Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gewonnen prijs Las Vegas.
Gewonnen prijs Las Vegas.
Stel ik win een auto of een grote geldprijs in Las Vegas, en dan ?
feest ?
Als de auto groot genoeg is dan lijkt me dat een goed idee.jerbia schreef:Auto verkopen en van het geld een groot feest geven voor alle forumleden, simpel toch?![]()
Over hoeveel leden praten we eigenlijk ?
Als het een Daewoo Matiz wordt dan zijn we zo klaar denk ik !
Re: feest ?
jerbia schreef:2869henny,41 schreef: Over hoeveel leden praten we eigenlijk ?
Ik ga wel voor the wheel of fortune

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Maar niet allemaal aktiefjerbia schreef: 2869
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ja gezellig een feestje 

Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja en als we dan nog een voorkeur voor de lokatie door mogen geven??? Een feestje in de USA?jerbia schreef:Auto verkopen en van het geld een groot feest geven voor alle forumleden, simpel toch?![]()

http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Re: Gewonnen prijs Las Vegas.
keep on dreaminghenny,41 schreef:Stel ik win een auto of een grote geldprijs in Las Vegas, en dan ?

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Op de meeting waren er ongeveer 75....stel dat er een aantal actieve leden gewoon geen tijd hadden om te komen, dan maken we er 100 vanRob schreef:Maar niet allemaal aktiefjerbia schreef: 2869

100 is altijd beter te betalen dan 2869, dus dan mag de prijs iets kleiner zijn.
Een feestje in USA lijkt me wel wat.
Ik zal in ieder geval voor je duimen!!!!!!!!!!! Succes !!! :dance:
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
henny,41 schreef:Stel ik win een auto of een grote geldprijs in Las Vegas, en dan ?
Verkopen,geld op rekening in Amerika,fiscus niks laten weten.....

Pete.Z schreef:henny,41 schreef:Stel ik win een auto of een grote geldprijs in Las Vegas, en dan ?
Verkopen,geld op rekening in Amerika,fiscus niks laten weten.....
Tips worden steeds beter !!
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Volgens mij heb je al gewonnen!!!!.henny,41 schreef:Stel ik win een auto of een grote geldprijs in Las Vegas, en dan ?

Fan of the U.S.A.
En????? Wat heb je allemaal gewonnen???henny,41 schreef:Stel ik win een auto of een grote geldprijs in Las Vegas, en dan ?

Paula
groeten Paula
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Of wonen te ver weg of heeft geen zin in meetings. Ik denk dat er maar een minderheid van de leden daar waren, enkel de heel actieve.phillybilly schreef:Op de meeting waren er ongeveer 75....stel dat er een aantal actieve leden gewoon geen tijd hadden om te komen, dan maken we er 100 vanRob schreef: Maar niet allemaal aktief
100 is altijd beter te betalen dan 2869, dus dan mag de prijs iets kleiner zijn.
Een feestje in USA lijkt me wel wat.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou ja.... HEEL actieve???...... mwoa.Chi Sin X schreef: Of wonen te ver weg of heeft geen zin in meetings. Ik denk dat er maar een minderheid van de leden daar waren, enkel de heel actieve.

Precies, ik was er ook (tweede meeting maar liefst) en iedereen weet dat ik alleen maar onzin post...rene.jager schreef:Nou ja.... HEEL actieve???...... mwoa.Chi Sin X schreef: Of wonen te ver weg of heeft geen zin in meetings. Ik denk dat er maar een minderheid van de leden daar waren, enkel de heel actieve.

Hahaha, dit is nog mijn 1500ste post ook

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
:doublethumb: gefeliciteerdMack schreef:
Hahaha, dit is nog mijn 1500ste post ook![]()
![]()

Maar nu weet ik nog niet hoe het met Henny in L.V. is afgelopen

groeten Paula
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5884 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties