bij boarden of op andere wijze enig voordeel van FB Silver status ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
volgens mij zijn niet alle tarieven gelijk hoor, ik had voor kerst via airfrance.us geboekt deze tarieven waren zowel niet bij klm als airfrance.fr te boeken
Dat vind ik wat anders; AF biedt dezelfde condities mbt voucher refund als KLM. Maar Delta biedt die niet. Dan moet het wel heel veel schelen wil ik bij Delta boeken want in deze corona tijden kan er zoveel veranderen tussen boeken en vertrekken .
Ik hou het al lang in de gaten en bijna alle voor mij goede prijzen zie ik dan ook bij KLM. Soms moet je wel even zoeken op Google Flights en op de link klikken naar KLM, op de KLM site zelf vind ik ze soms niet.
klopt ik zoek bijna uitsluiten google flights en soms nog ita matrix en momondo.
Maar wat ik wilde zeggen is dat als je een prijs bij delta ziet dit niet automatisch wil zeggen dat je voor dezelfde prijs op dat moment bij KLM kunt boeken of deze prijs kunt vinden. Zelfs prijzen bij air france komen soms niet voor bij KLM en die relatie (air france - klm) is volgens mij nog iets inniger
Hi Koen, prima!
Ik zal wel iets missen, waarom heb je dan niet bij KLM geboekt maar bij Delta? Je kunt alle Delta vluchten ook bij KLM boeken en dan kun je zelf annuleren en geld terug krijgen wanneer je wilt; op dit moment voor vluchten t/m 30 juni, laten we hopen dat die regeling verlengd wordt.
Na je eerste post had ik dit wel nagekeken bij KLM maar daar was het 90€ duurder pp en we zijn met 4 dus dan is er al een verschil van 360€ met wat ik hier uitspaar kan ik dan betalen voor mijn overnachting en parking in shiphol.
Het waren inderdaad dezelfde vluchten maar de prijzen waren toch wel verschillend als het nu 90€ verschil hadden we het omgewisseld naar KLM!
Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
@harryh ; even van jouw wijsheid profiteren...Ik heb volgende week vrijdag een reward vlucht naar SLC en vervolgens met een vol vol toestel naar Las Vegas met Delta...
Moet ik me in de App op standby list voor andere klasse zetten ?
Heb ik met Delta bij boarden of op andere wijze enig voordeel van FB Silver status ?
Upgrade: Als je de mogelijkheid krijgt om een upgrade aan te vragen, doen. Ik ben er nog niet uit wanneer je dat kunt kiezen, voor mijn volgende boeking eind maart krijg ik die keuze nl. niet, maar afgelopen november wel.
FB Silver status: Zeker, je mag boarden wanneer Delta Silver Medallion mag boarden en 1e koffer is gratis.
Wat ik daarnaast erg prettig vind bij Delta is dat er geen maximum gewicht voor je handbagage is. Op KLM vluchten is die er wel en er wordt ook wel eens moeilijk over gedaan.
Dank je wel @harryh !
Of Delta mijn Silverstatus ook er/her/ kent laat ik nog weten...
Edit;
7 DAYS FROM DEPARTUREAMS
NOT COMPLIMENTARY UPGRADE ELIGIBLE
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Dat is het eerste wat ik altijd doe, ik woon namelijk op 25 minuten van Brussels airport
maar als je niet met air europa of TAP wilt zijn de prijzen jammer genoeg hoog in Brussel.
Eerlijk ik vind Brussels airport ook altijd chaotisch in de zomervakantie... en pas op ik heb er 7 jaar gewerkt
Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Ik had dacht ik inderdaad al ergens gelezen dat je uit België komt. Maar die fijn geprijsde aanbiedingen zijn dus vooral vanuit Brussel als je bij KLM boekt en o.a. met Delta vliegt. En via Schiphol duurder. Ik heb m’n tickets voor Schiphol daarom nu geannuleerd om via Brussel te vliegen. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op die luchthaven geweest ben. Maar ik ga gelukkig niet in de zomervakantie.
Ik vlieg meestal vanaf AMS, af en toe vanaf BRU en dat is prima te doen @IngridUSA, behalve tijdens piekdagen zoals het begin van de Belgische schoolvakanties. En als er gestaakt wordt . Ik heb vorige week Delta tickets voor die lage prijs bij KLM geboekt vanaf ZWE (Antwerpen Centraal), dat kwam voor ons beter uit.
@HennyCox Ik heb vorige week zondag ook geboekt en twee dagen later € 130 goedkoper. Dus nee, er is geen pijl op te trekken helaas. Maar prijs was wel lager dan in de laatste 9 maanden, dus ook weer geen miskoop.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Wat ik daarnaast erg prettig vind bij Delta is dat er geen maximum gewicht voor je handbagage is. Op KLM vluchten is die er wel en er wordt ook wel eens moeilijk over gedaan.
Inderdaad, ik zie nu ook dat die 12 kg alleen geldt bij KLM en AF. Punt erbij voor Delta. Weer wat geleerd en erg fijn inderdaad.
Is dat vaker op zondag? Ik heb waarschijnlijk geluk gehad afgelopen week, want mijn geboekte vlucht is nu €200 duurder geworden.
Nee, en zelfs: Eigenlijk is het nooit op zondag. De beste dagen voor goeie ticket deals zijn dinsdag en woensdag. Ik volg de prijzen al lang
De prijzen van zondag waren dinsdagochtend weer weg trouwens.
@harryh Ik zag ze op afgelopen maandagmorgen inderdaad en heb meteen mijn tickets bij BA geannuleerd en die geboekt. Bedankt voor de tip voor di/woe, ik ben namelijk voor tickets voor vrienden aan het zoeken.
Ik zie die goedkope prijzen bij KLM nu nog steeds. Ik heb de afgelopen week elke dag eens gekeken en ze zijn volgens mij nooit weg geweest. Dan spreek ik voor Frankfurt. Ik heb Antwerpen en Brussel niet zo gevolgd.
Ik zie die goedkope prijzen bij KLM nu nog steeds. Ik heb de afgelopen week elke dag eens gekeken en ze zijn volgens mij nooit weg geweest. Dan spreek ik voor Frankfurt. Ik heb Antwerpen en Brussel niet zo gevolgd.
Voor welke periode en waarnaartoe ? Ik zoek Las vegas heen 23 Juli of dag eerder en terug 20 Aug of een dag eerder
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.