Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Ik zit op 5 weken nu en er verandert niets aan de prijzen bij National.

Ben overigens wel in een luxe positie, met oude boekingen die ik steeds kon aanpassen voor zo'n $35/d.
Droopy4u
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Droopy4u »

@harryh Jammer dat voor jou de prijzen nog niet zakken. Logica is voor mij nog een raadsel wat dat betreft.
Ik heb ook de luxe van 2 "oude" reserveringen voor de zomervakantie. Helaas lukt het me niet om die aan te passen met behoud van de goede prijs (hij springt gelijk naar een dure prijs als ik de pick up locatie aanpas) . In de zomer ga ik (hoop ik) 29 dagen voor "oud" tarief (circa $36 per dag). Voor de meivakantie zit ik nu op $52 per dag. Uiteraard een stukje meer dan vroeger maar het is een stuk beter dan de circa $150 per dag waar ik dit reserveringsspel mee begon. Ik heb voor de zomer een EE Isle keuze en een standard SUV als backup (beide voor "oude" prijzen). Ik hoop dat ik daar de niet gebruikte reservering weer een jaar vooruit kan schuiven (geen idee of dat gaat lukken uiteraard) .
jastsali
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75
Contacteer:

Bericht door jastsali »

Omdat de keuze opties in de PC aisle bij Hertz tegenwoordig nogal mager zijn heb ik voor mijn weekje naar Washington DC toch maar weer gekozen voor National met gebruikmaking van de eerder genoemde TQ3 Pro travel code met unlimited miles.
Vanuit de EE aisle weggereden met een splinternieuwe full options jeep Grand Cherokee. Geen kritische vragen over de corporate code bij het naar buiten rijden.
"The way to get started is to quit talking and start doing" (W.E. Disney)
Tot 2020 jarenlang eigenaar van een vakantievilla in Clermont FL. Nu fanatieke camperaars. Binnenkort met een eigen RV prachtige roadtrips en overwintering in de VS
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Wat mooi dat jou activiteiten in december je nu dit voordeel geven @jastsali
:clap:
En dat het ons laast weten natuurlijk
:thumbup:

Goede reis !

PS
Iedereen die nu gauw op zoek gaat naar de bedoelde code ( s ) op /rond pagiua 113.
Als je een one way hebt hoef je niet te kijken...
Dan krijg je er geen miles bij ...
Laatst gewijzigd door bedeve op 06 mar 2022, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

Heb het gevonden (pagina 113 ;)), maar de coupon ID's werken niet meer merk ik.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
jastsali
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75
Contacteer:

Bericht door jastsali »

De code werkt nog prima. Zojuist nog even geprobeerd met een andere proef. Wel goed om te beseffen: je bent bij Hertz goedkoper uit met de Generic code maar dan is de keuze in de aisles een stuk minder. Zorg ook dat je SLP in je National profiel hebt aangevinkt anders wordt die bij deze corp.code niet vanzelf in de huur opgekomen.
"The way to get started is to quit talking and start doing" (W.E. Disney)
Tot 2020 jarenlang eigenaar van een vakantievilla in Clermont FL. Nu fanatieke camperaars. Binnenkort met een eigen RV prachtige roadtrips en overwintering in de VS
nathali
Amerika-ontdekker

Bericht door nathali »

Hallo

In de zomer wil ik weer een rondreis maken. Tot nog toe heb ik altijd een code uit pagina 1 gebruikt. Werkte nu bij mij niet meer. Ik kwam nog een andere code tegen en ik zag er vermelding van Honeywell,. Kan ik die ook gewoon gebruiken terwijl ik niks met Honeywell te maken heb.

De laatste keer was in december en ik weet niet welke code ik toen heb gebruikt. We hadden toen zelfs een meevaller dat ik voor mijn kind van toen 22 jaar niets hoefde bij te betalen.

Kortom hoe vaak wordt er gevraagd naar een bewijs ofzo? Ik heb dat nog nooit meegemaakt.

Daarna zou ik het liefst vanuit San fransisco een auto huren en verder rijden alleen zie ik daar elke keer dat de datum of het tijdstip niet klopt. Is dat herkenbaar? Misschien dat daar minder auto's beschikbaar zijn, Ik kan altijd nog uitwijken naar landen op Vegas.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Ik zou dit topic nog eens heel goed doorlezen. Al jou vragen zijn hier al eens behandeld.
Soms zorgt een code er voor dat er '' geen beschikbaarheid '' is op een specifieke locatie. Dat ligt aan de code.
Momenteel is het niet heel interessant om via National te huren. Hertz heeft mooiere tarieven en het werkt praktisch hetzelfde.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door nathali »

Dank je voor je reactie.

Heb het gelezen vandaar mijn vraag Ik lees het nodige over onder andere Honeywell maar niet wat er gebeurt als je de code gebruikt terwijl je er niet werkt.

En zowel met als zonder code komt er geen auto naar voren of mogelijkheid in San Francisco.

Met de code heb ik vanuit las Vegas de laagste tarieven gezien van alle andere aanbieders. Daarom dat ik het even check voordat ik iets vast slecht wat fout loopt
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

De Honeywell code is niet zonder risico te gebruiken als je er niet werkt dus ik zou het laten. Voor welke datum zoek je een auto? Dan kunnen wij even meekijken :wink:
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

nathali schreef:
09 mar 2022, 21:04
Heb het gelezen vandaar mijn vraag Ik lees het nodige over onder andere Honeywell maar niet wat er gebeurt als je de code gebruikt terwijl je er niet werkt.
Daar is al veel discussie over geweest op het forum.

Mijn advies is om het niet te doen als je er officieel niet recht op hebt. Als je schade krijgt zou het zomaar kunnen dat er gekeken wordt of je wel aan de huurvoorwaarden voldoet. Misschien valt het mee, maar misschien ook niet. Je wilt niet voor een grote financiële verrassing komen te staan... :?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Ik had altijd het idee dat die code door moderator was verwijderd.
Was de enige echte bedrijfscode die hier ooit aan de orde is geweest.
Gebruik er van is illegaal
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
nathali
Amerika-ontdekker

Bericht door nathali »

Dank jullie wel. Ik zag de code oa op pagina 113 nog een keer terugkomen. Maar ook op een aantal andere plaatsen

En ik zit inderdaad niet op problemen te wachten dus dank voor het advies.

Ik zoek, indien San Francisco kan van 13 juli tot 31 juli inleveren op n andere locatie

En anders las Vegas vanaf 11 juli tot 31 juli ook inleveren op een andere locatie.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

bedeve schreef:
09 mar 2022, 21:30
Ik had altijd het idee dat die code door moderator was verwijderd.
Was de enige echte bedrijfscode die hier ooit aan de orde is geweest.
Gebruik er van is illegaal
Wat is het verlschil dan met de BNP-Parisbas code?d,at is toch ook een corporate code
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@nathali Bij Hertz betaal je 1400 usd voor een midsize met aisle keuze. Halen op SFO en terugbrengen op LAX of LAS
Ik zou eerst eens in kaart brengen waar je je auto gaat inleveren. Hoe dat allemaal werkt lees je in het Hertz topic

@ONYX666
Volgens mij waren alle verzekeringen met die code inclusief. Bij Honeywell niet. Daar zit het grote verschil in mijn optiek

Bericht door nathali »

Dank ga ik de posts over hertz doornemen.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Weer een informatief filmpje, dit keer over het aanbod op San Francisco
Bij de Executive rij duidelijk een beter aanbod, naar mijn mening. Zelfs BMW en een paar grote SUV's
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Bedankt voor het delen @dejong89.

Afgelopen november op Tampa was het aanbod bij National ook al zo goed.
Mijn theorie is dat de prijzen voor nieuwe boekingen zo belachelijk hoog bij National zijn dat er minder klanten komen. Ben ik extra blij met mijn oude boekingen die ik steeds verschuif :) 31 maart wordt het weer National.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

harryh schreef:
17 mar 2022, 15:14
Ben ik extra blij met mijn oude boekingen die ik steeds verschuif 31 maart wordt het weer National.
Ja, dat heb je mooi voor elkaar! :thumbup:

Ik zou willen dat ik vorig jaar zomer meer fictieve boekingen had gemaakt toen de Flying Blue code nog actief was. Had er eentje gemaakt en kon die vooruit schuiven naar afgelopen december toen ik die gebruikt heb voor mijn korte trip. Maar ja, we konden niet voorzien dat die code ineens niet meer te gebruiken was.

Een 'thank your' mailtje die ik vandaag ontving van National helpt dan niet zoveel... :wink:
All of us at Emerald Club® would like to thank you—our members—as we mark our 35th anniversary.

When Emerald Club was founded in 1987, it was one of the first frequent-rental programmes in the industry. While a lot has changed in 35 years, our commitment to you has not. We know that you have options when it comes to earning rewards for your rentals, and we're both honoured and humbled that you choose Emerald Club.

Your loyalty inspires us to keep innovating new ways to bring you speed, choice and control when you're on the road. And it's a privilege to have you along for the ride.
Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Brigit
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Brigit »

Heeft er iemand misschien recent nog een werkende optie gevonden om naar executive elite status te gaan bij national? Ik wil graag status matchen naar Hertz PC maar ben in de afgelopen 2 jaar de elite status kwijtgeraakt.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer