Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoeveel tijd voor Cypress Garden?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Hoeveel tijd voor Cypress Garden?

Bericht door Erika »

Wij willen in september een bezoek brengen aan Cypress Garden en zitten even te kijken naarde toegangs prijzen.
Ik weet niet hoe het park er nu uitziet en vraag me af hoe veel tijd ik hier voor uittrekken.
Iemand hier die ongeveer weet wat ik kan verwachten in dit park?
Erika
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Het is een beetje Keukenhofachtig, mooie tuinen met veel oudere toeristen. Voor kinderen is er weinig te doen.
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Dus als ik hier een conclusie uit mag trekken dan is het met een dag genoeg geweest daar?
We willen gewoon enkele leuke dingen op ons schema hebben,of we alles halen is af te wachten maar goed plannen moet je toch een beetje.
Erika
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

wiepster schreef:Het is een beetje Keukenhofachtig, mooie tuinen met veel oudere toeristen. Voor kinderen is er weinig te doen.
Dan ben je al een tijd niet meer geweest, er is een (redelijk) compleet pretpark bijgebouwd. Niet spectaculair, maar wel leuk. Ook veel waterattracties (golfslagbad, zo'n uitgebreide waterglijbaan en meer) Daarnaast is geloof ik elk weekend wel een live optreden van artiest.

Zie ook: http://cypressgardens.com/welcome.asp

Maar één dag blijft genoeg voor een bezoek.
gr. diny
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer