Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooie autohuurtarieven!
Nog een paar vraagjes voordat ik ga boeken:
Ik boek de U25 via Alamo, de equinox:
- Ik ga samen met een vriend die ook U25 is moet ik dan Super-Inklusiv-PLUS- boeken?
- Ik start in Washinton D.C. en ik eindig in Los Angeles, moet ik dan Restliche USA kiezen? Zitten daar alle staten in?
- Hoe zit het met de drop off kosten, betaal je die aan het eind?
Ik boek de U25 via Alamo, de equinox:
- Ik ga samen met een vriend die ook U25 is moet ik dan Super-Inklusiv-PLUS- boeken?
- Ik start in Washinton D.C. en ik eindig in Los Angeles, moet ik dan Restliche USA kiezen? Zitten daar alle staten in?
- Hoe zit het met de drop off kosten, betaal je die aan het eind?

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Super - Inklusiv - PLUS -PreisJWusa schreef:Ik boek de U25 via Alamo, de equinox:
* Unbegrenzte Freimeilen
* CDW - Ausschluss der Haftung für Schäden am eigenen Fahrzeug. (ohne Selbstbehalt)
* lokale Steuern (Sales Tax)
* Flughafengebühren / Airport Fee
* wichtige US Zusatz-Haftpflichtversicherung
LIS / EP über 1 Mio. US-$ direkt vom Vermieter !
* Gebühr für Fahrer zwischen 21 und 24 Jahre inkl.
* PersPro-Insassen- und Gepäckversicherung (CPP)
* Gebühr für alle zusätzliche Fahrer
* erste Tankfüllung
Je dient de staat te kiezen waar je begint. DC zit inderdaad in het overzicht van 'Restliche USA'. Dit zie je als je de datum en het verhuurstation kiest.JWusa schreef:- Ik start in Washinton D.C. en ik eindig in Los Angeles, moet ik dan Restliche USA kiezen? Zitten daar alle staten in?
Deze betaal je van te voren. Zie http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo ... t_info.pdf- Hoe zit het met de drop off kosten, betaal je die aan het eind?
Reken op een flink bedrag!
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawai'i und zwischen Kalifornien und Nevada.
Für alle anderen Einwegmieten ist bei Anmietung vor Ort abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation die folgende Gebühr zu bezahlen:
1001 und mehr Meilen -> US$ 500 (DC naar LA is 2000+ mijl)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Tijdens mijn verblijf in San Francisco wil ik om de omgeving een beetje te verkennen een auto gaan huren. De tarieven bij usareisen.de lijken erg aantrekkelijk, vooral ook omdat ik jonger dan 25 ben (Alamo U25-special). Er is echter nog één ding dat ik niet helemaal begrijp: de 1e tankvulling.
Bij het pakket 'Super-Inklusiv-PLUS' staat:
Bij het pakket 'Super-Inklusiv-PLUS' staat:
Betekent dit dat ik én niks hoef te betalen voor de eerste tank als ik de auto ophaal én dat ik hem leeg mag inleveren? Met andere woorden: moet ik nog iets aan Alamo betalen voor benzine?Kosten für die erste Tankfüllung inklusive. Sie geben den Wagen leer zurück.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Inderdaad !ludo schreef: Bij het pakket 'Super-Inklusiv-PLUS' staat:Betekent dit dat ik én niks hoef te betalen voor de eerste tank als ik de auto ophaal én dat ik hem leeg mag inleveren? Met andere woorden: moet ik nog iets aan Alamo betalen voor benzine?Kosten für die erste Tankfüllung inklusive. Sie geben den Wagen leer zurück.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Ik heb net geboekt bij usareisen.de
Nu was ik klaar en krijg ik op het eind dit (mijn duits is niet zo goed
)
?
Nu was ik klaar en krijg ik op het eind dit (mijn duits is niet zo goed

Wat moet ik nu nog doenWICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) benötigen Sie zwingend die
schriftliche Bestätigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher.
Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung
nicht gewährleistet werden.
Je nach Abreisedatum / Leistungsbeginn erhalten Sie diese Reiseunterlagen von uns entweder per
Email (Dateianhang im PDF Format)
per Telefax
oder auf dem "normalen" Postweg
Es liegt in Ihrem Verantwortungsbereich uns zu ermöglichen,
Ihnen die Unterlagen rechtzeitig und ohne weiteren Aufwand vor Leistungsbeginn zuzustellen.
Bei kurzfristigen Buchungen berücksichtigen Sie daher unbedingt unsere Bürozeiten.
Im World-Wide-Web können jederzeit Übertragungsfehler auftreten.
Sollten Sie innerhalb von 48 Stunden nach getätigter Buchung nicht von uns hören,
nehmen Sie bitte unbedingt telefonisch mit uns Kontakt auf.

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je hebt een voucher nodig om de auto af te halen die door de organisatie verstrekt wordt, hetzij per email, fax of per post.
Wat ik er zo van begrijp is dat je binnen 48 uur een reactie van Usareisen.de moet ontvangen. Ontvang je dat niet dan moet je onmiddelijk telefonisch contact met ze opnemen.
De voucher krijg je denk ik wel per email. De komende 48 uur dus even in de gaten houden of je een emailbevestiging (wellicht al een voucher) van ze krijgt.
Roland
Wat ik er zo van begrijp is dat je binnen 48 uur een reactie van Usareisen.de moet ontvangen. Ontvang je dat niet dan moet je onmiddelijk telefonisch contact met ze opnemen.
De voucher krijg je denk ik wel per email. De komende 48 uur dus even in de gaten houden of je een emailbevestiging (wellicht al een voucher) van ze krijgt.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Im World-Wide-Web können jederzeit Übertragungsfehler auftreten.JWusa schreef:Wat moet ik nu nog doen?
Sollten Sie innerhalb von 48 Stunden nach getätigter Buchung nicht von uns hören,
Als je via internet boekt, kunnen er overdrachtsfouten optreden. Daarom moet je, als je binnen 48 uur na boeking nog niets gehoord hebt (email met een PDF bijlage) telefonisch kontakt opnemen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wordt het geld eigenlijk automatisch van je CC afgehaald (direct/ paar dagen/ weken) ?hekkie schreef:Im World-Wide-Web können jederzeit Übertragungsfehler auftreten.JWusa schreef:Wat moet ik nu nog doen?
Als je via internet boekt, kunnen er overdrachtsfouten optreden. Daarom moet je, als je binnen 48 uur na boeking nog niets gehoord hebt (email met een PDF bijlage) telefonisch kontakt opnemen.
Gr. Marjan

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je bij USAreisen.de boekt, moet je idd gelijk betalen ook al vertrek je bij wijze van spreken pas over 10 maanden. Het geld wordt automatisch via je CC (als je die hebt opgegeven als betaalmiddel) geïncasseerd. De juiste datum van afboeking hangt van je bank c.q. de maatschappij af, meestal is dit eens per maand.JWusa schreef:Wordt het geld eigenlijk automatisch van je CC afgehaald (direct/ paar dagen/ weken) ?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Gewoon in het Engels een email sturen, is geen probleem voor ze !JWusa schreef:Fijn, ze hebben me dus niets gestuurd binnen 48 uur, moet ik nu in mijn gebrekkige Duits gaan uitleggen dat ik niets heb gehad?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Ik had dus hetzelfde probleem. Ik had netjes een confirmation email in mijn inbox gehad maar had geen voucher mail ontvangen. Een keer gebeld (engels gesproken), nog steeds geen email, tweede keer gebeld, toen bleek dus de derde mail in mijn spambox te zitten. Dit is mijn eerste keer dat Gmail een mail verkeerd beoordeeld heeft. Ik gooide eigenlijk altijd mijn spam gewoon weg, maar nu niet meer.JWusa schreef:Fijn, ze hebben me dus niets gestuurd binnen 48 uur, moet ik nu in mijn gebrekkige Duits gaan uitleggen dat ik niets heb gehad?
Ik heb ze gisermiddag gemailt en nog steeds geen antwoord, ik ga zo maar eens bellen. Zit niets in mijn SPAM box, ik weet niet welk emailadres ze gebruiken/ of welke naam.svdvlist2 schreef:Ik had dus hetzelfde probleem. Ik had netjes een confirmation email in mijn inbox gehad maar had geen voucher mail ontvangen. Een keer gebeld (engels gesproken), nog steeds geen email, tweede keer gebeld, toen bleek dus de derde mail in mijn spambox te zitten. Dit is mijn eerste keer dat Gmail een mail verkeerd beoordeeld heeft. Ik gooide eigenlijk altijd mijn spam gewoon weg, maar nu niet meer.JWusa schreef:Fijn, ze hebben me dus niets gestuurd binnen 48 uur, moet ik nu in mijn gebrekkige Duits gaan uitleggen dat ik niets heb gehad?

Het duurde bij mij ook even voordat ik de voucher per email ontving (pdf file). Wat bleek, het was in m'n spam box beland... dus die toch even in de gaten houden. Er zat wel een tijdje tussen dat mailtje met de voucher en de boeking. kreeg na het boeken wel gelijk een bevestiging.
Het geld wordt idd van de Credit card afgeschreven, maar ook dat duurde een paar weken en dus niet direct bij boeking.
Veel succes!
Groet,
Arwin
Het geld wordt idd van de Credit card afgeschreven, maar ook dat duurde een paar weken en dus niet direct bij boeking.
Veel succes!
Groet,
Arwin
The more you see, the less you know.
Ik ben van plan om voor mijn komende tripje een auto te huren
wil dat doen via USAreisen.de
2 vragen:
1. krijg je een rekening of iets wat je daarvoor zou kunnen gebruiken?
(kan hem gedeeltelijk bij mijn werkgever declareren
)
2. iemand ervaring met Dollar op Orlando airport.?
kun je daar zelf iets uitzoeken. ik heb begrepen dat er auto verhuurders zijn waar dat kan
maar is verschillend per aanbieder en per plaats.
Dus ervaringe met auto ophalen in Orlando hoor ik graag....
Gr,
Ronald
=====
wil dat doen via USAreisen.de
2 vragen:
1. krijg je een rekening of iets wat je daarvoor zou kunnen gebruiken?
(kan hem gedeeltelijk bij mijn werkgever declareren

2. iemand ervaring met Dollar op Orlando airport.?
kun je daar zelf iets uitzoeken. ik heb begrepen dat er auto verhuurders zijn waar dat kan
maar is verschillend per aanbieder en per plaats.
Dus ervaringe met auto ophalen in Orlando hoor ik graag....
Gr,
Ronald
=====
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1358 Weergaves
-