Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
robinthart
Amerikafan

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

arnovdb schreef:
04 feb 2022, 08:16
robinthart schreef:
24 jan 2022, 23:01

Ik heb het gedaan nadat ik president circle status heb gekregen. Blijf het irritant vinden dat het nergens staat in mijn reservering. Maar ik moet er vanuit gaan dat het goed gaat.
@robinthart Heb hetzelfde issue als jij hebt. Geboekt via de 2 schermen methode en de 510K code en uiteindelijk ingelogged als "Five star" de boeking afgerond (mijn CC gegevens werden dan ook automatisch opgehaald). De boeking is alleen niet te zien als je inlogged met je Hertz account maar alleen op te vragen door vanuit de bevestigingsmail naar je reservering te gaan.
Begrijp ik goed dat jij je reservering ook niet ziet als je inlogged met je Hertz account?
Ik zie hem wel, maar niet dat de reservering gemaakt is met mijn stratus en dat ik mag kiezen uit de president circle
Gast

Bericht door Gast »

robinthart schreef:
04 feb 2022, 10:33
ONYX666 schreef:
04 feb 2022, 08:23
ik had hetzelfde, heb via contact hetz.nl mijn boeking aan mijn account laten koppelen.
daarna via contact met helpdesk us mijn reservering laten veranderen van counter naar gold canopy
Hoe heb je dat precies gedaan om die counter aan te passen naar gold canopy?
Door ze te bellen en zeggen dat je PC status hebt en of ze die status aan je reservering willen koppelen :)
Er staat nooit in je reservering expliciet dat je mag kiezen uit PC, er moet staan dat je Gold Canopy service hebt.

Je status bepaalt dan uit welke aisles je mag kiezen: in jouw geval met PC status heb je keus uit Gold/FiveStar en PC aisles.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

ik heb via contact formulier onderstaand melding gedaan

hello i have presidents circle status but my reservation shows service type standard counter. I thought when i reserve class C i can pick a car from all aisles ? If i need to get it validated can i do that overhere in the netherlands at a counter ?

antwoord was :
Your reservation xxxxxxxxxxx is now confirmed with the President Circle service .
robinthart
Amerikafan

Bericht door robinthart »

Bedankt. Ik ga het proberen.
Marco en Cindy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marco en Cindy »

Hier ook een melding via het contact formulier naar Hertz. En binnen enkele dagen bericht:

Uw reservering werd nu omgeboekt met uw President Circle lidmaatschap
Na landen kunt u zich onmiddellijk naar onze Gold Service area begeven

En nu in de nieuwe reservering: Service Type: Gold Canopy :thumbup:
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik zit net ff in mijn profiel te kijken, maar kan nergens zien hoelang PC status geldig is.
Zal toch niet onbeperkt zijn?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ik ben aan het kijken voor 24 Okt -12 Nov(MCO) met code 510000. Allerlei varianties geprobeerd, ingelogd, niet ingelogd, met PC, zonder PC, .fr en .nl.
Met gebruik van PC krijg ik weinig auto's of een foutmelding. Land op Chrismas Island zetten, zie ik ook geen toegevoegde waarde meer van.
Kom uit op $855 voor minimaal group C(zonder PC). Als ik wil reserveren gaat het bij de betaling verkeerd. Krijg een melding dat het autoriseren van de CC niet lukt.
Een vriend had zojuist hetzelfde.
Iemand onlangs nog wel kunnen boeken of een betere deal gevonden?
Laatst gewijzigd door asv60 op 07 feb 2022, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Via Hertz.com krijg ik met de 510000 code voldoende auto's te zien. Ik heb de landinstellingen gewoon op nl staan.
Een VW Jetta is dan 900 usd. Als ik probeer te reserveren dan is dit geen enkel probleem.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door Gast »

asv60 schreef:
07 feb 2022, 20:03
Ik ben aan het kijken voor 24 Okt -12 Nov(MCO) met code 510000. Allerlei varianties geprobeerd, ingelogd, niet ingelogd, met PC, zonder PC, .fr en .nl.
Met gebruik van PC krijg ik weinig auto's of een foutmelding. Land op Chrismas Island zetten, zie ik ook geen toegevoegde waarde meer van.
Kom uit op $855 voor minimaal group C(zonder PC). Als ik wil reserveren gaat het bij de betaling verkeerd. Krijg een melding dat het autoriseren van de CC niet lukt.
Een vriend had zojuist hetzelfde.
Iemand onlangs nog wel kunnen boeken of een betere deal gevonden?
Vooraf betalen? Als je Gold canopy boekt hoef je geen cc te autoriseren, dus het lijkt toch fout te gaan met jouw reservering cq. login.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Bij mij zegt hij nochtans iets in de aard van "if you use another CC than the one in your profile gold canopy cannot be guaranteed ..." en vervolgens moet ik de CCV van de creditcard van mijn profiel invullen en dan autoriseren met de kaartlezer van de bank voor een bedrag van 0. En het gaat wel degelijk over een betaal later tarief.
Gast

Bericht door Gast »

Dan zal je eerst je cc data moeten veranderen/toevoegen aan je profiel (als je dat nog niet hebt gedaan).
Kan het daar aan liggen?
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Het is een "pay later" tarief en de credit card stond al in het profiel.
Nou ik er over nadenk is het idd raar dat de CC geautoriseerd moet worden.
Marco en Cindy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marco en Cindy »

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik was al lid van de PC, Creditcard gegevens zijn niet gewijzigd sinds mijn laatste huur bij Hertz, pay later tarief gekozen. En ook ik moest mijn CCV opgeven en had daarna een tijdelijke autorisatie voor 0 euro op mijn creditcard.

Later bleek ook bij mij dat mijn PC status (gold Canopy) niet gekoppeld was aan mijn reservering en die heb ik alsnog via de klantenservice laten toevoegen. Kan het te maken hebben met welke site je bezoekt? Ik heb via Hertz.Be geboekt.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Misschien is dit dan nieuw en een extra check voor Hertz.

Als ik ingelogd ben krijg ik veel minder auto's te zien dan als gast, geen groep C, wel groep D.
Gast

Bericht door Gast »

Als je PC 192021 gebruikt wil het nog wel eens voorkomen dat je geen groep C ziet.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ja klopt idd met pc 192021, dat wist ik. Maar net had ik dus die PC code niet gebruikt en kreeg ik ook maar een paar auto's te zien.
Bij deze boeking maakt de PC code helemaal geen verschil in prijs ook.
Waar ligt dat nou aan dat die PC code de ene keer wel korting geeft en andere keer niet, ophaallocatie of tijdvak?
Zo toch maar weer eens proberen te boeken voor $855 (24 Okt-12 Nov MCO)
Veel beter wordt het misschien niet en kan altijd nog annuleren.
Gast

Bericht door Gast »

Groep D is dan zelfs nog 5 USD goedkoper, is toch weer een Blizzard bij DQ :) :thumbup:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

georgesken schreef:
27 jan 2022, 11:33
Voor wyndham ga je zeker iets krijgen bij. National:

https://status.emeraldclub.com/

En van daaruit kan je de rest matchen

(Of eventueel eerst naar best western diamond select matchen en dat gebruiken)
Bovenstaand bericht komt uit het topic van status matchen hotels maar vond het voor het antwoord beter hier passen.

Via genoemde link eerst gematcht van Wyndham (Platinum) naar National Executive Elite en vervolgens via https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match van National Executive Elite naar Hertz Presidents Circle.

Nu maar eens zien of er voordeel mee te behalen valt. :wink:

Overigens heeft dit hele proces mij 11 dagen (!) gekost! :shock:

National reageerde direct na het aanvragen dat ze ermee aan de slag gingen maar het duurde vervolgens nog enkele dagen voordat het bevestigd werd. Toen het eindelijk bevestigd werd kon het nog wel 7 werkdagen duren (in de praktijk bleek dat ook echt zo te zijn) voordat de status online aangepast zou worden. Pas gisteren de officiële bevestiging terwijl ik het 27 januari al in gang had gezet.

Vanochtend gematcht bij Hertz. Letterlijk binnen 20 min. na het aanvragen was e.e.a. al helemaal rond... Zo snel kan het dus ook. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote Buttes
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Coyote Buttes »

Geduld hebben dus.

Ik heb Hilton Honors naar BW gematched en ik zit nu ook al meer dan 7 dagen op antwoord te wachten.
Gast

Bericht door Gast »

Coyote schreef:
08 feb 2022, 16:22
Nu maar eens zien of er voordeel mee te behalen valt.
De vraag stellen is hem beantwoorden: het is hier al vaker vermeld: Hertz PC geeft je keus uit 3 aisles, dus voordeel. National EC EE geeft je weinig directe voordelen.
Niet iedereen heeft Wyndham Platinum (ik ben zelf Diamond :)), dus dan wordt het voor velen wachten op een link die weer EC EE bij National geeft (de huidige link geeft alleen EC Executive status, geen Elite). op jouw manier status matchen is dan lastiger, zo niet niet te doen.

Nu kun je verder matchen naar Sixt, Avis, Enterprise en Europcar (zeker ook handig in landen buiten de US!) :thumbup: :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer