Gast schreef: ↑26 jan 2022, 21:00
Wij reizen met 2 pers, 3uur overstaptijd, dus wel te doen denk ik....Totaal 5uur langer reizen als alles meezit natuurlijk.....het spreekt mij wel aan dat je maar met 2personen aan bv het raam zit ipv 3stoelen naast elkaar bij klm. Maar ik las zoveel negatieve verhalen bij united voor eten en drinken moet je betalen....
Echt de enige overweging die ik zou maken is het rechtstreeks vliegen ja of nee. En dan is 2x €400,- voor heel veel mensen, heel veel geld. De rest, mijn persoonlijke mening, is allemaal onzin.
Overstappen? Niet leuk. Maar dat zou me niet tegenhouden. Dan is Dulles misschien wel het makkelijkste vliegveld, 1 lange pijpenla. Alleen ff zorgen dat je de goeie kant op loopt.
De 2 naast elkaar opstelling vind ik beter dan 3 naast elkaar. Maar zou het mij dat tegenhouden? Nee...
Meer ruimte tussen de stoelen. Als je 2 meter bent is het best een aanrader. Maar zolang je geen BC vliegt merk je het verschil amper. Maar het zou mij niet tegenhouden...
Eten in het vliegtuig?? Ach, je krijgt wat. Het vult. Zou ik voor die kwaliteit in een restaurant reserveren? Ik dacht het niet...
Drinken in het vliegtuig?? Koop het na de controles op het vliegveld dan hoef je het niet in het vliegtuig te kopen. Voordat je het weet proberen ze je Pepsi te voeren...
Is United mijn favoriete airline?? Nee, maar dat is KLM ook niet. Weer dezelfde vraag. Zou het mij tegenhouden. Zeker niet.
Alle bovenstaande onzin bij elkaar opgeteld. Voor €800 zou ik andere dingen doen. Met een beetje puzzelen heb je er een huurauto voor. Of je hebt 2 "gratis" tickets. Kan je nog een keer die kant op!