Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2007 (greencard loterij) gewonnen

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Muke
Amerikafan

Bericht door Muke »

Cut-off van maart:

Code: Selecteer alles

C. ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN MARCH

For March, immigrant numbers in the DV category are available to qualified DV-2007 applicants chargeable to all regions/eligible countries as follows. When an allocation cut-off number is shown, visas are available only for applicants with DV regional lottery rank numbers BELOW the specified allocation cut-off number:
Region 	All DV Chargeability Areas Except Those Listed Separately 	 
AFRICA 	15,250 	

Except:
Ethiopia 13,300
Nigeria 9,125
ASIA 	4,450 	 
EUROPE 	13,175 	Except:
Ukraine 10,400
NORTH AMERICA (BAHAMAS) 	7 	 
OCEANIA 	700 	 
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN 	1,010 	 
WimR heeft als het goed is dus in maart het interview. Wij moeten zo te zien nog wachten (tot augustus waarschijnlijk).
Jack is back for a new season!
WimR
Amerika-ontdekker

Bericht door WimR »

Muke schreef:Cut-off van maart:

C. ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN MARCH

For March, immigrant numbers in the DV category are available to qualified DV-2007 applicants chargeable to all regions/eligible countries as follows. When an allocation cut-off number is shown, visas are available only for applicants with DV regional lottery rank numbers BELOW the specified allocation cut-off number:
Region 	All DV Chargeability Areas Except Those Listed Separately 	 
AFRICA 	15,250 	

Except:
Ethiopia 13,300
Nigeria 9,125
ASIA 	4,450 	 
EUROPE 	13,175 	Except:
Ukraine 10,400
NORTH AMERICA (BAHAMAS) 	7 	 
OCEANIA 	700 	 
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN 	1,010 	 
WimR heeft als het goed is dus in maart het interview. Wij moeten zo te zien nog wachten (tot augustus waarschijnlijk).
Inderdaad Muke enwel op 12 Maart (interview), medic zal dan wel een week eerder zijn.
Hoever ben jij nu? Ik vindt dit gedoe wel zenuwslopend hoor,....maar wel leuk.LOL
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Hoi Wim,

Het gaat nu opschieten zeg. Ik zou anders even met het consulaat bellen. Dan kunnen ze je vast de informatie voor de medische keuring per post sturen. Als je wacht op de officiele briefvan het KCC kan het wel eens lang gaan duren.

Succes

Sue
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Muke
Amerikafan

Bericht door Muke »

WimR schreef:
Inderdaad Muke enwel op 12 Maart (interview), medic zal dan wel een week eerder zijn.
Hoever ben jij nu? Ik vindt dit gedoe wel zenuwslopend hoor,....maar wel leuk.LOL
Wij moeten nog precies 3000 nummers. Dus ons nummer valt (denken we) binnen 3-5 maanden, aangezien Azie een stuk slomer gaat dan Europa.
Lala
Amerika-ontdekker

Gelukt!!!!

Bericht door Lala »

Beste allemaal,

Vandaag was mijn interview en het is gelukt, voortaan kan ik in de immigrant-rij!

groetjes!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Hartstikke gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Op naar de big move!!!!!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wat een goed nieuws!
wanneer vertrek je?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

GEFELICITEERD!!!!

Heerlijk joh. Nu gaat het echt allemaal beginnen. Welkom!

manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Dat is goed nieuws, gefeliciteerd!!!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
WimR
Amerika-ontdekker

Re: Gelukt!!!!

Bericht door WimR »

Lala schreef:Beste allemaal,

Vandaag was mijn interview en het is gelukt, voortaan kan ik in de immigrant-rij!

groetjes!
Toch nog eerder dan je dacht.
GEFELICITEERD geweldig en uh als je er bent..geniet ervan. :D
Muke
Amerikafan

Bericht door Muke »

Gefeliciteerd lala!!

Nog 2300 nummers te gaan hier 8)
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Hi Muke,

De cut off nummers voor juni zijn bekend. Asia heeft in ene een jump van 1000 gemaakt. Met nu 6800 zitten jullie er volgens mij dicht bij?

Heb je nog een weblog overigens? Ik krijg steeds een lege pagina.

Sue

felipes
Amerika-ontdekker

re

Bericht door felipes »

is de kans groot om ingeloot te worden als nederlander?
Muke
Amerikafan

Bericht door Muke »

suebrons schreef:Hi Muke,

De cut off nummers voor juni zijn bekend. Asia heeft in ene een jump van 1000 gemaakt. Met nu 6800 zitten jullie er volgens mij dicht bij?

Heb je nog een weblog overigens? Ik krijg steeds een lege pagina.

Sue
Klopt. Nog rond de 700 te gaan en wij zijn ook aan de beurt. Hopelijk is dat al in Juli, dus nog 1 maand wachten voor de cijfers!

Weblog was ik mee gestopt wegens tijdgebrek. Ik moet nog even kijken of ik er nog mee doorga.

felipes schreef:is de kans groot om ingeloot te worden als nederlander?
Uit de miljoenen mensen die zich wereldwijd voor DV2007 hebben ingeschreven zijn er ongeveer 100 Nederlanders geselecteerd. Het is een kwestie van enorm veel geluk hebben, maar laat dat je er niet van weerhouden om mee te doen want je kan er opeens tussen zitten.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Muke schreef:Uit de miljoenen mensen die zich wereldwijd voor DV2007 hebben ingeschreven zijn er ongeveer 100 Nederlanders geselecteerd. Het is een kwestie van enorm veel geluk hebben, maar laat dat je er niet van weerhouden om mee te doen want je kan er opeens tussen zitten.
Hoeveel Nederlanders doen er eigenlijk gemiddeld jaarlijks mee aan de DV-lottery? Is daar ook iets over bekend?

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

hekkie schreef:Hoeveel Nederlanders doen er eigenlijk gemiddeld jaarlijks mee aan de DV-lottery? Is daar ook iets over bekend?
Ja, die cijfers worden gepubliceerd, maar ik kan ze nu niet vinden. Ik heb ze in het verleden gezien een PDF op de web site van het State Department (?). Voor 2008 waren er 6.4 miljoen aanvragen.
http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2006/77895.htm

--john
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

De totaal aantal aanvragen worden gepubliceerd, maar ik heb nog nooit een opdeling per land gezien.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Volgens mij zijn de cijfers niet uitgesplitst per land. Misschien wel per regio maar ik heb dat nog nooit ergens gevonden. Het lijkt me wel interessant te weten hoeveel mensen uit welk land deelnemen.

Muke nog veel success. Nog even volhouden maar zo te zien moet het wel goed gaan komen. Van alle winnaars wordt jullie geduld wel heel erg op de proef gesteld

Muke
Amerikafan

Bericht door Muke »

ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN JULY

For July, immigrant numbers in the DV category are available to qualified DV-2007 applicants chargeable to all regions/eligible countries as follows. When an allocation cut-off number is shown, visas are available only for applicants with DV regional lottery rank numbers BELOW the specified allocation cut-off number: 

Region All DV Chargeability Areas Except Those Listed Separately   
AFRICA  35,500 Except:
Egypt:
22,600
Ethiopia 22,900
Nigeria 16,150 

ASIA  7,750   
EUROPE  23,000 Except:
Ukraine 13,000  
NORTH AMERICA (BAHAMAS)  12   
OCEANIA  1,800   
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN  2,500   
Eindelijk is het zover: Azie heeft ons nummer bereikt na maanden van wachten en stressen! Een paar laatste documenten worden nog vertaald en dan is het wachten tot de medische keuring en ons interview in Juli.

Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar de KCC bellen om te kijken of ze al iets weten aangezien ik niet kan wachten totdat de 2e brief aankomt :)

Ik hou jullie op de hoogte!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Muke schreef:Eindelijk is het zover:
Oef! Was dat een zware bevalling zeg! Dit moet voor jullie echt wel spannend geweest zijn allemaal. Veel plezier verder nog!
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer