Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisburo of zelf boeken in coronatijd

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reisburo of zelf boeken in coronatijd

Bericht door stegeman »

Heb een gruwelijke hekel aan de landing. Dus graag een rechtstreekse vlucht. Maar kan het kloppen dat Las Vegas eerst een landing op Salf Lake City heeft ? We hebben meer opties. Vliegen op LA /LAS of een combi.

Had een motel gezien in Moab. Iemand ervaringen met die? Rustig Inn motel met zwembad. We hoeven in Moab geen heel luxe hotel. Zwembad(je) is wel fijn ivm 3 nachten.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@stegeman KLM vliegt op een aantal dagen pw rechtstreeks op LAS.
Delta vliegt via SLC.
Ik vond het 3 wkn geleden een fijne vlucht
SLC is een heerlijk vliegveldje , Immigrations is er heel relaxed .
Enig nadeel is dat je het laatste uurtje in een overvol vliegtuig naar LAS vliegt
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

@stegeman
KLM vliegt een aantal keer per week rechtstreeks op LAS (niet elke dag).
Als je rechtstreeks wil vliegen maar toch de kosten wat wil drukken, kan je overwegen om vanaf Antwerpen (ZWE) te vertrekken. Je gaat dan eerst per Thalys naar Schiphol en hebt vandaar een (rechtstreekse) vlucht.
Voor komende zomer heb ik tickets met deze route: op maandag de Thalys en dan de volgende dag de vlucht. Dus met een overstap van meer dan 15 uur, maar in de praktijk lekker tussendoor thuis slapen. Het is wat extra gedoe maar scheelt honderden € per ticket (en met 6 personen in mijn reis is dat serieus geld).
Net even gekeken en onderstaand voorbeeld van KLM.nl gehaald. Tickets zijn incl bagage (regulier economy). De route vanaf Antwerpen scheelt €530 per ticket (dit voorbeeld met fictieve data).
image.png
image.png
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

stegeman schreef:
14 feb 2022, 20:59
Heb een gruwelijke hekel aan de landing. Dus graag een rechtstreekse vlucht. Maar kan het kloppen dat Las Vegas eerst een landing op Salf Lake City heeft ? We hebben meer opties. Vliegen op LA /LAS of een combi.
Wat is je vraag precies? Een rechtstreekse vlucht is een rechtstreekse vlucht. Heb je een tussenstop dan is het geen rechtstreekse vlucht meer. Als op zoek ben naar vliegtickets voor Las Vegas zie je vanzelf of dat rechtstreeks is of niet.
stegeman schreef:
Had een motel gezien in Moab. Iemand ervaringen met die? Rustig Inn motel met zwembad. We hoeven in Moab geen heel luxe hotel. Zwembad(je) is wel fijn ivm 3 nachten.
Eehh...welk motel? Moab is één en al motels. Als ik een tip mag geven, huur een cabin bij Moab Valley RV Resort (vlgs mij heet het tegenwoordig Sun Outdoors Arches Gateway). Wij hebben daar in 2009 gezeten. Zou er zo weer voor kiezen als ik weer enkele dagen in Moab zou zijn.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Als je een hekel hebt aan de landing dan moet je niet gaan vliegen. Ze moeten toch ergens landen? :lol:

Moab is en blijft duur. Wij sliepen in 2017 in the Riverside inn en in mei zitten we 3 nachten in het Quality inn. Dan betalen we 390 usd met "ontbijt "
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door mtl »

Landen moeten ze, rechtstreeks of niet :D
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

stegeman schreef:
Hierbij een paar beoordelingen van forumleden, waaronder die van mijzelf, betreffende de Rustic Inn in Moab: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... nn-Moab-UT
Het zwembad is niet zo heel groot, maar zal op hete dagen best wel lekker zijn om even af te koelen.

Hierbij de link naar ons reisverslag 2018, misschien doe je er nog ideeën uit op; aankomst in Moab: https://www.pindat.com/pindata/user/men ... 2018-10-01
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

stegeman schreef:
Ik denk dat je die vraag beter in je routetopic kunt plaatsen, dat past beter en zal ook door meer mensen gezien worden.

Marianne
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Google
image.png
image.png (221.05 KiB) 1058 keer bekeken
Booking
image.png
image.png (36.22 KiB) 1058 keer bekeken

Tripadvisor ( wordt in mijn optiek veel minder gebruikt dan voorheen )
image.png
image.png (7.67 KiB) 1058 keer bekeken

Wat wil je nog meer weten? Recensies zeggen lang niet alles maat dit lijkt mij dik in orde en het koste mij 1 minuut om het uit te zoeken
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door stegeman »

1x landen moet. 2x niet en gaan we niet doen.
Gaan dus idd zelf de vlucht en hotels boeken. Kan pas over paar maanden zagen we. Moab lijkt me dat motel prima dan. Overal maar duur kan niet aangezien m’n man echt persee 2 nachten oasis furnace Creek wil. Vond hij zo mooi toen en dan cabin aan de Rim vd GC ook. Dan de rest maar goedkoper :D

Eerst vlucht boeken neem ik aan en niet nu alvast hotels in de hoop dat de vlucht op die datum aantrekkelijk is.
Route hebben we zo goed als klaar. Weten al veel hotels. Maar straks route andersom de vlucht veel goedkoper of iets of wellicht nog vanaf vegas terug rijden naar LA. Ja we boeken eerst de vlucht zodra het kan.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij vinden een tussenstop altijd juist fijn. Even de benen strekken (soms wat langer :wink: ) en dan weer verder. Bovendien helpt het ons onze lijst met verschillende vliegvelden aan te vullen. Iets sparen wat geen ruimte in huis inneemt is ook wel fijn hoor :lol:
Daarnaast is een vlucht met overstapt vaak goedkoper dan rechtstreeks. Kan ook geen kwaad.
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Elendan »

@stegeman We hebben voor onze reis in 2019 wel eerst het hotel in SFO geboekt. Gratis annuleren en wetende dat de prijzen in SFO hoog kunnen zijn. Een jaar van te voren een hotel geboekt en pas máánden later de vluchten. Ik had een drietal boekingen voor twee nachten verspreid over drie weken.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

stegeman schreef:
26 feb 2022, 10:42
Eerst vlucht boeken neem ik aan en niet nu alvast hotels in de hoop dat de vlucht op die datum aantrekkelijk is.
Route hebben we zo goed als klaar. Weten al veel hotels. Maar straks route andersom de vlucht veel goedkoper of iets of wellicht nog vanaf vegas terug rijden naar LA. Ja we boeken eerst de vlucht zodra het kan.
Je kunt natuurlijk voor meerdere dagen iets boeken maar als de route nog helemaal open ligt wordt het natuurlijk lastig. Maar iets boeken en weer annuleren is natuurlijk zo gebeurd en als dat betekent dat je een betere prijs hebt of iets kunt vastleggen wat snel volgeboekt is zou ik toch al hotels boeken.
Jullie doen geen rondje?
Misschien zoals ik al eerder aangaf verder gaan in je routetopic.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer