@bedeve Ja Matrix, lang geleden. Mijn profiel heb je in ieder geval goed gegokt . Van origine software ontwikkelaar, ondertussen niet meer maar moet ze nog steeds aansturen dus hou mijn kennis enigzins op peil. Fijn dat jij de me helpt met automotive .
@Droopy4u Ik heb vorige week De Machine in twee dagen vanuit een bedrijfskundige ooghoek gelezen.
Heb jij het boek gelezen ?
Vanuit een IT ooghoek ?
Wat zie je dan?
boekje.jpg (167.88 KiB) 1903 keer bekeken
Laatst gewijzigd door bedeve op 06 feb 2022, 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@bedeve Ja Matrix, lang geleden. Mijn profiel heb je in ieder geval goed gegokt Fijn dat jij de me helpt met automotive .
Doe ik met plezier.
Ik werk 2-3 dagen per week voor autolease en verhuur bedrijven , en verder of ondertussen ben ik onderweg...
In een normaal niet epidimie gestuurd leven zwerf ik tussen Groningen , Spanje en de USA
Laatst gewijzigd door bedeve op 06 feb 2022, 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
@bedeve Helaas heb ik het boek niet gelezen, maar ik zet hem op mijn lijst. Ik lees net de back cover en ben wel geïntrigeerd door de passage over IT versus de mensen die het realiseren. Dat is een fragiele balans ben ik ondertussen achter. Wellicht kom ik er later bij je op terug om over door te filosoferen.
Laatst gewijzigd door Droopy4u op 06 feb 2022, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe ik met plezier.
Ik werk 2-3 dagen per week voor autolease en verhuur bedrijven
Toch jammer dat je mij hebt geprofileerd na 1 post op het status match topic , die ook nog eens op (of over) het randje van toelaatbaar was. Die IT cowboys ook altijd.
Met betrekking tot het pendelen tussen NL / Spanje en USA, doe je goed! Ik hoop dat ik dat ook kan bereiken in de toekomst (voorlopig nog even thuiswonende kinderen hier).
Laatst gewijzigd door Droopy4u op 06 feb 2022, 00:44, 2 keer totaal gewijzigd.
@Droopy4u schreef ben wel geïntrigeerd door de passage over IT versus de mensen die het realiseren. Dat is een fragiele balans ben ik ondertussen achter
@Droopy4u You got it !
Precies daarom gaat het .
Wat is dan bepalend...
Ik ben twee dagen Las Vegas uitgereden naar de Red Rock Overlook om in de buitenlucht dit boek te lezen.
Laatst gewijzigd door bedeve op 06 feb 2022, 00:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Toch jammer dat je mij hebt geprofileerd na 1 post op het status match topic
Als iemand iets schrijft ken je diens denkstructuur.
Leaf no trace...
Stuur mij een PB !
Welkom op het forum @maxboone. Die link is recent in een ander topic nog gedeeld dus je hebt geluk...
Ha wat top, bedankt! Ik zou zweren dat die link eerder in Januari niet werkte, maar nu lijkt ie wel te werken.
Wat betreft Hertz, zou idd aantrekkelijker zijn maar kom (ook door extra young driver fees) erg duur uit bij hen. Ga nog een keertje goed kijken en vergelijken inderdaad!
@maxboone Ik zou zweren dat die link eerder in Januari niet werkte, maar nu lijkt ie wel te werken.
Leuk he die tijdsgebonden acties
Couynt your blessings
Stuur mij een PB !
De American Express platinum kaarten dekken zoals gezegd alle benodigde verzekeringen af. Ik heb er zelf ook een.
Echter: in de kleine lettertjes staat wel dat alle AMEX verzekeringen niet geldig zijn bij een oranje reisadvies. Kwam ik gisteren achter… Let daar dus op!
Hoop niet dat er een vervelende aanleiding voor je was om in de verzekeringsvoorwaarden te duiken
Stuur mij een PB !
Echter: in de kleine lettertjes staat wel dat alle AMEX verzekeringen niet geldig zijn bij een oranje reisadvies. Kwam ik gisteren achter… Let daar dus op!
Bedankt voor de tip @ribruijn, ik lees in de voorwaarden dat het niet geldig is bij een "negatief reisadvies van de overheid" . Nu weet ik niet goed welke kleur dit dan betekent (rood / oranje / geel). Mijn eerste gedachte zou zijn dat dit wellicht rood is. Ben je er zeker van dat oranje ook een probleem is (wellicht al nagevraagd)?
Ik heb een vraag, ik boek eigenlijk altijd via SunnyCars huurauto’s in Amerika en kom tegenwoordig vaak bij National uit. Ik zie nu echter ook voordelen aan rechtstreeks bij National huren en heb een Emerald Club account aangemaakt. Ik maak me echter nog wat zorgen over de SLP verzekering bij National. Hier staat bij dat ze tot 300.000 dollar vergoeden als je een andere auto aanrijdt en persoonlijke schade berokkend als de andere partij bijvoorbeeld letsel oploopt en jou sued. Maar bij SunnyCars heb je altijd een verhoogde verzekering tot 7,5 miljoen dollar hiervoor. Is 300.000 dollar niet een veel te laag bedrag waarvoor je dan rechtstreeks bij National verzekerd bent, want als je gesued wordt kan dit natuurlijk in de miljoenen gaan lopen?
Bedankt @harryh . Ik zie op de meeste sites (bijvoorbeeld FBTO) staan dat bij oranje reisadvies er afwijkingen zijn met betrekking tot extra medische kosten etc. Helaas zie ik bij Amex daar niets over (lijkt inderdaad complete uitsluiting bij negatief reisadvies). In het scenario van dit topic gaat het over de autoverzekering. Wel een beetje vreemd dat die er ook door getroffen wordt. Dat betekent voor mij dat als in april het advies nog oranje is, dat ik niet bij National maar bij Hertz moet gaan huren (daar zaten de verzekeringen er wel bij).
hallo, een vraagje, het is de eerste keer dat ik bij national wil boeken, zijn er hier de nodige verzekeringen erbij? Ik heb de code TQ3 Netherlands gebruikt, die ik terug vond op het forum.
Hoop niet dat er een vervelende aanleiding voor je was om in de verzekeringsvoorwaarden te duiken
Neeeee! Gelukkig niet. Ik was even aan het pluizen in de reisverzekering, maar geldt ook voor de auto:
Uitsluiting:
16. Reizen in, of geboekt naar landen waarvoor een overheidsinstelling een negatief reisadvies heeft uitgebracht of die officieel door de Verenigde Naties onder embargo zijn geplaatst.
Tja het statement dat oranje reisadvies gelijk staat aan een negatief reisadvies zie ik niet "hard" bevestigd op de site van rijksoverheid. Er zit altijd context bij.
Harryh geeft een paar posts hierboven wel duidelijk aan dat oranje als negatief reisadvies wordt gezien. Op onderstaande link lees ik exact het tegenovergestelde (dat oranje juist geen negatief reisadvies betreft) https://klantenservice.vakantiediscount ... vakanties-
Nu zijn beide statements natuurlijk niet echt iets waar je op kan terugvallen in geval van schade.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.