Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Niet nodig, je hebt Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico en Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering (dat is LIS
)

Ik heb nu bij 3x chat 1x email nee als antwoord gekregen op mijn vraag de reservering naar gold capony om te zetten! Zojuist maar een bericht via messenger gestuurd naar Hertz Nederland. Hopelijk lukt het nu wel.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En wat als je het zo doet
Scherm 1: Ga naar Hertz.nl Zoek je reservering op en klik op wijzigen. Klik alles door totdat je bij de keuze voor een auto komt
Scherm2: Log je in op Hertz.nl Ga nu terug naar scherm 1 en klik de auto aan die je oorspronkelijk had gereserveerd. Als het goed is worden je gegevens dan in het volgende scherm aan je '' gewijzigde'' reservering gehangen
Zo is het bij mij ooit gelukt
Scherm 1: Ga naar Hertz.nl Zoek je reservering op en klik op wijzigen. Klik alles door totdat je bij de keuze voor een auto komt
Scherm2: Log je in op Hertz.nl Ga nu terug naar scherm 1 en klik de auto aan die je oorspronkelijk had gereserveerd. Als het goed is worden je gegevens dan in het volgende scherm aan je '' gewijzigde'' reservering gehangen
Zo is het bij mij ooit gelukt
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Eehh...ik kan mijn reservering niet eens wijzigen of annuleren. Als ik ingelogd ben en ik zoek via het reserveringsnummer reservering op dan krijg ik de volgende melding. Die krijg ik ook als ik op 'View trip summary' klik:
Ik had enige tijd geleden al een reservering gemaakt ivm met de redelijk gunstige prijs. Vliegticket nog niet geboekt want de reis kan net zo goed elders in Amerika beginnen.
De reservering is gemaakt voordat ik de statusmatch had gedaan. Zou het daardoor kunnen komen?
Roland
Het is niet mogelijk om uw verzoek te verwerken. Probeer het alstublieft opnieuw. [DE99]
Ik had enige tijd geleden al een reservering gemaakt ivm met de redelijk gunstige prijs. Vliegticket nog niet geboekt want de reis kan net zo goed elders in Amerika beginnen.
De reservering is gemaakt voordat ik de statusmatch had gedaan. Zou het daardoor kunnen komen?

Roland
En als je uitgelogd, naar wijzig reservering gaat en dan met reserveringsnummer en achternaam hem op zoekt?
Krijg je hem dan wel te zien?
Eventueel via de landen site waar je hebt geboekt.
Mismatch heb ik in het verleden wel gehad met boekingen van verschillende landen sites en profiel, maar dan kon ik de reservering uitgelogd op de site wel bekijken.
En ook als ik hier lokaal in NL bij Hertz een reservering heb laten maken, kon ik hem ook in mijn profiel niet terugvinden, maar uiteraard na de huur kreeg ik wel mijn points.
Die hoge prijzen waar we allemaal tegenaan lopen in de VS is nu trouwens niet alleen daar.
De afgelopen 3 jaar in NL heb ik best veel bij Hertz gehuurd, minimaal wel 1 keer per maand. Maar dat is ondertussen ook niet meer betaalbaar.
In 2020 ging de prijs keer 2, en ondertussen weer, dus in NL betaal ik nu 4 keer zoveel als voor Corona. Nou ja, die 4 keer zo veel betaal ik dus niet… dit jaar in NL nog niet bij Hertz gehuurd.
Krijg je hem dan wel te zien?
Eventueel via de landen site waar je hebt geboekt.
Mismatch heb ik in het verleden wel gehad met boekingen van verschillende landen sites en profiel, maar dan kon ik de reservering uitgelogd op de site wel bekijken.
En ook als ik hier lokaal in NL bij Hertz een reservering heb laten maken, kon ik hem ook in mijn profiel niet terugvinden, maar uiteraard na de huur kreeg ik wel mijn points.
Die hoge prijzen waar we allemaal tegenaan lopen in de VS is nu trouwens niet alleen daar.
De afgelopen 3 jaar in NL heb ik best veel bij Hertz gehuurd, minimaal wel 1 keer per maand. Maar dat is ondertussen ook niet meer betaalbaar.
In 2020 ging de prijs keer 2, en ondertussen weer, dus in NL betaal ik nu 4 keer zoveel als voor Corona. Nou ja, die 4 keer zo veel betaal ik dus niet… dit jaar in NL nog niet bij Hertz gehuurd.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Voor de laagste prijs gold canopy: gebruik cdp 510000 en pc 192021 en pak de groep f (groep c wordt weergegeven als niet beschikbaar).
Altijd even de prijs vergelijken met cdp 510000 groep c, maar meestal is die niet goedkoper.
Voor een specifiek type kun je het beste ook cdp 510000 en pc 192021 gebruiken.
Altijd even de prijs vergelijken met cdp 510000 groep c, maar meestal is die niet goedkoper.
Voor een specifiek type kun je het beste ook cdp 510000 en pc 192021 gebruiken.
Misschien even de handige zoekfunctie op het forum gebruiken, dan zul je zien dat deze vraag al vaker gesteld en beantwoord is. En als je logisch zou nadenken kun je het antwoord zelf ook al raden.

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat er een storing is geweest gisteren. Op de app lukte het eerst ook niet maar op een gegeven moment kon ik mijn reservering aanpassen. Ook nu op de PC kan ik de reservering zo aanpassen als ik zou willen.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ja jongens komt ie weer hoor zo een vraag
........ Als je een account aanmaakt bij Hertz is dan het dan wel of niet de bedoeling dat je de CDP code invult? Nee toch, daar is dan de truc met de 2 vensters voor? Of lees ik dit al dagen verkeerd? Nogmaals sorry!

2022 Florida - New Orleans
- dejong89
- Amerika-expert
Wel invullen. CDP 510000 geeft nu de mooiste prijzen.
Check van te voren even welke prijs je krijgt als je niet en wel inlogt maar mijn ervaring is momenteel dat dit geen verschil maakt
Check van te voren even welke prijs je krijgt als je niet en wel inlogt maar mijn ervaring is momenteel dat dit geen verschil maakt
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
@dejong89 Bedankt, ik was in de war omdat er inderdaad geen verschil was. En toch beetje schrik om bij invullen van gegevens die code in te vullen na bangmakerij van sommige leden hahahahha.
2022 Florida - New Orleans
- dejong89
- Amerika-expert
Dus als het goed is heb jij nu een mooie prijs en hangt de boeking aan je account 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@Sevianna ik heb ook met deze kortingscodes geboekt maar vraag me ook af of ze bij aanzienlijke schade niet minder zullen vergoeden… een slimme verzekeringsmaatschappij zoekt zoiets uit bij grote schades… Het scheelt wel enorm zeg!
kan iemand meekijken voor een boeking met code 510000
een boeking van 23-07 tot 20-08 op las vegas voor een type c kost 1050 usd.
Maar 1 dag korter (24-07 tot 20-8) kost 300 usd duurder.
klopt het is het een maand prijs ofzo ?
Als ik 4 weken boek en 1 dag eerder in lever is er dan een kans dat ze alsnog het hogere bedrag rekenen ?
een boeking van 23-07 tot 20-08 op las vegas voor een type c kost 1050 usd.
Maar 1 dag korter (24-07 tot 20-8) kost 300 usd duurder.
klopt het is het een maand prijs ofzo ?
Als ik 4 weken boek en 1 dag eerder in lever is er dan een kans dat ze alsnog het hogere bedrag rekenen ?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ONYX666 Een dag eerder inleveren zal geen problemen opleveren. En waarom zou het ook? Zij kunnen de auto dan nl. weer een dag eerder aanbieden voor verhuur. Je hebt wel kans dat ze zeggen dat je geen dag huur terugkrijgt maar daar is het je ook niet om te doen.
Huurprijzen worden veelal gerekend per week. Wellicht dat daardoor het prijsverschil ontstaat (ook even gekeken en zie inderdaad een verschil als je een dag korter dan 4 weken huurt).
Roland
Huurprijzen worden veelal gerekend per week. Wellicht dat daardoor het prijsverschil ontstaat (ook even gekeken en zie inderdaad een verschil als je een dag korter dan 4 weken huurt).
Roland
ik zie dat ook als ik 1 dag minder maar de inlevertijd een paar uur na de ophaaltijd zet ook de dag extra wordt geteld dus dan lijkt het me helemaal geen probleem.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik heb vandaag de bevestiging van Europcar ontvangen dat mijn status gematched is met Hertz PC en ik nu Elite status heb.Stan.Gobien schreef: ↑11 feb 2022, 17:49Ik heb toevallig 2 dagen geleden een mail gestuurd naar Europcar exact daarvoor, om te matchen met mijn Hertz PC status.
Maar het antwoord was dat ze geen status forceren en dat je al direct voordeel kan krijgen met de laagste status door in te loggen met mijn account en zo te boeken.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij gaan zo goed als zeker 28 april voor 10 dagen naar Las Vegas, en dus op zoek naar een huurauto. Met bovengenoemde codes gewoon via Hertz.nl voor USD 520 een Small SUV (Nissan Rogue) kunnen reserveren. Alleszins redelijke prijs, zeker als je het vergelijkt met de Medium, Standaard, Fullsize SUV opties die vele malen duurder zijn. We zijn wel met onze twee kinderen, dus heb liever iets groters, maar hoop dat de PC status me helpt om iets groters mee te mogen nemen. Zag nog wel een Caravan model voor UDS 700, nog even getwijfeld (maar die wil ik zeker niet, wil gewoon een grote SUV
), hopende dat je dan makkelijk(er) een mooie SUV zou kunnen kiezen.
Ik heb op veel andere manieren gezocht (de standaard brokers die hier vaak genoemd worden), de National en AVIS trucjes (via allerlei buitenlanden), maar dit was wel een erg mooie prijs. Zeker omdat het ook nog direct bij Hertz is, en ik (uiteraard) pas ter plekke betaal. Dus happy hiermee, en dank voor alle hulp hier !

Ik heb op veel andere manieren gezocht (de standaard brokers die hier vaak genoemd worden), de National en AVIS trucjes (via allerlei buitenlanden), maar dit was wel een erg mooie prijs. Zeker omdat het ook nog direct bij Hertz is, en ik (uiteraard) pas ter plekke betaal. Dus happy hiermee, en dank voor alle hulp hier !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- bedeve
- Amerika-expert
@MattRob
afgelopen 21e januari heb ik een tijdje in Hertz s garage op LAS rondgelopen.
Het was er vol en stil....geen noodzaak om snel een auto uit te zoeken.
Je wordt ontvangen door een greeter die checked of je naam op het bord staat.
Ja: u kunt direct door naar de door u gewenste auto
Nee : u kunt gelijk door naar de door u ongewenste balie.
Op naar PC ...
( dat staat er op het bord trouwens bij)
beschikbaar : sedans tot aan Chrysler 300
Aanzienlijk minder SUV s tot aan niveau Nissan Roque en Chevrolet Equinox.
Geen enkele Tahoe laat staan groter
Ik zag bij de reserved 1 ex Ford Explorer staan.
Even wat geld uit de zak gehaald en een greeter opgezocht....
" Sorry sir ; cant help you...we re not allowed "
Over twee maanden zal dat niet wezenlijk anders zijn...
Een sugestie is om je echtgenote ook PC member te maken en de te huren auto s te delen.
Een de gewenste auto ; de ander de midsize sedan...
Stuur mij de 26e april maar even een herinnering : Dan kom ik weer aan op LAS.
Loop ik weer in die garage...
Kan ik je wel doorgeven wat er zoal staat
afgelopen 21e januari heb ik een tijdje in Hertz s garage op LAS rondgelopen.
Het was er vol en stil....geen noodzaak om snel een auto uit te zoeken.
Je wordt ontvangen door een greeter die checked of je naam op het bord staat.
Ja: u kunt direct door naar de door u gewenste auto
Nee : u kunt gelijk door naar de door u ongewenste balie.
Op naar PC ...
( dat staat er op het bord trouwens bij)
beschikbaar : sedans tot aan Chrysler 300
Aanzienlijk minder SUV s tot aan niveau Nissan Roque en Chevrolet Equinox.
Geen enkele Tahoe laat staan groter
Ik zag bij de reserved 1 ex Ford Explorer staan.
Even wat geld uit de zak gehaald en een greeter opgezocht....
" Sorry sir ; cant help you...we re not allowed "
Over twee maanden zal dat niet wezenlijk anders zijn...
Een sugestie is om je echtgenote ook PC member te maken en de te huren auto s te delen.
Een de gewenste auto ; de ander de midsize sedan...
Stuur mij de 26e april maar even een herinnering : Dan kom ik weer aan op LAS.
Loop ik weer in die garage...
Kan ik je wel doorgeven wat er zoal staat
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3109 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-