Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Bedankt voor plaatsing @mikekiwi
En ja.... dat boeken is hier zo n beetje een on-going proces.
Boeken en bij prijsverlaging opnieuw boeken etc...
En ja.... dat boeken is hier zo n beetje een on-going proces.
Boeken en bij prijsverlaging opnieuw boeken etc...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En toch denk ik dat je ook voor Europa gewoon normale prijzen kunt vinden, mits je weet hoe je moet zoeken. Veel mensen vetrouwen blind op 1 aanbieder.
US Carhire werkt ook voor in Europa. Hertz & National Idem.
In september 2020 betaalden wij voor 2 weken Italië 370 euro bij Hertz door gebruik te maken van de tips en trics op dit forum. Vrienden van ons zaten op 700 euro voor 10 dagen.
US Carhire werkt ook voor in Europa. Hertz & National Idem.
In september 2020 betaalden wij voor 2 weken Italië 370 euro bij Hertz door gebruik te maken van de tips en trics op dit forum. Vrienden van ons zaten op 700 euro voor 10 dagen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
hoi,
Wij willen in juli in Washington DC 2 weken een SUV huren en afleveren in Orlando (dus one way met drop off kosten).
Ik schrik nogal van de prijzen. Zijn er nog tips en trucs?
-Is het goedkoper om een klasse lager te huren en daar te upgraden?
-ik lees van alles over via Nordics of Duitsland huren? Wat is het goedkoopst?
-zijn er nog verzekeringstips?
We kunnen in Washington DC overal de auto ophalen, we zijn daar met de trein (via NY) aangekomen.
Alvast bedankt,
Jack
Wij willen in juli in Washington DC 2 weken een SUV huren en afleveren in Orlando (dus one way met drop off kosten).
Ik schrik nogal van de prijzen. Zijn er nog tips en trucs?
-Is het goedkoper om een klasse lager te huren en daar te upgraden?
-ik lees van alles over via Nordics of Duitsland huren? Wat is het goedkoopst?
-zijn er nog verzekeringstips?
We kunnen in Washington DC overal de auto ophalen, we zijn daar met de trein (via NY) aangekomen.
Alvast bedankt,
Jack
@jago03 heb je zelf al gekeken wat het goedkoopst is? De tips en trics staan inderdaad allemaal in dit forum, of in het draadje over Hertz/National
- recidivist
- Amerikafan
Welkom op het forum!Ik schrik nogal van de prijzen. Zijn er nog tips en trucs?
Neem even de tijd en moeite om de draadjes over autohuur in Amerika door te lezen en je krijgt een schat aan informatie waarmee je zelf aan de slag kan gaan en veel geld kan besparen.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zou het even bij Hertz en UScarhire proberen.
Met name die laatste is voor 2 weken juli redelijk geprijsd. Vergeet referrer code 388 niet.
Met name die laatste is voor 2 weken juli redelijk geprijsd. Vergeet referrer code 388 niet.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Dank @dejong89 USCarehire is idd een stuk goedkoper, dat scheelt mij honderden USD en LDW en CDW zijn inbegrepen. Blij mee.
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
We zitten nu naar denver te kijken. Vertrek op 12 mei, auto inleveren op 9 juni.Terpies schreef: ↑20 feb 2022, 16:10Als je iets concreter aangeeft welke plaatsen je in je route hebt waar je naar toe zou kunnen vliegen, en op welke data je op en neer gaat, dan kunnen we misschien helpen.
Via autoeurope en ophalen in de stad kan ik een suv voor ~1600 vinden.
En welke plaatsen overweeg je nog meer?
Ik kom op US$ 1050 voor een groep c bij Hertz op vliegveld met gold canopy (CDP 510000, zonder PC code).
Ik kom op US$ 1050 voor een groep c bij Hertz op vliegveld met gold canopy (CDP 510000, zonder PC code).

-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Seattle zou kunnen, las vegas of houston.
Mijn vrouw is Hoofd-tickets en had leuke tickets gezien voor Denver vandaar dat we nu een beetje in die richting zoeken.
Ik kan erg slecht begrijpend lezen, ben ook op het Hertz kopje aan het lezen maar snap hier niet veel van. Wat is gold canopy?
Ik had wel geprobeerd om via hertz een auto met cdc en pc code te bekijken maar kwam aanzienlijk hoger uit
Mijn vrouw is Hoofd-tickets en had leuke tickets gezien voor Denver vandaar dat we nu een beetje in die richting zoeken.
Ik kan erg slecht begrijpend lezen, ben ook op het Hertz kopje aan het lezen maar snap hier niet veel van. Wat is gold canopy?
Ik had wel geprobeerd om via hertz een auto met cdc en pc code te bekijken maar kwam aanzienlijk hoger uit
Gold canopy is een boeking die je krijgt als je status hebt binnen het loyaliteitsprogramma bij Hertz. Hoe je status krijgt vind je in het topic,
Je huurt met de hoogste status een groep c (midsize sedan) en mag uit 3 rijen auto’s kiezen. In die rijen staat van alles, ook SUV;s en vaak ook bv minivans of cabrio’s (afhankelijk van de locatie).
Tarieven voor de andere steden is hetzelfde (bij gelijkblijvende ophaal- en inlever datum), dus je kunt kiezen waar de goedkoopste vlucht naar toe gaat en daar je huur beginnen.
Je huurt met de hoogste status een groep c (midsize sedan) en mag uit 3 rijen auto’s kiezen. In die rijen staat van alles, ook SUV;s en vaak ook bv minivans of cabrio’s (afhankelijk van de locatie).
Tarieven voor de andere steden is hetzelfde (bij gelijkblijvende ophaal- en inlever datum), dus je kunt kiezen waar de goedkoopste vlucht naar toe gaat en daar je huur beginnen.
Goedemorgen!
al enkele dagen probeer ik me in de materie op dit forum te verdiepen, maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet kunnen vinden:.
Is het mogelijk/aan te raden om gebruik te maken van het Hertz Gold of National Emerald Executive programma bij het boeken van een 7-seater? Ik bedoel hiermee: of het aannemelijk is dat ik in de 'vrij uitkiezen'-rijen van deze partijen een auto zal treffen waarin mijn 6-koppige gezin zal passen, of dat ik het best kan gaan voor een Hertz minivan-boeking (7-seat SUV's zijn onbetaalbaar helaas en National biedt buiten )?
Ter info: het gaat om een huur van 28 dagen retour MCO (va 17april) - AMEX platinum houder- National Emerald Executive lid - nog in afwachting van Hertz Gold statusmatch
Dank alvast!
al enkele dagen probeer ik me in de materie op dit forum te verdiepen, maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet kunnen vinden:.
Is het mogelijk/aan te raden om gebruik te maken van het Hertz Gold of National Emerald Executive programma bij het boeken van een 7-seater? Ik bedoel hiermee: of het aannemelijk is dat ik in de 'vrij uitkiezen'-rijen van deze partijen een auto zal treffen waarin mijn 6-koppige gezin zal passen, of dat ik het best kan gaan voor een Hertz minivan-boeking (7-seat SUV's zijn onbetaalbaar helaas en National biedt buiten )?
Ter info: het gaat om een huur van 28 dagen retour MCO (va 17april) - AMEX platinum houder- National Emerald Executive lid - nog in afwachting van Hertz Gold statusmatch
Dank alvast!
Goedemorgen Manon.
Het beste kun je twee reserveringen maken: eentje gold canopy/EC en de andere voor de klasse die je wilt boeken, in jouw geval minivan.
Als je ter plekke niets in de rijen vindt, niets kunt regelen via een greeter in de garage, dan kun je altijd je (duurdere) backup boeking gebruiken.
Voordeel: je tweede reservering die je niet gebruikt vervalt automatisch en zonder verdere kosten (het is wel zo netjes om alsnog even zelf te annuleren).
Het beste kun je twee reserveringen maken: eentje gold canopy/EC en de andere voor de klasse die je wilt boeken, in jouw geval minivan.
Als je ter plekke niets in de rijen vindt, niets kunt regelen via een greeter in de garage, dan kun je altijd je (duurdere) backup boeking gebruiken.
Voordeel: je tweede reservering die je niet gebruikt vervalt automatisch en zonder verdere kosten (het is wel zo netjes om alsnog even zelf te annuleren).
- bedeve
- Amerika-expert
Met een aanvulling van mijn kant : Die tweede reservering bij een andere verhuurder of op een ander account.
Hertz cancelt op de startdatum de gold reservering als er ook een reservering voor een specifiek model is van hetzelfde goldmember
Hertz cancelt op de startdatum de gold reservering als er ook een reservering voor een specifiek model is van hetzelfde goldmember
Laatst gewijzigd door bedeve op 22 feb 2022, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Goede aanvulling @bedeve, dank!
Which reminds me....ik moet nog even de status match doen op het tweede Hertz account

Which reminds me....ik moet nog even de status match doen op het tweede Hertz account

@Terpies @bedeve
Beiden hartelijk dank voor de snelle en duidelijke reacties! Ik ga ermee aan de slag
Beiden hartelijk dank voor de snelle en duidelijke reacties! Ik ga ermee aan de slag
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik probeer voor SFO-SFO van 15 of 16 april t/m 3 mei een auto (richting Ford Edge) te vinden voor hopelijk onder de 1000 maar het wilt niet lukken.
We hadden eerder in september al een auto gereserveerd van 15 april t/m 6 mei via Avis.be voor 930 (met AWD code), ik heb deze reservering nog staan alleen verwacht ik dat dit net iets te ruim genomen is voor onze vakantieperiode.
Nu heb ik via Avis Iceland (met de hier gedeelde AWD code) een kleinere SUV gevonden voor ~1100. Maar hier zal dan ook nog een conversie op de CC gebeuren naar Euro’s verwacht ik. Zijn er nog betere deals? We hebben geen eerdere auto gehuurd dus geen speciale status e.d.
Voor 2 personen met 2 grote koffers en wat handbagage, zouden jullie dan de Ford Edge aanraden of moet het met een kleinere SUV ook lukken?
We eindigen in SFO dus mijn gedachte was de auto dan direct in te leveren en de laatste 2 dagen met het OV te doen, we zouden dan op 5 mei terugvliegen (ipv eerder gereserveerde 6 mei).
We hadden eerder in september al een auto gereserveerd van 15 april t/m 6 mei via Avis.be voor 930 (met AWD code), ik heb deze reservering nog staan alleen verwacht ik dat dit net iets te ruim genomen is voor onze vakantieperiode.
Nu heb ik via Avis Iceland (met de hier gedeelde AWD code) een kleinere SUV gevonden voor ~1100. Maar hier zal dan ook nog een conversie op de CC gebeuren naar Euro’s verwacht ik. Zijn er nog betere deals? We hebben geen eerdere auto gehuurd dus geen speciale status e.d.
Voor 2 personen met 2 grote koffers en wat handbagage, zouden jullie dan de Ford Edge aanraden of moet het met een kleinere SUV ook lukken?
We eindigen in SFO dus mijn gedachte was de auto dan direct in te leveren en de laatste 2 dagen met het OV te doen, we zouden dan op 5 mei terugvliegen (ipv eerder gereserveerde 6 mei).
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zijn er hier mensen die daadwerkelijk al een ongeval gehad hebben met een huurwagen?Hoe word dat ginds afgehandeld?Heb ooit in parking MGM een wegens brand beschadigde wagen gehad,toen werden alle formaliteiten geregeld door personeel MGM en brandweer en kon ik een andere wagen ophalen bij verhuurbedrijf op luchthaven.Verder niets meer van gehoord,maar wat te doen wanneer je onderweg een ongeval hebt?
Dag Marcel ik heb ooit met een Mustang in Hawaii (Oahu) een palmboom gekust met de spiegel, de spiegel was hierdoor afgebroken. Gehuurd bij Alamo via www.usareisen.de. Ik heb toen een formuliertje moeten invullen (5 minuutjes werk) en heb er verder niks meer van gehoord. Wij hadden toen de all inclusive verzekering bij hen.Marcel5050 schreef: ↑23 feb 2022, 12:40Zijn er hier mensen die daadwerkelijk al een ongeval gehad hebben met een huurwagen?
Ongeval? of Schade? Dat scheelt nogal.Marcel5050 schreef: ↑23 feb 2022, 12:40Verder niets meer van gehoord,maar wat te doen wanneer je onderweg een ongeval hebt?
Bij schade Verhuurder bellen, bij ongeval 911.
lijkt me vrij logisch....wat doe je thuis als je een ongeval hebt? Dan bel je ook 112 toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20166 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties