12 mei vertrek ik met KLM naar NY, voor 10 dagen. 22 mei vlieg ik weer terug.
Ik ga bloggen, zie hier mijn blog: http://cindyinflorida.blogspot.com/ (nu dus niet naar Florida, vanwege de hoge huurprijzen auto's)
Ben in 2016 al een keer in NY geweest, toen 8 dagen. En wilde er dolgraag nóg een keer heen.
Ik verblijf in een Airbnb in Brooklyn, voor een heel leuke prijs. Hotel in Manhattan vind ik gewoon veel te prijzig, helemaal omdat ik in mijn up reis en de kosten dus niet kan delen.
Zit om de hoek van Prospect Park, fijn wandelen daar denk ik. Metro vlakbij, 30-40 minuten naar Manhattan. E-reader mee en de tijd is zo voorbij.
Heb vanmorgen een Flex-pass gekocht, voor 6 attracties, dat worden sowieso Top of the Rock Observation Desk, Empire State Building, One World Observatory, the Edge en Hop on Hop off bus.
Nog 1 over, moet nog even kijken wat ik daarvoor ga nemen.
En Summit staat op mijn to do lijstje.
One World in 2016 al gedaan, maar vond ik zo gaaf, wil dat graag nog een keer. Hop on Hop off ook al gedaan, maar gewoon makkelijk voor een paar dagen.
Hopelijk mooi weer, en dan lekker bovenin de bus lekker chillen en rondkijken.
Verder wil ik graag de Walmart in NJ bezoeken, Empire Outlets op Staten Island, Coney Island (niet ver van de Airbnb) en lekker bij de Cheesecake Factory eten in óf Newport Mall in NJ, óf Queens Center Mall in Queens.
Shoppen in Fulton Street in Brooklyn staat ook op mijn to do lijst.
Binnenkort maar eens een goede planning maken.
Simkaartje heb ik besteld bij Airalo (e-sim), vervoer van JFK naar mijn Airbnb ga ik met de Yellow Cab doen.
Mijn ESTA moet ik nog even aanvragen en parkeren op Schiphol regelen.
En dan verder aftellen.