Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
robinthart
Amerikafan

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Dat staat er :)
Mia91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Mia91 »

Poohbear schreef:
02 mar 2022, 12:52
steentjuh schreef:
28 feb 2022, 17:17
Ik krijg onderstaande reactie van Alpha NL mailadres;

The Gold Canopy can never be confirmed with a first rental with your membership .

Only after the first rental can the gold service in your membership be activated .

Ik geef het op, ga wel langs de balie 😂
Ik heb afgelopen weekend ook een mail gestuurd naar dit adres en zojuist bevestiging gekregen dat service type is gewijzigd in Gold Canopy. Dit is ook de eerste keer voor ons dat we bij hertz gaan huren. Lijkt erop dat je geluk moet hebben wie de mail afhandelt. Misschien dat het heeft geholpen dat we in de mail hebben aangegeven met twee kleine kinderen te reizen.
Ik kreeg zojuist dus de geniale opmerking van Hertz dat er geen Gold service beschikbaar is op Miami International Airport, dus omzetten naar Gold was helaas niet mogelijk hierdoor.. Het mij dus op heden nog steeds niet gelukt! Word er wel een beetje wanhopig van omdat het anderen blijkbaar wel makkelijk lukt. Ik blijf proberen :roll:
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

@Mia91
Stuur ze dit filmpje door

Wat is dit dan? :lol:

Zoals ik al zei, ga gewoon naar de garage, kies je auto uit en laat je reisgenoten bij de auto wachten.
Loop zelf even langs de gold balie IN de garage om het een en ander te regelen en klaar ben je.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Boblazy schreef:
02 mar 2022, 15:38
Ik heb eerst het contactformulier gebruikt, zonder VPN, waar het niet lukte. Na advies op de vorige pagina's heb ik rechtstreeks gemaild naar alpha_nl@hertz.com (in het Engels), hier werd het toen geregeld zoals beschreven..
Ook ik had het via het online formulier gedaan en kreeg als reactie:
Dear Mr Roland Schotanus,
Thank you for contacting us. I appreciate the opportunity to review your concerns.
Sorry, it cannot be transferred through me, so you must contact the branch at the following number

Phone Number:
020 7026 0077
Hours of Operation:
Mon-Sun 0800-1800 (GMT)
Toen maar eens gemaild naar het e-mailadres hierboven en binnen een dag een aardige mail van Veerle dat het geregeld was. :D Ik zie Gold Canopy nu ook in de reservering staan. 8)

Aanvullende vraag van mij: stel, ik laat deze reservering vervallen omdat ik heel ergens anders een auto wil huren. Wordt Gold Canopy dan automatisch bij de nieuwe huur vastgelegd of moet ik het dan opnieuw laten toevoegen? :think:

De nieuwe huur zou dan in een andere stad zijn en misschien ook wel een one-way rental. Datum en duur blijft gelijk. Heb nog niet geprobeerd de bestaande reservering te wijzigen. De huidige reservering is nl. een IFAR met gebruik van CDP 510000 en PC 192021 omdat ik gegarandeerd een SUV wilde hebben. Dat heb je met cat C en Presidents Circle niet. De reservering was gemaakt voordat ik een statusmatch had gedaan. Nu ben ik dus inmiddels wel Presidents Circle member.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Mia91 schreef:
03 mar 2022, 12:38
Ik kreeg zojuist dus de geniale opmerking van Hertz dat er geen Gold service beschikbaar is op Miami International Airport
Huh? Zie https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp
image.png
image.png (49.87 KiB) 1974 keer bekeken
robinthart
Amerikafan

Hoe werkt het eigenlijk met het toll systeem bij hertz? Ik vind alamo altijd ideaal dat je een vast bedrag betaalde voor de complete huur van de transponder.

Hoe werkt dit bij Hertz?
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Voor Platepass betaal je $5,95/dag toeslag per gebruikte dag, ex de tolkosten, zonder maximum.

https://www.hertz.com/rentacar/products ... tepass.jsp

Bij Alamo krijg je geen transponder, is ook op kenteken, toll-by-plate, maar inderdaad daar met een maximum van 19,95 per rental.
steentjuh
Amerikafan
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door steentjuh »

Coyote schreef:
03 mar 2022, 16:27

Toen maar eens gemaild naar het e-mailadres hierboven en binnen een dag een aardige mail van Veerle dat het geregeld was. :D Ik zie Gold Canopy nu ook in de reservering staan. 8)
Dezelfde Veerle die het mij weigerde :cry:
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Bij mij was het e-mail adres alpha_be en ook Veerle die het wel aanpaste :?:
robinthart
Amerikafan

harryh schreef:
03 mar 2022, 19:03
Voor Platepass betaal je $5,95/dag toeslag per gebruikte dag, ex de tolkosten, zonder maximum.

https://www.hertz.com/rentacar/products ... tepass.jsp

Bij Alamo krijg je geen transponder, is ook op kenteken, toll-by-plate, maar inderdaad daar met een maximum van 19,95 per rental.
Bedankt voor de info en de link.
Marcel5050
Amerikakenner

Bericht door Marcel5050 »

harryh schreef:
03 mar 2022, 19:03
Kan je dat ter plaatse nog aanvragen bij afhaling wagen?
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Dat hoeft niet @Marcel5050 dat staat standaard aan.
Voor diegenen die op Orlando vliegen, daar kun je ook gebruik maken van Visitor Toll Pass, dan heb je die toeslag niet.
Boblazy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Boblazy »

Coyote schreef:
[
De huidige reservering is nl. een IFAR met gebruik van CDP 510000 en PC 192021 omdat ik gegarandeerd een SUV wilde hebben. Dat heb je met cat C en Presidents Circle niet. De reservering was gemaakt voordat ik een statusmatch had gedaan. Nu ben ik dus inmiddels wel Presidents Circle member.
Top dat het gelukt is. Maar op zich is de kans wel groot dat er een SUV tussen staan met de PC status denk ik?
Boblazy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Boblazy »

steentjuh schreef:
03 mar 2022, 21:51
Coyote schreef:

Dezelfde Veerle die het mij weigerde :cry:
Bizar. Bij mij was het ook ‘Veerle’ die het wél heeft doorgevoerd.
Mia91
Amerika-ontdekker

Bericht door Mia91 »

harryh schreef:
03 mar 2022, 17:04
Mia91 schreef:
03 mar 2022, 12:38
Ik kreeg zojuist dus de geniale opmerking van Hertz dat er geen Gold service beschikbaar is op Miami International Airport
Huh? Zie https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp

image.png
Dit heb ik zojuist bij mijn volgende poging bij Hertz ook doorgegeven en gekopieerd. Gezegd dat er wel Gold service beschikbaar is op Miami, maar kreeg nogmaals de mededeling dat dit toch echt niet zo was en mijn reservering niet omgezet kon worden naar Gold hierdoor. Ik heb nog tot juli, maar wanhopig maakt het me wel.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Je hoeft niet wanhopig te zijn. Je zou vooraf ook online al kunnen inchecken. Zoals ik al zei, loop op locatie gewoon door naar de garage en kies een auto uit. Je reisgenoten bewaken de gekozen auto en jij loopt even langs de gold desk IN de garage en regelt de rest. Komt vast goed!
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door Mia91 »

Ja, dat ga ik ook zo doen. Naar de garage, auto kiezen en dan zelf even naar de balie en reisgenoot bij de auto laten wachten.
Bedankt voor die tip. :thumbup:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Boblazy schreef:
04 mar 2022, 13:08
Maar op zich is de kans wel groot dat er een SUV tussen staan met de PC status denk ik?
De kans acht ik ook wel aanwezig maar twijfel nog steeds of ik bij een nieuwe boeking zal kiezen voor cat. C of Q4. Persoonlijk speel ik liever op safe dan voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten. Dan geef ik liever iets meer uit maar ben ik zeker van een SUV. De extra kosten bespaar ik wel weer op de overnachtingen. :wink:

Niemand trouwen antwoord op mijn eerdere vraag?
Aanvullende vraag van mij: stel, ik laat deze reservering vervallen omdat ik heel ergens anders een auto wil huren. Wordt Gold Canopy dan automatisch bij de nieuwe huur vastgelegd of moet ik het dan opnieuw laten toevoegen? :think:
Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Als je ingelogd bent met je account en je boekt een categorie C en je rijbewijs is al eens gecontroleerd door Hertz dan heb je automatisch Gold Canopy service op je boeking als de locatie het heeft.

De reden dat wij dit allemaal proberen te regelen, is omdat we boeken terwijl we niet (of beetje half) ingelogd zijn om de betere tarieven te gebruiken. Maar dan heb je standard counter service en staat de boeking niet in je account en proberen we dat dus nog te fixen.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

Dat truukje om je status te upgraden werkt niet.
Krijg nu nog steeds een week later deze melding:

The GPR member number was not found. If you just enrolled into Gold Plus Rewards, please allow 48 hours for your membership to become active before requesting the status match.

iemand tips? Heb de chat al geprobeerd gisteren en die verwees me naar een emailadres waar ik nog niks van heb vernomen.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer