Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstaptijd op Salt Lake City International Airport (SLC).
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Overstaptijd op Salt Lake City International Airport (SLC).
Voor de terugreis maakt van domestic naar international geen verschil, alle controles vinden op het eerste vliegveld plaats. Dus is voor de MCT vooral belangrijk of je 2e vlucht van dezelfde terminal vertrekt, anders gaat daar tijd in zitten. Delta-Delta zou dan korter kunnen zijn dan Delta-KLM. Ik ken de situatie daar niet.
MCT kun je bv op flyertalk vinden en er is een website meen ik, maar ben de url daarvan kwijt.
MCT kun je bv op flyertalk vinden en er is een website meen ik, maar ben de url daarvan kwijt.
Heb zelf een abbo op expertflyer, daar kan je oa de MCT checken.
DL-DL of DL-KL maakt niks uit, de MCT blijft 30 minuen.
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE .40 1.00 1.00 1.00
OFFLINE .40 1.00 1.00 1.00
** OR * ARE ALL
DL-KL DI .30
**-** DI GLSUP CDS AA - 2D
**-** DI GLSUP CDS AA - 2Z
**-** DI GLSUP CDS 2D - AA
**-** DI GLSUP CDS 2Z - AA
enzovoort...
DL-DL of DL-KL maakt niks uit, de MCT blijft 30 minuen.
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE .40 1.00 1.00 1.00
OFFLINE .40 1.00 1.00 1.00
** OR * ARE ALL
DL-KL DI .30
**-** DI GLSUP CDS AA - 2D
**-** DI GLSUP CDS AA - 2Z
**-** DI GLSUP CDS 2D - AA
**-** DI GLSUP CDS 2Z - AA
enzovoort...
Ah dankjewel, dan moet het dus goedkomen met 49 minuten. Ik vond zoveel verschillende waarden, maar D-I 60 het meest, maar aan jouw tabel te zien lijkt alles wel te kloppen, en blij dat DL-KL er met 30 ook expliciet bij staat.
Zit nog een beetje te twijfelen om na aanleiding van de opmerkingen in het algemene Vliegen naar Amerika topic dat KLM vrij flexibel is nu, om te kijken of het werkt om te bellen en mijn zorg over de korte overstaptijd te uiten en te kijken of we zo op de rechtstreekse vlucht kunnen.
Maar ja, het is een award ticket en toen ik boekte was de rechtstreekse vlucht aan awards 3 keer zo duur, dus gok dat dat niet zo maar gaat. En lees te veel dat ze de laatste tijd telefonisch zo moeilijk te bereiken zijn, en om nou uren in de wacht te staan is ook geen goed vooruitzicht. Wie weet heb ik er morgen nog zin in.
Zit nog een beetje te twijfelen om na aanleiding van de opmerkingen in het algemene Vliegen naar Amerika topic dat KLM vrij flexibel is nu, om te kijken of het werkt om te bellen en mijn zorg over de korte overstaptijd te uiten en te kijken of we zo op de rechtstreekse vlucht kunnen.
Maar ja, het is een award ticket en toen ik boekte was de rechtstreekse vlucht aan awards 3 keer zo duur, dus gok dat dat niet zo maar gaat. En lees te veel dat ze de laatste tijd telefonisch zo moeilijk te bereiken zijn, en om nou uren in de wacht te staan is ook geen goed vooruitzicht. Wie weet heb ik er morgen nog zin in.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2307 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 3 Reacties