Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VIII
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII
Ik probeer in dit forum te zoeken naar informatie wat betreft myvegas.com
Ik speel altijd via Facebook, maar het viel me ineens op dat je op De Strip onderin een gebouw hebt met een MyVegas icoon waar je op kan klikken en dan naar de website gaat waar je kan spelen.
Wat is dat precies?
Ik speel altijd via Facebook, maar het viel me ineens op dat je op De Strip onderin een gebouw hebt met een MyVegas icoon waar je op kan klikken en dan naar de website gaat waar je kan spelen.
Wat is dat precies?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik en mijn vrouw hadden vroeger ook een FB account op fictieve naam,Deze werd door FB geblokkeerd met verlies van alle punten.Gebruik sindsdien mijn gewone FB account zonder probleem.Wanneer je telkens share with friends afvinkt krijgen je vrienden niets van Myvegas.Timothy555 schreef: ↑21 feb 2022, 17:42Ik zou heel even verbinden, en dan eens in de app uitloggen en inloggen met andere FB-profiel - als ik het goed voorheb moet dat lukken…?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ik zag net dat je via Myvegas kan doneren voor Ukraine. Ik heb niet gekeken hoe dat precies werkt en waar het terecht komt, maar misschien interessant. Velen hebben zoveel LP's dat die nooit meer opgaan. Kennelijk is er redelijk wat animo voor, want de reward is nu sold out 

- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dat had ik ook. Ik speel nu op mijn gewone account.Ik ben sindsdien niet meer in Las Vegas geweest. Heb jij er al ervaring mee of dit problemen oplevert als je een reward gaat gebruiken omdat je naam verbonden staat met een ander account?Marcel5050 schreef: ↑01 mar 2022, 21:03Ik en mijn vrouw hadden vroeger ook een FB account op fictieve naam,Deze werd door FB geblokkeerd met verlies van alle punten.Gebruik sindsdien mijn gewone FB account zonder probleem.Wanneer je telkens share with friends afvinkt krijgen je vrienden niets van Myvegas.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Je rewards staan steeds gekoppeld aan je account.Heb ginds wel mijn MLife account moeten laten aanpassen maar dat ging allemaal erg vlot.Hiervoor wel naar Mlife balie van als ik me niet vergis MGM geweest.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dank je wel. Dat klinkt hoopgevend 

-
- Amerika-ontdekker
Ik ben in 2014 in Vegas geweest en heb via Myvegas/Mlife toen 2 nachten spa suite in NYNY geboekt (comped) en een ticket voor 'O'.
Volgend jaar (April 2022) willen wij weer naar Vegas en ik vroeg mij het volgende af:
1) Maakt het uit of je Facebook naam hetzelfde is als je Mlife (wat nu MGM rewards ofzo heet) account? Wij spelen namelijk op een fake account Myvegas dus de naam komt niet overeen.
2) Ik zie momenteel niet veel interessante gratis kamers. Veranderd dit vaak? Zoja, hoe vaak? Is dat iets wekelijks of maandelijks?
3) Als ik inlog bij mijn MGM Rewards account zie ik dat ik MGM Grand op zaterdag voor 268 dollar (+resort fee) kan boeken en een zondag of doordeweekse dag is 67 dollar. Wat een gigantisch verschil ! Zijn de gratis kamers ook in het weekend te boeken? Dat staat er namelijk niet (altijd) bij, terwijl je jaren geleden een weekend kamer en een week kamer kon 'kopen' van je rewards.
4) Moet je wel of niet resort fee betalen als je een gratis kamer van je rewards koopt?
5) Is het nog steeds zo dat je van elke categorie maar 1 reward kan innen? M.a.w.: 1 overnachting, 1 show en 1 buffet.
Ik heb al gezocht naar antwoorden hier op dit forum, maar het is me nog niet (helemaal) duidelijk.
Alvast bedankt!
Volgend jaar (April 2022) willen wij weer naar Vegas en ik vroeg mij het volgende af:
1) Maakt het uit of je Facebook naam hetzelfde is als je Mlife (wat nu MGM rewards ofzo heet) account? Wij spelen namelijk op een fake account Myvegas dus de naam komt niet overeen.
2) Ik zie momenteel niet veel interessante gratis kamers. Veranderd dit vaak? Zoja, hoe vaak? Is dat iets wekelijks of maandelijks?
3) Als ik inlog bij mijn MGM Rewards account zie ik dat ik MGM Grand op zaterdag voor 268 dollar (+resort fee) kan boeken en een zondag of doordeweekse dag is 67 dollar. Wat een gigantisch verschil ! Zijn de gratis kamers ook in het weekend te boeken? Dat staat er namelijk niet (altijd) bij, terwijl je jaren geleden een weekend kamer en een week kamer kon 'kopen' van je rewards.
4) Moet je wel of niet resort fee betalen als je een gratis kamer van je rewards koopt?
5) Is het nog steeds zo dat je van elke categorie maar 1 reward kan innen? M.a.w.: 1 overnachting, 1 show en 1 buffet.
Ik heb al gezocht naar antwoorden hier op dit forum, maar het is me nog niet (helemaal) duidelijk.
Alvast bedankt!
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
@Fleur v G
1) Nee, maakt niks uit, je boekt gewoon met dezelfde account van Milfe/MGM waar je dat destijds mee hebt gedaan.
2) Rewards veranderen constant, welke interessante kamers zie je dan niet ? (suites zijn er inderdaad helaas niet meer).
3) Er zijn kalenders te vinden en daar zijn ook weekenden te boeken soms. (zie https://www.theluxurylowdown.com/myvega ... -april-22/)
4) Ja, of je moet status Gold hebben bij MGM ( dan is ook parkeren gratis).
5) Ja, dit geldt voor de Premium rewards, dit staat erbij vermeld.
1) Nee, maakt niks uit, je boekt gewoon met dezelfde account van Milfe/MGM waar je dat destijds mee hebt gedaan.
2) Rewards veranderen constant, welke interessante kamers zie je dan niet ? (suites zijn er inderdaad helaas niet meer).
3) Er zijn kalenders te vinden en daar zijn ook weekenden te boeken soms. (zie https://www.theluxurylowdown.com/myvega ... -april-22/)
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Volgens mij moet je Mlife/MGM rewards account wel op je eigen naam staan. Als je dan een comp room hebt lijkt het me lastig inchecken met je fake naam.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
Hartstikke bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord! Ik zou het liefst willen spelen voor 2 nachten MGM Grand, NYNY of Mandalay Bay bijv. Dat had je toentertijd nog, maar ik snap dat tijden veranderen. Nu zie ik alleen Park MGM voor 2 nachten staan en de reviews over dat ''nieuwe'' hotel zijn goed, dus dat zou opzich ook prima zijn.HennyCox schreef: ↑10 mar 2022, 01:04@Fleur v G
Nog 1 vraag: wij gaan in de Meivakantie volgend jaar en zullen eind April in Vegas zijn. Wanneer kan je dan je reward kopen? Ik kan zeker nog geen kamers boeken? Wachten op de kalender?
- HennyCox
- Amerikakenner
@asv60 Klopt, moet je eigen naam zijn, ID wordt gecontroleerd bij inchecken.
@Fleur v G Kalender voor april 2023 zul je pas in dec2022/jan2023 te zien krijgen.
@Fleur v G Kalender voor april 2023 zul je pas in dec2022/jan2023 te zien krijgen.
- asv60
- Amerika-expert
Lees net in de fb groep van MyVegas friends rock dat de kalender voor Bellagio tot Augustus gaat.
Begrijp alleen niet of dit nou alleen voor Bellagio het geval is.
Bij Bellagio staat: redeem before May 1, bij andere zie ik staan: redeem before April 30.
Weet niet of de kalender dan uit is bij de hotels waar May 1 staat.
Begrijp alleen niet of dit nou alleen voor Bellagio het geval is.
Bij Bellagio staat: redeem before May 1, bij andere zie ik staan: redeem before April 30.
Weet niet of de kalender dan uit is bij de hotels waar May 1 staat.
Laatst gewijzigd door asv60 op 13 mar 2022, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- HennyCox
- Amerikakenner
@asv60 Klopt, ik heb vandaag Bellagio al geboekt voor juni 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Net m’n Wallet (en die van m’n vrouw) volgeladen met rewards, 22 onder ons 2. Niet zeker dat we ze allemaal gebruiken, maar je kan ze uiteraard makkelijk refunded.
- asv60
- Amerika-expert
Wow 22 stuks! Je kan ze idd maar beter binnen hebben.
Ik zit te wachten op de 2 nacht comp reward van Park MGM. Daar staat nog steeds redeem by April 30. Volgens mij is de kalender pas bijgewerkt als er redeem by May 1 staat toch?
Ik zit te wachten op de 2 nacht comp reward van Park MGM. Daar staat nog steeds redeem by April 30. Volgens mij is de kalender pas bijgewerkt als er redeem by May 1 staat toch?
Hoeveel gelde hebben jullie besteed om de 2 nachten comps te zien?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ging vrij makkelijk hoor. De enige rewards waar ik een beetje moest voor timen (omdat ze af en toe sold out zijn) zijn de 2 for 1 drinks bij Juniper Lounge @ Park MGM en het BOGO Bellagio buffet.
Rest is altijd beschikbaar…
- asv60
- Amerika-expert
De 2 night Park MGM heb je ook zonder geld te besteden dacht ik.
Mijn man heeft er meer, die heeft jaren geleden zo'n $50 gespendeerd aan het spel.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik tik bijna de miljoen punten aan en aangezien we het laatste weekend van april in Las Vegas zitten nam ik een kijkje in de rewards en de hotel kalenders. Maar zoals ik het nu zie heb ik niks aan die punten qua overnachtingen? Ik zie nergens dat je deze punten kunt gebruiken voor een overnachting in het laatste weekend van april iig. Of zijn er meer beschikbaar wanneer je gaat betalen voor het spel? Als ik de overige mogelijkheden bekijk met de punten staat er ook niet iets tussen wat ik nodig zou hebben helaas.
NY-NY is het enige hotel waar je met MyVegas rewards kunt overnachten in het laatste weekend van April. Weet ik toevallig, want ik ben er dan ook.
Als je voor een x bedrag chips koopt in MyVegas (bij mij was het ongeveer $ 75) dan krijg je meer 2 night rewards te zien, waaronder die voor NY-NY.

Als je voor een x bedrag chips koopt in MyVegas (bij mij was het ongeveer $ 75) dan krijg je meer 2 night rewards te zien, waaronder die voor NY-NY.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20057 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties