C. ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN MARCH
For March, immigrant numbers in the DV category are available to qualified DV-2007 applicants chargeable to all regions/eligible countries as follows. When an allocation cut-off number is shown, visas are available only for applicants with DV regional lottery rank numbers BELOW the specified allocation cut-off number:
Region All DV Chargeability Areas Except Those Listed Separately
AFRICA 15,250
Except:
Ethiopia 13,300
Nigeria 9,125
ASIA 4,450
EUROPE 13,175 Except:
Ukraine 10,400
NORTH AMERICA (BAHAMAS) 7
OCEANIA 700
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN 1,010
WimR heeft als het goed is dus in maart het interview. Wij moeten zo te zien nog wachten (tot augustus waarschijnlijk).
C. ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN MARCH
For March, immigrant numbers in the DV category are available to qualified DV-2007 applicants chargeable to all regions/eligible countries as follows. When an allocation cut-off number is shown, visas are available only for applicants with DV regional lottery rank numbers BELOW the specified allocation cut-off number:
AFRICA 15,250
Except:
Ethiopia 13,300
Nigeria 9,125
ASIA 4,450
EUROPE 13,175 Except:
Ukraine 10,400
NORTH AMERICA (BAHAMAS) 7
OCEANIA 700
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN 1,010
WimR heeft als het goed is dus in maart het interview. Wij moeten zo te zien nog wachten (tot augustus waarschijnlijk).
Inderdaad Muke enwel op 12 Maart (interview), medic zal dan wel een week eerder zijn.
Hoever ben jij nu? Ik vindt dit gedoe wel zenuwslopend hoor,....maar wel leuk.LOL
Het gaat nu opschieten zeg. Ik zou anders even met het consulaat bellen. Dan kunnen ze je vast de informatie voor de medische keuring per post sturen. Als je wacht op de officiele briefvan het KCC kan het wel eens lang gaan duren.
Succes
Sue
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
WimR schreef:
Inderdaad Muke enwel op 12 Maart (interview), medic zal dan wel een week eerder zijn.
Hoever ben jij nu? Ik vindt dit gedoe wel zenuwslopend hoor,....maar wel leuk.LOL
Wij moeten nog precies 3000 nummers. Dus ons nummer valt (denken we) binnen 3-5 maanden, aangezien Azie een stuk slomer gaat dan Europa.
De cut off nummers voor juni zijn bekend. Asia heeft in ene een jump van 1000 gemaakt. Met nu 6800 zitten jullie er volgens mij dicht bij?
Heb je nog een weblog overigens? Ik krijg steeds een lege pagina.
Sue
Klopt. Nog rond de 700 te gaan en wij zijn ook aan de beurt. Hopelijk is dat al in Juli, dus nog 1 maand wachten voor de cijfers!
Weblog was ik mee gestopt wegens tijdgebrek. Ik moet nog even kijken of ik er nog mee doorga.
felipes schreef:is de kans groot om ingeloot te worden als nederlander?
Uit de miljoenen mensen die zich wereldwijd voor DV2007 hebben ingeschreven zijn er ongeveer 100 Nederlanders geselecteerd. Het is een kwestie van enorm veel geluk hebben, maar laat dat je er niet van weerhouden om mee te doen want je kan er opeens tussen zitten.
Muke schreef:Uit de miljoenen mensen die zich wereldwijd voor DV2007 hebben ingeschreven zijn er ongeveer 100 Nederlanders geselecteerd. Het is een kwestie van enorm veel geluk hebben, maar laat dat je er niet van weerhouden om mee te doen want je kan er opeens tussen zitten.
Hoeveel Nederlanders doen er eigenlijk gemiddeld jaarlijks mee aan de DV-lottery? Is daar ook iets over bekend?
hekkie schreef:Hoeveel Nederlanders doen er eigenlijk gemiddeld jaarlijks mee aan de DV-lottery? Is daar ook iets over bekend?
Ja, die cijfers worden gepubliceerd, maar ik kan ze nu niet vinden. Ik heb ze in het verleden gezien een PDF op de web site van het State Department (?). Voor 2008 waren er 6.4 miljoen aanvragen. http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2006/77895.htm
Volgens mij zijn de cijfers niet uitgesplitst per land. Misschien wel per regio maar ik heb dat nog nooit ergens gevonden. Het lijkt me wel interessant te weten hoeveel mensen uit welk land deelnemen.
Muke nog veel success. Nog even volhouden maar zo te zien moet het wel goed gaan komen. Van alle winnaars wordt jullie geduld wel heel erg op de proef gesteld
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN JULY
For July, immigrant numbers in the DV category are available to qualified DV-2007 applicants chargeable to all regions/eligible countries as follows. When an allocation cut-off number is shown, visas are available only for applicants with DV regional lottery rank numbers BELOW the specified allocation cut-off number:
AFRICA 35,500 Except:
Egypt:
22,600
Ethiopia 22,900
Nigeria 16,150
ASIA 7,750
EUROPE 23,000 Except:
Ukraine 13,000
NORTH AMERICA (BAHAMAS) 12
OCEANIA 1,800
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN 2,500
Eindelijk is het zover: Azie heeft ons nummer bereikt na maanden van wachten en stressen! Een paar laatste documenten worden nog vertaald en dan is het wachten tot de medische keuring en ons interview in Juli.
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar de KCC bellen om te kijken of ze al iets weten aangezien ik niet kan wachten totdat de 2e brief aankomt
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.