Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Status match hotelketens.
Re: Status match hotelketens.
wat is de link van de pagina waar je je membercard ziet ?
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
@Droopy4u Gelukt
Thanks

Thanks

@HennyCox Graag gedaan 
Welke status heb je gekozen?

Welke status heb je gekozen?
Laatst gewijzigd door Droopy4u op 02 feb 2022, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- HennyCox
- Amerikakenner
@Droopy4u Ik heb Diamond genomen
Ook mooi dat zelfs de achtergrond veranderd.

Ook mooi dat zelfs de achtergrond veranderd.
@HennyCox Ja, het is ons ook wel heel makkelijk gemaakt zo. Maar niemand die hier gaat klagen (hoop ik).
- bedeve
- Amerika-expert

@Droopy4u
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- HennyCox
- Amerikakenner
@Droopy4u
Klagen gaan er sowieso wel een paar denk ik...
Ps....ben nu in 3 minuten ineens van geen lid van Hyatt , Explorist
.....daar werkt het dus ook 
Klagen gaan er sowieso wel een paar denk ik...

Ps....ben nu in 3 minuten ineens van geen lid van Hyatt , Explorist

@HennyCox Heb je dat via e-mail aangevraagd? Dan probeer ik dat ook even.
- HennyCox
- Amerikakenner
@Droopy4u Nee, niet via email.
Lid gemaakt en dan ook bij lidmaatschapskaart hetzelfde trucje van jouw toepassen... "member" veranderen in "explorist"
Lid gemaakt en dan ook bij lidmaatschapskaart hetzelfde trucje van jouw toepassen... "member" veranderen in "explorist"

Tja of dat daar ook zo goed werkt als bij Hilton moeten we natuurlijk afwachten. Ik hoop dat je doorhebt dat het enkel op jouw computer er anders uitziet en dat we niet echt bij Hilton de status aan het wijzigen zijn. 

- HennyCox
- Amerikakenner
Ja, dat snap ik. Om een screenshot ervan te maken perfect in ieder geval, scheelt een hoop photoshoppen.

@Droopy4u Ben 'gewoon' al gold member, maar heb voor de zekerheid ook ff screenshot van Diamond gemaakt. Komt ooit wel weer eens van pas. Thx voor het delen!!
Top tip! als je member (of explorist) verandert in Globalist (of nog beter: lifetime), en ook nog wat punten toevoegt heb je een mooi screenshot van je card

- HennyCox
- Amerikakenner
@Terpies Punten toevoegen...nog niet aan gedacht

Staat imho iets geloofwaardiger als je Globalist bent....overigens zijn logo en kaart achtergrond ook anders voor Globalist, dus wel ff goed de tijd nemen om alle relevante code te wijzigen
ik heb nu x dagen, y punten en een aangepaste valid through date op de kaart en screenshots staan 
Straks maar eens Marriott proberen te matchen met mijn Globalist card

Straks maar eens Marriott proberen te matchen met mijn Globalist card

Bij Hyatt, werkt het inderdaad ook zo, maar daar moet je dan ook wel opletten dat je en de tekst en het icoontje voor de tekst aanpast (globalist.svg) anders klopt het nog niet. Ik weet ook niet of de achtergrondkleur van de pas veranderd in die situaties.
Overigens, als we toch in de tipmode zitten en voor diegene die het nog niet wisten: In de Chrome development tools (F12)) heb je in dat rechterpaneel (en daar dan linksbovenaan) een icoontje zitten (vierkantje met een muispointer erin). Als je daar op klikt en aanwijst welk deel van de pagina je wilt veranderen dan markeert hij de code al daarvoor.
Dit werkt overigens ook zo bij je Banksaldo (Billionaire for a day), Staatsloterij (pricewinner for a day) etc. Leuk tijdens 1 april
Waar gebruiken jullie die status screenshots voor? Ik moet namelijk nog de juiste hotelketens gaan matchen, maar vindt het best onoverzichtelijk op de statusmatcher site.
Update @Terpies was me net voor. Er zijn op dat plekje meer zaken die van member naar Globalist moeten, maar nog steeds in een paar kliks gebeurd.
Overigens, als we toch in de tipmode zitten en voor diegene die het nog niet wisten: In de Chrome development tools (F12)) heb je in dat rechterpaneel (en daar dan linksbovenaan) een icoontje zitten (vierkantje met een muispointer erin). Als je daar op klikt en aanwijst welk deel van de pagina je wilt veranderen dan markeert hij de code al daarvoor.
Dit werkt overigens ook zo bij je Banksaldo (Billionaire for a day), Staatsloterij (pricewinner for a day) etc. Leuk tijdens 1 april

Waar gebruiken jullie die status screenshots voor? Ik moet namelijk nog de juiste hotelketens gaan matchen, maar vindt het best onoverzichtelijk op de statusmatcher site.
Update @Terpies was me net voor. Er zijn op dat plekje meer zaken die van member naar Globalist moeten, maar nog steeds in een paar kliks gebeurd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Heb er ook effe wat mee gespeeld. Het is voor vanalles wel toepasbaar als je wat creatief bent. Oa ook voor vliegtuigmaatschapijen. Ik heb mezelf effe Diamond medallion gemaakt zo

Nog effe een match doorgeven voor wie er iets zou aan hebben.
Je kan je ‘fake’ Hilton diamond matchen met De hoogste status bij MSC cruiselines.

Nog effe een match doorgeven voor wie er iets zou aan hebben.
Je kan je ‘fake’ Hilton diamond matchen met De hoogste status bij MSC cruiselines.
Laatst gewijzigd door georgesken op 02 feb 2022, 18:27, 8 keer totaal gewijzigd.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2170 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini