Groter dan een suburban worden ze bijna niet (dan kom je op een bus!)....zou je niet liever opteren voor een mini van? De eerste keer wordt het dan waarschijnlijk twee keer rijden, omdat alle bagage mee moet.inqubus schreef: ↑04 feb 2022, 09:01er gaat mogelijks nog 1 iemand extra met ons mee naar orlando waardoor we met 5 volwassenen en 2 kinderen zijn (5+10).
Zou een type suburban dan voldoende zijn? normaal voor gewoon rond de rijden tussen ons huis en de parken zie ik geen graten in maar wel voor de bagage. Ik meen me te herinneren dat het toen met 4 volwassenen en 1 kind al redelijk krap was in de koffer![]()
Realistisch en Persoonlijk ....met 5 volwassenen zou ik twee (Standard) SUV's huren (middels een EC/Gold Canopy boeking), dan kun je ook onafhankelijk van elkaar op pad, ben je net zo veel geld (of minder) kwijt als aan je Suburban klasse, en als je in die Standard SUV klasse een 7-zitter weet te bemachtigen kun je ook met z'n allen in 1 auto op pad indien gewenst (en bovendien rijden die een stuk beter en verbruiken minder).