Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Mijn huur bij avis.be in het najaar is enigszins vergelijkbaar. Midsize SUV Los Angeles op 4 juni tot Las Vegas op 27 juni kost 984 euro. Ik vergelijk regelmatig maar kom nergens ook maar in de buurt.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Voor een gegarandeerde full-size SUV zal je niet goedkoper vinden denk ik.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
tnx @Stan.Gobien Voor de bevestiging van mijn vermoeden. Kan mijn tijd wel beter besteden dan uren spenderen op de diverse sites van de verhuurmaatschappijen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb een boeking gedaan bij Avis.is voor a.s. Juni (SF-LV). Nu weet ik 100% zeker dat tijdens het boeken de verzekeringen erbij zaten. Echter als ik op de bevestiging kijk van de mail bij what's included, dan staat daar enkel:
Your rental price includes a one-way fee of USD100.00.
Local Tax
Vehicle Registration Fee
Unlimited Mileage
Ook als ik de reservering erbij pak op de website van Avis kan ik nergens iets vinden over verzekeringen, steker nog de informatie die ik te zien krijg over mijn boeking is bijzonder summier.
Als ik nu echter de stappen doorloop die ik voorheen ook gedaan heb als boeking dan staat er wel gewoon netjes bij dat de boeking incl. 2 verzekeringen is voor +- dezelfde prijs als ik nu heb.
Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Your rental price includes a one-way fee of USD100.00.
Local Tax
Vehicle Registration Fee
Unlimited Mileage
Ook als ik de reservering erbij pak op de website van Avis kan ik nergens iets vinden over verzekeringen, steker nog de informatie die ik te zien krijg over mijn boeking is bijzonder summier.
Als ik nu echter de stappen doorloop die ik voorheen ook gedaan heb als boeking dan staat er wel gewoon netjes bij dat de boeking incl. 2 verzekeringen is voor +- dezelfde prijs als ik nu heb.
Weet iemand waar ik dit kan vinden?
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In mijn bevestigingsmail van AVIS.is staat het volgende:
Betreft een postpaid booking.
-
- Amerika-ontdekker
Hmm, dan zal er waarschijnlijk wat mis gegaan zijn bij mij.
Ben een beetje aan het twijfelen wat ik moet doen, ik heb een boeking staan bij Hertz met de 510000 code voor een Ford Focus. De prijs is op zich redelijk. Nu kan ik bij Avis met de kortingscode voor een paar € meer een midsize SUV krijgen mét gunstigere inleverplaats (hotel in LV waar we verblijven). Echter is de 1e poging hier dus mis gegaan...
Nu is de hertz boeking in principe prima maar ben stiekem toch een beetje huiverig met die codes, niet dat ik dalijk niet verzekerd ben of dat ik aan de balie voor een verassing kom te staan.
'Boeken bij Avis.is zónder code is +- €100 duurder dan met. Maar nog altijd aanzienlijk goedkoper dan bij andere sites.
Ben een beetje aan het twijfelen wat ik moet doen, ik heb een boeking staan bij Hertz met de 510000 code voor een Ford Focus. De prijs is op zich redelijk. Nu kan ik bij Avis met de kortingscode voor een paar € meer een midsize SUV krijgen mét gunstigere inleverplaats (hotel in LV waar we verblijven). Echter is de 1e poging hier dus mis gegaan...
Nu is de hertz boeking in principe prima maar ben stiekem toch een beetje huiverig met die codes, niet dat ik dalijk niet verzekerd ben of dat ik aan de balie voor een verassing kom te staan.
'Boeken bij Avis.is zónder code is +- €100 duurder dan met. Maar nog altijd aanzienlijk goedkoper dan bij andere sites.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij AVIS heb ik de AWD van Flying Blue Ivory (F982700) gebruikt. Daar zie ik echt totaal geen risico in, al is het maar omdat ik gewoon een (gratis) Flying Blue-account heb.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Dat wil je inderdaad wel in je bevestiging hebben staan, zal inderdaad wel iets mis zijn gegaan.VulcanRaven schreef: ↑11 mar 2022, 09:33Ook als ik de reservering erbij pak op de website van Avis kan ik nergens iets vinden over verzekeringen
@VulcanRaven
Wat staat er in je app en op de avis.com site?
Wat staat er in je app en op de avis.com site?
-
- Amerika-ontdekker
Op de avis.com site staat een stuk meer informatie. Had tot nu toe alleen op de NL/IS website gekeken en daar staat nauwelijks nuttige info.
Daar zie ik netjes:
Equipment & Services$65.00
Additional Driver (ADR)65.00
Protections & Coverages$0.00
Cover The Car (LDW)INCLUDED
Third Party LiabilityINCLUDED
Dat ziet er dus goed uit.
Enige wat wel opvalt op de .com site is dat er staat residence of IS. Geen idee of dat nog problemen gaat opleveren? Ik weet even niet meer of ik tijdens de boeking mijn adres heb moeten invullen, kan dat i.i.g. nergens terugvinden in de bevestiging of op avis.com.
Daar zie ik netjes:
Equipment & Services$65.00
Additional Driver (ADR)65.00
Protections & Coverages$0.00
Cover The Car (LDW)INCLUDED
Third Party LiabilityINCLUDED
Dat ziet er dus goed uit.
Enige wat wel opvalt op de .com site is dat er staat residence of IS. Geen idee of dat nog problemen gaat opleveren? Ik weet even niet meer of ik tijdens de boeking mijn adres heb moeten invullen, kan dat i.i.g. nergens terugvinden in de bevestiging of op avis.com.
Misschien een vreemde vraag maar hoe log ik in om de avis.com site. Als ik daar inlog zoals bv. op avis.nl lukt dit mij niet.
Dank voor jullie hulp.
Dank voor jullie hulp.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
VulcanRaven schreef: ↑11 mar 2022, 11:03Enige wat wel opvalt op de .com site is dat er staat residence of IS. Geen idee of dat nog problemen gaat opleveren? Ik weet even niet meer of ik tijdens de boeking mijn adres heb moeten invullen, kan dat i.i.g. nergens terugvinden in de bevestiging of op avis.com.
Nee, dit geeft geen problemen. Wij hadden een soortgelijke situatie met Expedia. Geboekt via de Ierse website. Ik kon van te voren niet online inchecken bij Budget omdat ik een Iers rijbewijsnummer moest invullen. Op locatie was dit geen enkel probleem en werd verder ook niet naar gevraagd.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@VulcanRaven
Heb je niet eerst een account aangemaakt en daar al je gegevens ingevuld en toen de boeking gemaakt?
@jarjarbinks
Er is geen directe verbinding tussen b.v. .be of .is met de .com site.
Daar dus ook met dezelfde gegevens een account aanmaken.
Als ik het me goed herinner, kun je vervolgens je boekingsnummer van de Europese Avissite opgeven en die vindt hij dan.
Heb je niet eerst een account aangemaakt en daar al je gegevens ingevuld en toen de boeking gemaakt?
@jarjarbinks
Er is geen directe verbinding tussen b.v. .be of .is met de .com site.
Daar dus ook met dezelfde gegevens een account aanmaken.
Als ik het me goed herinner, kun je vervolgens je boekingsnummer van de Europese Avissite opgeven en die vindt hij dan.
Op Avis.com is je Europese Avis account niet bekend. Je hoeft echter geen account aan te maken, maar kunt gewoon je reservering opzoeken via https://www.avis.com/en/reservation/view-modify-cancel
Hi Allen,
Heeft er iemand toevallig ervaring met de Avis Car Rental op Union Square (675 Post St) in San Francisco? Wij zitten te twijfelen om de eerste twee nachten naar aankomst in SF door te brengen zonder auto en de ochtend voordat we vertrekken naar Monterey de auto op te halen.
Wij zijn benieuwd hoe de service daar is, is er genoeg keuze uit auto's en is het toegankelijk om snel de auto op te halen en SF te verlaten?
Heeft er iemand toevallig ervaring met de Avis Car Rental op Union Square (675 Post St) in San Francisco? Wij zitten te twijfelen om de eerste twee nachten naar aankomst in SF door te brengen zonder auto en de ochtend voordat we vertrekken naar Monterey de auto op te halen.
Wij zijn benieuwd hoe de service daar is, is er genoeg keuze uit auto's en is het toegankelijk om snel de auto op te halen en SF te verlaten?
Goedemiddag, met behulp van een tip op dit forum heb ik via autoeurope bij Budget in de SUV categorie (F) een auto kunnen huren voor +/-700 euro 16 dagen in juni/juli. Heeft iemand ervaringen met Autoeurope? Na alle extreem hoge prijzen gezien te hebben klinkt deze prijs die ik heb toch een beetje te mooi om waar te zijn. We halen de auto wel op in een stadslocatie, dat maakte in de prijsvergelijking ook het verschil. Ben toch bang dat ze ons straks verplichten tot hoge extra kosten waardoor het niet meer voordelig is.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Autoeurope is een grote broker, die door veel mensen hier op het forum al eens gebruikt is (niet door mij overigens). Er is op zich niets mis met Autoeurope. Voor ervaringen met Autoeurope kun je de zoekfunctie van dit forum gebruiken.
700 euro voor 16 dagen SUV is niet te mooi om waar te zijn. De prijzen liggen nu erg hoog, maar er zijn wel degelijk (relatief) goede prijzen te vinden. Wij huren deze week 30 dagen een SUV voor 900 euro, bij AVIS. Goedkoop? Gezien de huidige markt misschien wel, maar bij onze vorige reizen in 2018 en 2019 betaalden we een heel stuk minder.
Qua verplichten tot hoge extra kosten: waarom ben je daar bang voor? Zodra je er voor zorgt dat de benodigde verzekeringen (SLI en CDW/TP) inbegrepen zijn hoef je geen hoge extra kosten te verwachten. Ter plekke wil een baliemedewerker nog weleens proberen je een upgrade naar een grotere auto te verkopen, of roadside assistance (wegenwacht) te verkopen. Beide kun je gewoon weigeren.
700 euro voor 16 dagen SUV is niet te mooi om waar te zijn. De prijzen liggen nu erg hoog, maar er zijn wel degelijk (relatief) goede prijzen te vinden. Wij huren deze week 30 dagen een SUV voor 900 euro, bij AVIS. Goedkoop? Gezien de huidige markt misschien wel, maar bij onze vorige reizen in 2018 en 2019 betaalden we een heel stuk minder.
Qua verplichten tot hoge extra kosten: waarom ben je daar bang voor? Zodra je er voor zorgt dat de benodigde verzekeringen (SLI en CDW/TP) inbegrepen zijn hoef je geen hoge extra kosten te verwachten. Ter plekke wil een baliemedewerker nog weleens proberen je een upgrade naar een grotere auto te verkopen, of roadside assistance (wegenwacht) te verkopen. Beide kun je gewoon weigeren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoi ik zag bij avis met kortingscode d650000 hele goede prijzen voor onze huurperiode. Nu zou ik wel graag willen weten waar deze kortingscode vandaan komt, aka is er een addertje onder het gras. (Moet je voor een aangesloten bedrijf werken etc?)
Ik heb al geprobeerd dit via Google te zoeken en ook hier in de zoekbar, maar daar kwam niks hierover uit.
Ik heb al geprobeerd dit via Google te zoeken en ook hier in de zoekbar, maar daar kwam niks hierover uit.
@ChantalGrrr Het addertje onder het gras is dat de benodigde verzekeringen (LDW,SLI) niet inbegrepen zijn bij deze code.
Wat geeft code D486602 voor prijzen? Deze kan je zonder problemen gebruiken, en zou alle benodigde verzekeringen moeten bevatten.
Wat geeft code D486602 voor prijzen? Deze kan je zonder problemen gebruiken, en zou alle benodigde verzekeringen moeten bevatten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
@paul-s83 bedankt! Ik ga de andere code meteen checken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19855 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties