Ik probeer me te verdiepen in het autohuur "spel".
Aan je postings te lezen heb je de afgelopen 3 weken heel wat bijgeleerd
Begin je het leuk te vinden ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Niemand die op vakantie in de USA het nieuwe rijden wil uittstesten....???
Ik had hier serieus al naar gekeken maar kan niet als je one way doet. Verder was er geen auto beschikbaar op de bewuste locatie (werd wel getoond bij het reserveren).
Heb dus nog een idee wat de huurkosten van een Tesla zijn.
Ik zou het best wel willen.
Hier in NL al heel wat EV’s van Hertz gehuurd, en dat heb ik eigenlijk liever dan benzine. (In NL is Hertz trouwens ook duur geworden, net als in VS met als gevolg dat ik voor hier eens ga proberen hoe een We Drive Solar abonnement bevalt.)
Helaas staan er bij de zoekresultaten in de VS voor mij tot op heden nog nooit als reële mogelijkheid bij. 1 keer als optie gezien voor “heel duur”. Mochten ze komende zomer op LAX bij PC staan, dan zal ik er wel 1 meenemen.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Heb al geprobeerd mijn eerste ervaring met Hertz te posten maar lukte niet.
Op 7 maart geland in Miami.Hoewel veel volk heel snel door imigrations enkel paspoort ingekeken en OK.Ik had bij Hertz een suv gehuurd met cdp code 51000.en gold card aangevraagd.Kreeg net bericht you can skip the counter maar daar er geen volk stond aan balie toch maar langs gegaan.Geen vragen over bijkomde verzekeringen en 1065 dollar voor 22 dagen betaald.Mocht kiezen uit 35 wagens en met Chevy Equinox buitengereden wat voor mij meer dan voldoende is.Wel geen GPS in.
Veel plezier en veilige mijlen met de best wel fijn rijdende Equinox
Stuur mij een PB !
Zojuist mijn bestaande boeking bij Hertz kunnen aanpassen met behoud van Gold Canopy.
Ik had een reservering staan voor IAH - IAH van 4 juni t/m 25 juni. Die heb ik gewijzigd in SFO - JFK van 3 juni t/m 25 juni. Gekozen voor CDP 510000, PC 192021 zodat ik de IFAR kon kiezen. Drop off kosten zijn $ 500. niet goedkoop maar dat wist ik inmiddels.
@Coyote ; kom jij voor dat prachtige ritje van je niet beter uit bij Avis ?
Vanwege de one way kosten ?
Stuur mij een PB !
Normaal gespreoken kom je ook niet goedkoper uit.
Maar nu vanwege dat one way bedrag wellicht wel.
Narekenen waard.
Wel die Ijslandse Kronen omzetten in US$
Stuur mij een PB !
Wat mij al 2 keer geholpen heeft om bij Hertz hoge drop-off fee te voorkomen is om in te leveren op een andere locatie (dan de airport). En dan vandaar eventueel nog een dag een auto huren, of een taxi of zo.
Was weliswaar richting LA en inleveren in Culver City of in Hollywood, maar ja, gewoon als monnikenwerk alle city locaties 1 voor 1 afgegaan. Scheelde van Boston naar LA ook behoorlijk. En ik kan me voorstellen dat het richting NYC ook zou kunnen werken.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Ik heb uiteindelijk een status match per mail aangevraagd, het webformulier wat hiervoor bedoeld is herkende mijn lidmaatschapsnummer niet. Ik heb gereplied naar hetzelfde adres waar ik de welkomst mail van kreeg. Binnen twee dagen geregeld door Veerle. Nu dus ook pc bij Hertz.
Er is een Youtube account genaamd '' Adventures on the road ''
Deze persoon maakt filmpjes van het aanbod huurauto's op verschillende vliegvelden. Ik vind dit altijd wel interessant al zegt het natuurlijk niets over wat er morgen staat, maar het geeft je wel een duidelijk beeld van de locatie. Onderstaand filmpje is gisteren toegevoegd en is opgenomen in Phoenix. In zijn playlist staan er nog meer. Hertz begint bij 07:23. Ik had geen idee dat ze kennelijk ook een happy birthday aisle hadden?
@dejong89 ja ik zag deze gisteren ook, leuk om een beeld te krijgen wat er nu qua vloot is. Benieuwd wat er, in mijn geval, op 29 mei in Denver staat. en ook vooral welke ik zou kiezen, Jeep altijd wel mooi!
Even een YT filmpje van zaterdag 12 mrt.
De LAX vestiging
Ook hier veel Chevrolet Equinox en de Nissan Roque.
Rijtje Tesla bij de reserved ....
En op het eind van het filmpje zie je wat je te wachten staat als je geen oplettende Gold Member bent....
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.