@dejong89 Ik heb voor komende zomer ook een reservering gemaakt bij Avis, in ons geval toen .be goeie tarieven had. Naar aanleiding van jouw post ook even gekeken.
Bovenin de bevestiging staat hetzelfde als bij jou. Maar onderin staat nij ons:
Een geldige betaalkaart (waarvan eventuele extra kosten kunnen worden afgeboekt). Lees onder het kopje BETAALKAARTEN in de sectie ALGEMENE INFORMATIE welke betaalkaarten wij accepteren. Ook al aanvaarden we prepaid-kaarten voor betalingen online, een extra non-prepaid-kaart moet worden voorgelegd bij het ophalen.
2 kredietkaarten (waarvan één American Express of Diners) voor de categorieën G en L. Voor categorieën G en L wordt een tweede pre-autorisatie aangevraagd van € 2500.
Had ik eerder helemaal niet gezien
Heb geen Amex (alhoewel ik daar denk ik nog vrij makkelijk aan zou kunnen komen), maar betekent dit dan dat er een pre autorisatie op m'n Visa wordt gemaakt van de huurprijs en dan ook nog 2500 op een andere (nog te regelen ) Amex kaart?
Jeetje, is even een onaangename verrassing en inderdaad onduidelijk omdat bovenin wat anders staat... Ben blij dat ik je post heb gelezen!